Kutlamada Saklı Kaos

500 175 867
                                    

Selam! Öncelikle tekrar hoş geldiniz🙏 Bu güzel multimedya için Whisperingstarlight-'a çok teşekkür ederim. Gerçekten çok yetenekli, sizin de böyle bir şeye ihtiyacınız varsa yardım eder😊

Gelelim başlığa... Sizce ben neden böyle bir başlık seçtim? Bakalım Levent sinirlerine hakim olacak mı? Bu bölüm Aras ve Güllaç anlatacak. Tolga geldiğinden beri Güllaç hiç anlatmadı. Bakalım o bize neler neler anlatacak😀

***

Aras'ın anlatımından...

Yağmurun huzur verici sesi odamın camını açıp benim kulağıma geliyordu. Evde hiç ses olmadığı için kendimi ıssız bir ormanda gibi hissediyordum. Başımı yatağın ahşap başlığına dayadım, uyumamıştım. Odamı aydınlatan bir ışık sokak lambasının ışığıydı. Canım sıkılmaya başlamıştı, bu havada bahçeyede çıkamazdım. Ben ne yapacağımı düşünürken odamın kapısına vurulduğunu duydum. Kapı aslında aralıktı, kaşlarımı çattım.

"Gelebilirsin."

Kapı sonuna kadar açıldığında gelen kişinin yüzünü karanlıktan ötürü göremiyordum. Boyu 1.73 cm civarıydı ve elinde bilgisayarı vardı, Levent'ti bu! Çünkü İldeniz ikimizden de uzundu. Sırf konuşmak "Levent, sen misin?" dedim.

"Yok hırsızım." dedi alaycı bir sesle. "Alt katta bu bilgisayarı buldum. Dışarısı yağmurlu ya hani, onun için çanta arıyorum!"

Kahkaha attım, o da güldü. Yanımdaki ahizeyle odaya ışığı getirdim. Levent'in yüzüne bir mutsuzluk hakimdi, yani demin isteyerek gülmemişti. Kızlar gittikten sonra odasına çekilmişti. Kahverengi gözlerinde dışarı taşmayı bekleyen bir acı vardı, gün boyunca bu acısını hep içinde tutmuştu. Bilgisayarını yatağımın ortasına koyup yanında bağdaş kurdu. Ben de karşısına geçtikten sonra aynısını yaptım.

"Sen hırsız olmasan bile eve bir hırsız girmiş ve uykunu çalmış." dedim.

"Bırak hırsızı mırsızı! Benim başım Güllaç'la dertte."

Bunu zaten anlamıştım. Zihnini doğum günü meselesi ve Tolga'yla doldurmuştu. Sesinde acı vardı. Ağzımdan çıkacak önemsiz bir cümle bile onun patlama yaşamasına neden olabilirdi. Bilgisayara bakıp "Hediye konusunda mı?" diye sordum. "Yani bilgisayar ve Güllaç arasında böyle bir ilişki kurabildim."

"Doğru bir ilişki kurmuşsun. Tolga denilen herife de sinirliyim."

"Yalnız bu doğum günü meselesinde Tolga senin bilmediğini anladı. Sana laf soktu hatta!"

Yumruklarını sıktı. Dudaklarını ısırarak " O da vardı değil mi? Ben bu lüzumsuzu döverim kanka!" dedi. Ne oluyordu benim arkadaşıma? Güllaç'la tartıştıkları günkü kadar öfkeli değildi ama bu sadece bir fragmandı. Gözlerimi büyüdü.

"Sakin ol, İldeniz uyanacak!"

"Tüm gün Güllaç'ın hatrına o lüzumsuza dayandım. Benimle kanka olmaktan bahsetti bir de!"

"Evet, onu ben de hayal edemedim!" kaşlarımı kaldırdım, "Yalnızca bir haftalığına burada zaten, sonra rahatsın."

Gözlerini devirdi. Bilgisayarını açarken eliyle dağınık saçlarına çeki düzen verdi. Hızlı hızlı klavyenin tuşlarına bastı, yüzü bilgisayarın ışığıyla iyice aydınlanmıştı. Gözlerindeki yansımadan bilgisayarın parlak ekranını görebiliyordum. Gözleriyle yanını işaret etti.

"Yanına mı oturayım?"

"Yanımı gösterdiğime göre arkama oturman gerekiyor Aras!" dedi sert bir sesle.

Yeniyim Ben (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin