Başa Baş Giden Sırlar

1.5K 161 107
                                    



•••

İzuku

"Öğk.. hıa.. lanet, lanet. lanet, lanet olsun.. hüü.."

Yarı öğürme ve yarı ağlamayla karışık sesler çıkararak odama girdim. Ve ışık hızıyla lavaboma ilerleyip klozetin önünde diz çöktüm. Kusmak istiyordum. Ama midemde kusabileceğim hiçbir şey kalmamıştı.

"Hü.. Bir daha.. asla.. içki içmeyeceğim.. hüüğ."

Birkaç dakika klozetin önünde diz çökmüş halde bekledim. Hâlâ inanmakta zorluk çekiyordum.. ve hatırlamakta. Kahretsin ya.

KAHRETSİN.

"Neden ya.. neden Allah'ım.." Burnumu çektim. "Bari böyle bir şey olacaktı.. neden Todoroki'yle olmadı ki ya.."

Evet.

Konu ne zaman buna gelse aşırı derecede öfkeleniyorum.

Şaka maka gerçekten bekaretimi Kacchan'a verdim ya!

"Yok ben kafayı yiyeceğim," dedim hafif sinirden incelmekte olan sesimle. "Sarhoş olsam bile nasıl bu kadar raydan çıkarım ya? Evet belki bilinçsizdim ama benden bahsediyoruz! Bilinçsiz olsa bile Kacchan'ın elini tutmayacak olan ben.. Hüğ lanet olsun. İçkime bir şey attı o şerefsiz, değil mi? Evet evet.. öyle olmalı.. Hüüü.. Yoksa ben böyle bir şey yapacak adam değilim! Kahretsin. Ama yaptım işte. Of.. peki şimdi ne yapacağım? Okula nasıl gideceğim? Nasıl diğerleri.."

Gözlerim ardına kadar açılırken panikle ağzım aralandı. "Lan bir dakika.. biz dün.. ne zaman bilincimizi kaybedecek kadar sarhoş olduk? ULAN! Hüü.. ya dün daha mekandan ayrılmadan Kacchan'la öpüşmüş veya daha başka şeyler yapmışsam? Lanet, lanet, lanet.. Olmuş mudur öyle bir şey lan? Todoroki'nin önünde.. yapmış mıyımdır öyle bir şey?"

Hızla ayağa fırlayıp odama döndüm. Titreyen ellerle telefonumu cebimden çıkarırken hâlâ zırlamaya devam diyordum. "Bir daha asla.. asla.. asla içmeyeceğim!"

Kişiler listesinden Iida ve Uraraka'yı bulup konferans aramayı açtım. Sessizce açmalarını beklerken tekrar kusacakmış gibi hissediyordum.

"Deku-kun?!"

"Midoriya! Sen iyi misin?! Neden aramalarımıza bu kadar geç döndün-"

Hızla Iida'nın sözünü kestim ve panikle konuştum

"Arkadaşlar! D-dün.. ne oldu?!"

"Dün mü?" Dedi Uraraka şaşkınlıkla. "Deku-kun.. hiçbir şey hatırlamıyor musun?"

"N-neden?" Diye sordum korkudan tırnaklarımı kemirmeye başlamışken. "Ne yaptım?" LANET OLSUN!

"Midoriya," diye araya girdi Iida. "En son hatırladığın şey ne?"

"B-ben.. sanırım en son Kacchan'la yarış yapıyordum."

"Hangisi?"

"Ne hangisi?"

"Hangi yarıştan söz ediyorsun? Siz gece boyu sürekli yarış yapıp durdunuz ya, Deku-kun?"

𝐂𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐎𝐧 𝐇𝐚𝐭𝐞 - BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin