Gözlerimi açtığımda Aren'in çoktan gitmiş olacağını tahmin edebiliyordum. Öyle de olmuştu. Yatağın boş kalan tarafına bakıp derin bir nefes aldım.Ömrümün geri kalan her gününü onunla birlikte geçirebilmeyi o kadar çok isterdim ki...
Şifreyi asla çözmeyeceğimi söylediğim zaman ölümümü kesin kılacak bir örgüt peşimdeyken, yaşama ihtimalim çok az da olsa, bunu hayal etmek oldukça güzeldi.
Bu hayalim ne çok imkansızdı, ne de çok imkanlı.
İç çektim. Üzüntüyle akşam kafasına koyduğu yastığı kollarımın arasına aldım. Kokusu yastığa tamamen sinmişti.
Fazla huzur vericiydi.
Yastığı otelden çalabilme ihtimallerimi düşünmeye başlayacaktım ki, daha önemli bir problemim olduğunu hatırladım.
Otelden çıkmak gibi.
Hemen doğruldum ve banyoya koştum. Duş almam gerekiyordu.
Su damlacıkları sırtıma çarpıp belime doğru hızla kayarken gülümsedim. Bu, bana dün geceyi hatırlatmıştı.
Büyük ellerinin parmakları göğüslerimi kaplıyor, dudakları boynum ve dudaklarım arasında sürekli gidip geliyordu. Bir denizin kıyıya vuran dalgaları gibi ahenkle hareket ediyorduk. Dur durak nedir bilmeden, doyumsuzca sevişmiştik.
Bedenlerimiz zevkten kıvrılırken her şey o kadar güzeldi ki...Yanaklarımın kızarmış olduğuna emindim. Ilık suyun altında terlemeye başladığımı hissettim. Sadece düşünmek bile böyle hissettiriyorsa...
Kafamı iki sana salladım ve bunları düşünmeyi kestim. Acele etmem gerekiyordu. Otel görevlisi kadın birazdan odada olurdu.
Kısa bir süreliğine televizyonu açıp saatin kaç olduğuna baktım. Kadının gelmesine 5 dakika vardı. Saçımı kurutmadan topladım ve peruğu kafama takıp sabitledim. Sonra peruğu da topladım.
Tam beş dakika sonra görevli kadın odaya temizlik arabasıyla girdi ve kapıyı arkasından kapattı.
"Kaç dakika sonra çıkacağım?" diye sordum.
"Tam on dakika sonra. Bunları giyin lütfen."
Temizlik arabasının alt bölümünden bir poşet çıkardı ve bana uzattı. İçindeki kıyafetler şu an kadının üzerindeki kıyafetlerle aynıydı. Kadının saçları da peruğumunki gibi siyahtı.
O kıyafetleri giyinip kendi kıyafetlerimi poşete koydum. Üzerimi değiştirirken kayan peruğumu düzelttim. Saçımı -yani peruğumu- kadınınki gibi topuz yaptım. Kameradan bakıldığında onun gibi görünmem gerekiyordu. Acaba kadın bu odadan kaç dakika sonra çıkacaktı?
Kıyafetlerimin olduğu poşeti tekrar temizlik arabasına yerleştirdim.
"Buradan çıkacaksınız. Arabayla birlikte büyük olan asansöre bineceksiniz. -1' e inip asansörden çıktığınızda sola dönün. Arabaların olduğu bir koridor göreceksiniz."
"Karşıma biri çıkarsa ne yapacağım?"
"Tüm görevliler o sırada kahvaltı için otelin mutfak katında olacaklar. Eğer yine de asansörde birine rastlarsanız, Didem Hanım'ın sizi yeni işe aldığını söyleyin. Karşınızdaki kişinin yaka kartını fark etmiş gibi yapıp bu konuyla ilgili size herhangi bir bilgi verilmediğini, yaka kartını nereden almanız gerektiğini sorun. Size tarif edilen yere gitmeden önce kattaki lavaboya girin. Üzerinizi değiştirip poşeti en soldaki tuvaletin askılığına asın. Sonrasında hızlı bir şekilde oteli terk edin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHZEN: Kızıl Anka
Action"Ağzı açılmayan bir ejderha gibi. Göğsüne vuran her nefesinde, sıcak buharın yaktığı her soluğunda ölüyordun sen. Nefes versen yakacaktın kendini, vermesen ölecektin. Her durumda yanmaya mahkumdun. Ben sadece..." "Sen sadece, her gün ölüşümü seyrett...