Hızlandırılmış Dersler

1.1K 138 87
                                    



•••

Katsuki

Gözlerimi yavaşça aralarken hafifçe kuruyan dudaklarımı yaladım. Ardından uyku sersemliğiye gri tavanımı izlemeye koyuldum.

Bu gece çok da iyi uyuyamamıştım. Sürekli uyanıp durmuş ve yatakta rahat edememiştim. Ayrıca sebepsizce ateş basmış gibi hissediyordum. İki kez tişörtümü değiştirmiştim bu yüzden ve sonrasında sinirlenip üstsüz yatmıştım.

Neyse ki sabaha doğru uyku tutmuştu..

Evimde yeşil saçlı bir canavarın varlığı olmasa belki uykumu alana kadar yatakta kalırdım ama o baş belasının yarım saate başıma dikileceğinden emindim. O yüzden yatakta doğruldum.

Fakat alt tarafta bir yerlerde tenime değen ıslak ve soğuk hisle irkildim.

Gözlerim hızla ardına dek açılırken yüzümü ekşiterek yorganı ittim. "Hayır.. hayır.. hayır.. hayır!"

Bakışlarım gri eşofmandaki küçük lekeyi bulduğunda yüzüm iğrenme, sinir ve rahatsızlıkla geriliyordu. Boynumdan inen bir titremeyle ayağa fırlarken orama denk gelen kumaşı ucundan tutup tenimden uzaklaştırdım. "LANET OLSUN!"

Boştaki elimle ağzımı tutarken kaşlarımı çatıp yatağa baktım ve çarşafımda da küçük bir leke olduğunu gördüm. "Siktir! Öğk.."

Kahretsin.

Bu iğrenç.

Bu iğrenç hissettiriyor.

Çabucak odamdaki tuvalete koştum. Klozetin önünde diz çöküp midemde ne varsa boşaltırken ıslaklığı tekrar hissetmemle daha şiddetli öğürmüştüm. Başım dönüyordu. Ve bedenim..

Ve bedenim iğrenç bir şeyle temas edince tiksintiyle titrer gibi titremeye başlamıştı.

Kahretsin cidden!

Bunu en son iki yıl önce yaşamıştım. Ki şunu net olarak söylenebilirim ki..

BUNDAN NEFRET EDİYORUM!

Hızla üzerimdeki eşofmanı ve boxerı çıkarıp kirli sepetine bile atmadan çöp poşetine koydum. Bu şeylerden hemen kurtulmalıydım! Ah ayrıca çarşaf.. lanet olsun! Bir kez daha çarşafı atarsam annem beni tokatlardı. O yüzden onu kirli sepetine atmalıydım.

Ve duş..

Duş almalıyım!

"Lanet olsun.. iğrenç.."

Çarşafı toparlayıp kolumun altına alırken kapının tıklanmasıyla yerimde sıçradım. Bakışlarım korkuyla kapıyı bulurken kalbim fazla hızlı atıyordu. "Hay sikeyim.."

"Kacchan!"

Deku.

Lanet olsun, Deku.

Sadece biraz daha uyuyamaz mıydın?

"Kacchan, uyanık mısın?" Kapıyı tekrar tıklattığında bir küfür savurup çarşafı yatağın altına tıkıştırdım. "DEKU SAKIN İÇERİ GİRME!"

"Ne? Anlamadım dediğini-"

"SAKIN. İÇERİ. GİRME!"

"Ne dedi ya," dedi kendine kendine. Bıkkınca nefesimi üflerken ışık hızıyla dolabıma ilerledim. Of! Her şey yetmezmiş gibi bir de bu aptalla mı uğraşacaktım ya?!

"Kacchan! Sen iyi misin? Ses ver!"

"APTAL VERİYORUM YA! GİRME İÇERİ."

"Bağırmasana sabah sabah yav.. ne dediğin anlaşılmıyor. Neyse girme demediğine göre geliyorum-"

𝐂𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐎𝐧 𝐇𝐚𝐭𝐞 - BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin