Hoofdstuk 80

218 4 0
                                    

voor de mensen die het nog niet door hadden. daan is de afkorting voor daantje

ik liep daans kamer in en zag dat rob in de stoel en had daantje vast. ondertussen was hij een boek aan het voorlezen. echt super schattig. hij had mij niet door en ik liep weer weg.

ik kwam beneden en ging weer bij koen en zijn ouders zitten. ' waar is rob nou' vroeg matthy achter me. ' hij is daan een boek aan het voorlezen. echt super cute' zei ik. ' wel fijn zeker dat jullie hier met zoveel mensen wonen' zei de moeder van koen. ' ja zeker, dat is ook een van de redes dat we hier blijven wonen' zei ik. ' en ook als we video's op moeten nemen dat we gewoon in de buurt zijn' vulde koen aan. ' en hoe vinden jullie het nou' vroeg de vader van koen die zich op matthy en raoul richtte. ' ik vind het tot nu toe wel  leuk. het zal natuurlijk wel anders zijn nu. maar ik vind het echt wel leuk' zei raoul. ' ja en voor mij hetzelfde. ik denk dat we voor rob hetzelfde kunnen zeggen' zei matthy. we praatte nog even met de ouders van koen en toen gingen ze weer naar huis. ' ik ga wel even bij rob en daan kijken' zei ik. ik liep naar boven. rob was nog een verhaal aan het voorlezen. ' rob kom je. we gaan eten' zei ik. ik kreeg daantje en rob liep de kamer uit. ik gaf daantje nog wat eten en liep met haar naar beneden. ' mijn mini kaasje is hier!' riep koen. we zette daan in haar babyschommel en gingen eten. ' ey boys wij gaan zo even een video opnemen zegmaar want onze dms staan op rood' zei koen. ' prima' zei raoul. na het eten pakte koen daantje op en liepen we naar boven. aangezien koen nog een debiel is ging hij helemaal rondjes draaien. daantje vond het wel leuk want ze was de hele tijd een beetje aan het lachen. we gingen zitten. ' moeder mag op de lekkere stoel' zei koen die het klapstoeltje pakte. ik ging op de grote stoel zitten. koen kwam met daantje op de klapstoel zitten. we startte de video op. ' welkom mensen bij een nieuwe video. vandaag gaan we even wat vertellen over dit kleine mini kaasje' zei koen. 'yess' zei ik. ' zoals heel veel van jullie waarschijnlijk online het al gezien. en nu is de vraag. is het waar' zei koen. ' nou ja. het is waar. we zijn ouders geworden' zei ik. ' het was wel heel onverwacht' zei koen. ' ja inderdaad ik zou die dag ook nooit vergeten' zei ik. ' nou wij luisteren' zei koen. ' ja oke. uhm. oja. ik was misselijk en was niet ongesteld geworden. dus ik ging een test halen. toen deed ik de test en als eerste kwam rob. die wist het dus als eerste. ik was echt als de dood dat koen echt boos zou worden dus durfde ik het eigenlijk niet te vertellen. toen zijn rob en ik naar de stad gegaan en hebben we zo'n pakketje gehaald' zei ik. ' wacht ik heb daar nog een foto van' zei koen. koen gaf daantje aan mij en ging op zijn telefoon kijken. even later ging hij de foto laten zien. ' ga maar door' zei koen. ' dus ik zette da doosje op tafel. en koen keek er in. geen reactie. 0 reactie. de rest wel reactie. dus ik dacht het dat het uit was.' zei ik. ' ik moet wel zeggen dat ik er mijn twijfels over had maar nu ben ik heel blij met men mini kaasje' zei koen. ' misschien is het heel handig als we de naam even vertellen' zei ik. ' oja nou ze heet. daantje beau van heest' zei koen. ik zwaaide met daan haar handje naar de camera. ' BOYS WILLEN JULLIE EVEN KOMEN' riep koen. matthy, raoul en rob kwamen de kamer in. ' wat is er' vroeg hij. ' even jullie experience' zei koen. de jongens vertelde ook hun belevingen. ' en we blijven in cdh wonen. omdat we allebei best jong zijn. want. 23 en 21 dus zijn extra handen gewoon heel makkelijk. ook als hun een video willen opnemen zijn we in de buurt' zei ik. we praatte nog even en daarna sloten we de video af. 

mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu