Hoofdstuk 52

171 5 0
                                    

ik liep weer naar beneden. ' volgens mij slapen ze nog steeds' zei raoul. ik stak men duim op en liep naar buiten.

ik stond voor de tent. ik wist dat koen in de grote tent sliep.  binnen in de tent hoorde ik al gepraat. ' zouden milo en raoul ook al wakker zijn?' hoorde ik rob vragen. ' denk het niet. het is echt stil namelijk' hoorde ik matthy zeggen. ' en amber zou zij al wakker zijn?' hoorde ik koen zeggen.  ik ritste de tent open. ' tuurlijk ben ik al wakker' zei ik. ik ging tegen koen aan zitten en hij sloeg zijn arm om me heen. ' volgende keer doe je maar mee. ik heb de hele nacht tegen deze kluns aangelegen' zei koen. ' koen heeft denk ik ook wel 10 keer gezegd dat hij je miste' zei rob. ' echt?' vroeg ik. ' ja. en wat heb jij gisteren gedaan' vroeg matthy. ' nou ik heb sushi gegeten. daarna heb ik een serie gekeken beneden. om half vier kwam raoul naar binnen omdat hij zieke pijn aan zen nek en hoofd had. en hij moest zen spuit in zen been zetten. en toen heb ik die serie doorgekeken tot een half uur geleden. uhmm ja dat was het hoe was jullie nacht' zei ik. ' dus jij hebt de hele nacht een serie lopen kijken zonder te slapen?' vroeg rob. ik knikte. ' nou onze nacht was kut. het was fucking koud hier. en ik miste je dus ik denk dat wij allemaal maar een uur hebben geslapen ofzo' zei koen.  ' hoelang moeten jullie dan nog?' vroeg ik. ' nog een paar uurtjes' antwoordde matthy. ' nou dan blijf ik wel bij jullie die laatste uurtjes' zei ik. we stapten allemaal de tent uit. ' jo. milo. word wakker' zei matthy terwijl hij tegen de tent van milo aan trapte. milo kwam de tent uit. hij zag er echt verwildert uit ofzo. ' roel heeft vannacht de tent open gelaten. weet je hoe tyfes koud ik het heb gehad' zei hij. ' nee maar dat kunnen we wel zien' zei ik. 

met zen 5e maakten we de laatste uurtjes nog vol. het was super leuk. toen de tijd om was rende koen naar binnen. hij moest heel nodig poepen. de jongens renden achter hem aan om ook warme kleding aan te doen. ik daarin tegen liep rustig naar binnen. ik kon tevens ook nog niet rennen vanwege de spalk om mijn knie. 

POV KOEN

matthy rob en ik stapten de tent in. het was super warm in de tent dus deed ik alles uit en lag ik alleen nog maar in mijn boxerhort. we maakten nog wat lol in de tent en gingen toen allemaal slapen. na nog geen half uur werd ik al weer wakker. het was super koud in de tent. ik deed gauw alles weer aan. matthy en rob waren ook wakker. we gingen een beetje praten. rond half vijf besloten we te gaan slapen. 

ik werd weer wakker. ik keek op mijn telefoon 07.06, nou blijf ik wakker hoor dacht ik. ik ging een beetje op mijn telefoon kijken. ' hey josti' hoorde ik matthy naast me zeggen. ' hey' zei ik. ook rob werd wakker. ' zouden milo en raoul ook al wakker zijn?' vroeg rob. ' denk het niet. het is echt stil namelijk' antwoordde matthy. ' en amber zou zij al wakker zijn?' vroeg ik. ineens ging de tent open. ik schrok me dood. amber kwam naar binnen gesprongen ' tuurlijk ben ik al wakker' zei ze. ze kwam tegen me aan zitten en ik sloeg mijn arm om haar heen. ' volgende keer doe je maar mee. ik heb de hele nacht tegen deze kluns aangelegen' zei ik. ' koen heeft denk ik ook wel 10 keer gezegd dat hij je miste' zei rob. ' echt?' vroeg ze. ' ja. en wat heb jij gisteren gedaan' vroeg matthy. ' nou ik heb sushi gegeten. daarna heb ik een serie gekeken beneden. om half vier kwam raoul naar binnen omdat hij zieke pijn aan zen nek en hoofd had. en hij moest zen spuit in zen been zetten. en toen heb ik die serie doorgekeken tot een half uur geleden. uhmm ja dat was het hoe was jullie nacht' zei ze. ze had dus de hele nacht een serie gekeken en nog was ze hyper. knap. dacht ik bij mezelf.' dus jij hebt de hele nacht een serie lopen kijken zonder te slapen?' vroeg rob. ze knikte. ' nou onze nacht was kut. het was fucking koud hier. en ik miste je dus ik denk dat wij allemaal maar een uur hebben geslapen ofzo' zei ik. ' hoelang moeten jullie dan nog?' vroeg ze. ' nog een paar uurtjes' antwoordde matthy. ' nou dan blijf ik wel bij jullie die laatste uurtjes' zei ze . we stapten allemaal de tent uit. ' jo. milo. word wakker' zei matthy terwijl hij tegen de tent van milo aan trapte. milo kwam de tent uit. ik kon mijn lach maar net inhouden. milo stond echt voor lul ' roel heeft vannacht de tent open gelaten. weet je hoe tyfes koud ik het heb gehad' zei hij. ' nee maar dat kunnen we wel zien' zei amber.

eindelijk was de tijd om. ik moest zo nodig schijten. ik rende naar binnen. ik kan je vertellen dat ik in tijden die zo lekker heb gescheten. 

mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu