•••
İzukuKacchan'ın göğsünde, tüm gün koşturmuş ve sonunda yorgunluktan bayılmış bir köpek gibi uyurken duyduğum telefon zil sesiyle gözlerimi araladım.
"Hay.. kim ya bu saatte?"
Komidinin üstünde ekranı aydınlanmış olan telefona uzanırken hâlâ yarı uyuyor vaziyetteydim. Elimle birkaç dakika boyunca telefonu ararken sonunda gözlerimi tamamen açıp uyanmaya çalıştım.
Ve ekranda Mitsuki teyzenin adını görmemle.. evet. Şimdi tam anlamıyla uyanmıştım.
"Ne alaka ya," diye fısıldarken dönüp Kacchan'ın uyuyup uyumadığını kontrol ettim. Ardından onu uyandırmamaya çalışarak yataktan indim ve telefonu kulağıma götürdüm. "Alo?"
"İzukuu?"
"Ne? Mitsuki teyze.. niye fısıldıyorsun allasen? Hiçbir şey duymuyorum."
"Katsuki uyuyor mu??"
"Ne? Anlamıyor-"
"Katsuki diyorum! Uyuyor mu?"
"Ha? Ş-şey evet?"
"İyi. Aşağı in."
"Ne-"
"Aşağı in, aşağı."
"Nereye ineyim?"
"AŞAĞI AŞAĞI!"
"Yav ne aşağısı? Evde değilim ki ben."
"Tamam işte.. otelin önündeyiz biz."
"Ne?" Gözlerimi kırpıştırdım. "Hangi otelin?"
"Hangi otel olacak? Sizin şuan kaldığınız otel."
"Nasıl ya? Siz nerede olduğumuzu nasıl biliyorsunuz-"
"Bekliyoruz. Hadi in."
"Ne? K-kimle bekliyorsunuz??!!" Diye sorsam da telefondan beep beep sesini duyunca kaşlarımı çattım. "Te allahım ya.. sonunda kafayı yedirtecekler bana ama.. neyse.."
Çabucak doğruldum.
Ardından yere attığımız kıyafetleri seri hareketlerle giyip son kez Kacchan'ı kontrol ettikten sonra kapıya ilerlemeye başladım. Fakat aniden doğrulduğum için midir yoksa üç saat Kacchan'ın üzerinde zıpladığımdan mıdır bilmem ama.. şuan belim çok fena ağrıyor.
Hah cidden..
İyi ki bu tarz şeyleri sevmiyormuşsun Kacchan ya.. sevsen ne olurdu merak ediyorum. Sanırım sakat falan kalırdım, ha?
"Igh.. bacaklarım.. eghh.. belim.. ack.. totom.."
Asansöre binip lobiye gidinceye dek söylenmeye devam ettim. Bir yandan da Mitsuki teyzenin kaldığımız oteli nasıl bulduğunu sorguluyordum. Zira bu sabah kendisi bana 'halvet' derslerini verirken gideceğimiz yeri bilmiyordu.. yani ben söylememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐎𝐧 𝐇𝐚𝐭𝐞 - BakuDeku
Fanfiction"Bugün birisi bana aşkını ilan etti. Daha fazla onu perişan etmememi, enkaza döndüğünü söyledi. Ama asıl perişan olan ben değil miyim? O dizlerimin önünde ağlamaya devam ederken.. itiraf edenin sen olduğunu hayal ettiğim için perişan olan ben değil...