Senin Sözüne Karşılık Senin Sözün

1.4K 149 96
                                    



•••

Katsuki


Deku cam seti itip içinden çıkarken elindeki ıslak havluyu bana uzattı. "İki dakika tutsana şunu."

"..Ne?"

Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırırken öylece dikilmeye devam ettim. Tam olarak ne olduğunu algılayamamıştım sanki. Hatta dürüst olmak gerekirse.. Deku duşakabinden çıkmadan önce çıplak olacağını düşünmüştüm.

Ama tamamen giyinmiş ve saçlarını başka bir havluyla sarmış olan Deku dolaplara doğru ilerliyordu.

"Pinti müdür okula şofben bile taktırmamış galiba," dedi dolabının kapağını açarken. "İki saat suyun ısınmasını bekledim."

Kaşlarım havalandı. Anlamazca bir elimdeki havluya bir de Deku'ya baktım. Bir saniye. Şuan tam olarak.. ne oluyordu amk?

Ve ayrıca..

Neden çıplak olmadığını fark ettiğimde.. siktir.

Sıcak basmış gibi hissediyorum.

"Ne bekliyorsun orada?" Dedi Deku başındaki havluyu çıkarıp bana dönerken. "Yoksa sen de mi duş alacaktın?"

"Ne.."

"Sende mi duş alacaktın diyorum?"

"H-hayır."

"Gel o zaman buraya."

Dediğini yaptım.

Bekle.

Neden dediğini yaptım ki ben şimdi?!

"Şunları da tut," dedi Deku ben yanına varınca. Sonra havlu tutmakta olan kolum üzerine formalarını koydu. "Ah lanet.. çok yoruldum. Ya sen? Gerçi sende yorulmuşsundur.. Aizawa fazla ağır idmanlar yaptırıyor. Bu arada dönem içinde teke tek düelloya çıkacağımızı duydun mu? Ve asıl iyi kısmı ne biliyor musun.. özgünlüklerimizi kullanmamız yasak olacakmış. Ah.. o düellolar için şimdiden  sabırsızlanmaya başladım. Kim bilir? Belki bir bakarsın senle düello partneri oluruz.."

Kaşlarım yavaşça çatılırken içinde olduğum durumu anca idrak edebildim. "Deku.. ölmek mi istiyorsun?"

"Hm?"

"Hemen eşyalarını üzerimden almazsan hepsini patlatacağım."

"Ah.." Dedi Deku dudağını yalayıp gülümserken. Ardından tamamen bana döndü ve iyice dibime girerken yüzüme baktı. Bakışlarında ise yine aynı meydan okuyan tavır vardı. "Bunu yapmak istediğine emin misin?"

Kaşlarım iyice çatılırken dişlerimi sıktım.

Lanet olsun.

Biliyor.

"Hey hadi ama," dedi bir elini omzuma koyup. "Bana böyle bakma.. Dışarıdan biri görse beni pataklamak istediğini sanır."

"Haksız değil. Seni pataklamak istiyorum."

Deku parmak uçlarında doğrulup bana uzandı ve burnu burnuma değmek üzereyken durdu. Gözlerindeki meydan okuma şimdi daha da alevlenmişti. "Sen.. bana hiçbir şey yapamazsın, Kacchan."

𝐂𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐎𝐧 𝐇𝐚𝐭𝐞 - BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin