Çok Düşünme ve Sadece Yap!

1K 138 107
                                    



•••

İzuku


"Bundan sonra tedbirli davranmanızda fayda var," dedi bücür doktor ve omzumdaki sargıyı bantlayıp gözlüğünü itti. "Birkaç gün boyunca darbeden veya sudan kaçının. Ani hareketler yapmanızı da önermem."

Yüzümü buruşturdum.

Ama bizim iki gün sonra B sınıfıyla maçımız vardı ya! O amın evladı Monoma'yla karşılaşmayı bekliyordum kaç zamandır.

Pü.

"Ama doktor abi bey birey," dedim sitem ederce. "Yakında çok önemli bir etkinliğimiz vard-"

"Yardımlarınız için teşekkürler." Diye sözümü kesti Todoroki ve hafifçe gülümseyip elini doktorun omzuna koydu. "Ben, Midoriya'nın dediklerinizi yapacağına emin olacağım."

"Rica ederim."

Doktor yanımızdan ayrılmak üzereydi ki dönüp tekrar bana baktı. "Bu arada şekeriniz düşmüş. Büyük ihtimalle bu yüzden güçten düştünüz zaten. Bir şeyler yeseniz iyi olacak."

Ve doktor cümlesini bitirdiği an karnım guruldamaya başladı.

*Gruulllllacıktımgrrrrgrullllgrulll*

Lanet olsun.

LANET OLSUN!

Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı yere eğdim. "Iıı.. şey.. evet.. biraz acıktım.. galiba."

Derken Todoroki'nin gülüşü yankılandı. Şaşkınlıkla gözlerim aralanırken kafamı kaldırıp ona baktım. Dudaklarının kıvrılıp, inci dişlerinin ortaya çıkmasına ve gözlerinin kısılmasına..

Vay canına.. Todoroki.. yakışıklılığının zekatını ver be adam!

Todoroki gözünde biriken yaşı silip sıcak bir ifadeyle bana baktı. "Bende acıkmıştım. İstersen bir şeyler yiyelim.."

"O-olur!!" Ardından anlamazca kaşlarımı çattım. "Ama Todoroki! Senin tatbikata geri dönmen gerekmiyor mu?"

"Tatbikat iptal edildi, Midoriya."

Kaşlarım havalandı. "Ne?"

"Ah," diyip elini hafifçe ensesine götürdü. "Şöyle ki.. size olanlardan sonra yönetim çok kızdı. Anti-kahramanlar, öğrenci hayatını tehlikeye atma suçundan tüm etkinliği durdurdu."

"A-ama! Onların bir suçu yok ki! Saldıran da, inşaatın yıkılmasına sebep olan da bizdik!"

"Midoriya," dedi Todoroki beni sakinleştirmeye çalışırmış gibi. "Şimdilik bunları düşünmene gerek yok. Sen iyileşmene bak. Zaten yakında eğitmenler burada olur-"

"MİDORİYA! SENİ YERDEN BİTME VELET!?"

Daha kafamı çevirmemiştim ki görüş alanıma giren beyaz şeritleri fark ettim. Boynum, kollarım ve bacaklarım anında sıkı bir iple sarılıp, sıkmaya başlarken tepki vermeye zaman bile bulamamıştım!

Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdım.

"A-aizama sensei!"

𝐂𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐎𝐧 𝐇𝐚𝐭𝐞 - BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin