we waren een beetje aan praten tot ik stella heel hard hoorde zeggen ' gelukkig blijf je nog langer want dan kunnen we meer spannende avonden beleven'' ik ben ook heel bij dat ik langer kan blijven' zei milo. ik hield het niet meer, ik stond op en liep weg. het maakte me niet uit waar naartoe. toen ik het hotel uitwas ging ik rennen. uiteindelijk kwam ik uit bij het strand, ik ging op het zand zitten en liet de tranen over mijn wangen stromen
ik pakte mijn telefoon en zag dat ik heel veel berichtjes gemist had:
🙃 5 normale mensen 🙃
Robbie: amber waar ben je!
Matthy: we hebben met de restaurant meneertje gepraat en stella en milo zijn het restaurant uitgestuurd kom alsjeblieft terug 😥
Koen: amber alsjeblieft kom terug of laat weten waar je bent
Raoul: we zijn ongerust
Koen: please....
U: kijk mijn instapost maar...
Robbie: thank god je leeft nog
Raoul: we gaan kijken en dan komen we of je wil of niet
-------------
Ambermol
Ambermol ik heb hier weinig over te zeggen.... kom me vooral niet zoeken! ik heb alleen tijd nodig. niet te geloven dat me ex binnen 4 dagen al over me heen is terwijl hij nog kwam smeken om me terug te krijgen. WAAR IK SERIEUS NOG OVER NA HEB GEDACHT!!
----------
Koen ik kom er nu aan! of je wil of niet
Ambermol niet doen!
Mreegen wacht... heb je er serieus nog over na gedacht om terug samen te zijn
Ambermol JA NATUURLIJK! MAAR DAT GAAT NOU NIET MEER GEBEUREN
Robbievdgraaf moet ik iets voor je doen amber?
Raouljoshua blijf waar je bent. doe het voor ons😭
Stellaverschuur wij zijn door die bitch het restaurant uitgestuurd! en @mreegen en ik zijn blij met onze rela, laat ons alleen! hoer!
Matthy we komen er nu aan!
+ 361 reacties
-------------------------------
ik gooide mijn telefoon in het zand.
POV MATTHY
' gelukkig blijf je nog langer want dan kunnen we meer spannende avonden beleven' zei stella ' ik ben ook heel bij dat ik langer kan blijven' zei milo. je zag aan amber dat ze het moeilijk had, op een gegeven moment stond ze op en liep ze weg. koen wou er meteen achteraan, robbie pakte zijn stoel vast ' laat haar ze komt zo wel terug'. koen ging weer terug zitten. ' were is the lady going' vroeg de ober die nu bij onze tafel stond. ' these people are annoying and called her names' zei raoul terwijl hij naar milo en stella wees. de ober draaide zich om naar hun tafel en stuurde ze weg. milo kwam nog even voor onze tafel staan' voor wie zijn jullie nou! voor jullie vriend of voor amber!' zei milo. ' voor amber jij bent gewoon een eikel' zei ik. stella en milo liepen weg en wij bleven zitten. ' het duurt wel heel lang vind je niet' zei ik. ' zullen we der anders even appen' stelde raoul voor. meteen pakte we onze telefoons. na heel lang geappt te hebben moesten we haar instapost bekijken. ' ze is op het strand' zei raoul. koen stond meteen op. ' KOEN WACHT! WE MOESTEN HAAR ALLEEN LATEN' zei rob. ' ik ga naar haar toe of ze nou wil of niet! je ziet toch aan de foto dat ze iemand nodig heeft' zei koen en hij liep weg. ' wij gaan mee kom jongens' zei ik en we liepen achter koen aan. we kwamen aan bij het strand waar iemand bij de waterrand zat. amber. we liepen naar haar toe en gingen bij haar op het stand zitten. ze keek op, haar hele ogen waren rood van het huilen, haar mascara was helemaal uitgelopen en zat helemaal over haar wangen heen. ' ik zei toch dat jullie me niet moesten komen zoeken' zei ze. 'wij vonden van wel' zei rob. koen pakte haar telefoon uit het zand en hij sprong meteen aan. ' amber waarom is dit jou beginpagina' vroeg hij. ' het is toch zo' zei ze. ' laat eens zien' zei ik en koen gaf de telefoon aan mij.
' dit is zo niet waar' zei ik. rob pakte de telefoon over ' wat is je code' vroeg hij. ' ****' antwoordde amber. hij opende de telefoon en veranderde de achtergrond naar de foto die we hadden genomen van amber en koen gisteren:
ik hoorde ineens voetstappen naast me. een paar seconden later zaten matthy, koen, rob en raoul naast me' ik zei toch dat jullie me niet moesten komen zoeken' zei ik. 'wij vonden van wel' zei rob. koen pakte haar telefoon uit het zand en hij sprong meteen aan. ' amber waarom is dit jou beginpagina' vroeg hij. ' het is toch zo' zei ik. ' laat eens zien' zei matthy en koen gaf de telefoon aan hem. ' dit is zo niet waar' zei hij. rob pakte de telefoon over ' wat is je code' vroeg hij. ' ****' antwoordde ik. hij deed iets op mijn telefoon en gaf hem terug aan mij. ' wanneer hebben jullie deze foto gemaakt' vroeg ik. ' gister' zei raoul. ' kom je nou alsjeblieft mee naar de kamer' vroeg koen. ik knikte en koen trok me omhoog. onderweg naar de kamer pakte hij mijn hand vast. ik keek hem aan en hij kreeg een kleine glimlach op zijn gezicht.
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Randomdit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......