Sen ve Ben, Biz Mutlu Olamayacağız

908 127 98
                                    




•••
İzuku

"İnanamıyorum! Bahsedilen kişi Bakugou muymuş?!" Diye sordu Mina şaşkınlıkla. Yüzü şok oluşunun verdiği izlerle çevrelenmişti. Karşısındaki Uraraka'nın da ondan aşağı kalır yanı yoktu. Aynı ifadeyle karşılık verdi. "Bende inanmakta zorlanıyorum ama çocuklar öyle söyledi!"

"Şaka gibi!"

"Abi.. nasıl Bakugou olabilir ya? Bizim sınıftakiler ondan tavsiye almıyor muydu? Bu konu sohbet ortamında da bir çok kez açılmamış mıydı? Hepsi yalan mıymış yani??"

"Arkadaşlar," diye sertçe araya girdi Yaoyorozu. "Yalanmış değilmiş ne fark eder? Bakugou bizim sınıf arkadaşımız. Söylentiler bitene dek arkasında durmalı, insanlara daha fazla malzeme vermemeliyiz."

"Şey.. haklısın ama.. tüm okul bundan bahsederken ne yapabiliriz ki? Sessiz mi kalalım?"

"Şimdilik öyle yapalım. Söylentiler biraz dinince de.."

Dinlemiyordum.

Vücudum şaşkınlıktan kaskatı kesilmiş, kulaklarım uğulduyor ve kalbim göğsümü delecek gibi atıyordu. Tam anlamıyla beynimden vurulmuşa dönmüştüm.

Çünkü anlayamıyordum.

Nasıl..?

Nasıl yayılmıştı bu söylentiler? Kim yaymıştı? Benden başka kim biliyordu? Kacchan başka birine daha mı söylemişti? Ki öyle olsa bile.. neden o kişi yaymıştı bu sırrı? Neden Kacchan'ın üzülmesini, kötü hissetmesini veya utanmasını istiyor olabilirdi?

Böylesine alçakça bir şeyi yapabilmek için nasıl bir sebebi vardı?

Bilmiyorum.

LANET OLSUN Kİ HİÇBİR ŞEY BİLMİYORUM!!

Fakat bildiğim tek bir şey var ki.. eğer Kacchan bu sırrı benden başkasına söylemediyse, bu söylentileri yayanın doğal olarak ben olduğumu düşünecektir.

Kahretsin.

Şimdi ne yapacağım?

Şartlar tamamen aleyhimeyken onu kendime inandırmak için ne söyleyeceğim?

Yada..

Bir dakika.

Eğer bunu yapanı bulursam, bir şey söylememe gerek kalmaz, değil mi? Hele bir de itiraf ettirebilirsem..

Aklıma gelen bu fikirle hızla konuşmanın arasına girdim. "Kızlar, kızlar!! Bu söylentileri kimden duydunuz? İlk kim başlatmış biliyor musunuz? Yada nasıl yayıldığını?" Tabi sadece soruşturarak söylentiyi başlatanı bulmanın kolay olmayacağını biliyorum. Fakat bir yerden başlamak lazım, değil mi?

Tsuyu dudaklarını büzüp bana baktı. "Ben yan sınıftaki kızlardan duydum ilk.. ama Deku-kun.. neden bunları merak ediyorsun ki?"

Suratımı ekşittim. "Şöyle ki.. bunu size anlatamam. Sadece bana güvenmeniz gerekiyor. Ayrıca Kacchan'a yardımcı olmak istiyorsanız, yapabileceğiniz en iyi şey söylentileri kimin başlattığını bulmak olur zaten. O yüzden kızlar.. sizden rica ediyorum elinizden geleni yapın. Hatta Kacchan gelmeden işe koyulsak iyi olur-"

𝐂𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐎𝐧 𝐇𝐚𝐭𝐞 - BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin