Levent'in anlatımından...
Jet hızıyla bana döndü. Kaşlarını çatmıştı. Biraz şaşırmış gibiydi.
"Neyi yapmayayım?!"
Neden bilmiyormuş gibi yapıyordu ki?Titreyen sesimle"Oradan atlamak istemiyor musun?"dedim. Kahkaha attıktan sonra tekrar ciddileşti:"3 gündür ölüyüm zaten neden kendimi öldüreyim Levent?"
"Dur, sen buraya kendi canına kıymak için gelmedin mi?"
"Tövbe tövbe!Niye seninle aram bozuldu diye intihar edeyim?Asla intihar etmeyeceğim!"
Gittikçe ona yaklaşıyordum.
"Ama...Ama derenin dibi demişsin?"
O sırada Hesna, Aybars ve Baybars gelmişti. Güllaç çantasını alıp bana yaklaşırken "Hiçbiriniz mi derenin dibi derken demin bulunduğum yeri düşünemedi?"dedi. Aybars"Senin o halini görünce insanın aklına kötüsü geliyor."dedi.
"Güllaç..."
Parmağıyla kalbime bastırıp"Neden geldin ki?Asalbike'yi bulup onunla gülmeye devam et!"dedi. Yaşlar birbirinin ardından akıyordu gözlerimden. Hesna bağırarak"Bana hemen neden böyle olduğunu anlatıyorsunuz!"dedi. Baybars"Yoksa Asalbike'yi bulur, size zorla anlattırır, sonra da Asalbike'nin tüm okula anlatmasını keyif içinde elimde kahvemle izlerim."dedi. Güllaç"Zaten burada konuşursak okuldan biri gelirse duyar!"dedi. Aybars"O zaman dersleriniz bittiğinde bizim eve gelin."dedi
Güllaç"Hazır değilim. Hem bizim aramızda olanları duysanız bize kızmaz mıydınız?"dedi. Sessizliğimi bozdum:
"Neden öyle yaptığını anlat Güllaç."
Hesna"Güllaç anlatmazsan Asalbike'yi çağırırım ha!"diye tehdit savurdu.
"Demek anlatmamı istiyorsun öyle mi Levent?!"
Bağırarak devam etti:
"Aras ve Ahuşen sevgili olmak üzere!Ahuşen onunla daha iyi anlaşabilmek için yalan söylemiş!Tabi ben senin Aras'a gerçeği söylediğini bilmiyordum!"
Yine ağlamaya başlamıştı.
"Eğer sana öyle yapsaydım, sen bana olan sinirinden dolayı tek bana odaklanacaktın. Gerçekleri öğrenince de aynısını yaptım. Çünkü yine aynısını yapacaktın. Anlayacağın sevenleri ayırmamak için yaptım. Ben seni çok seviyorum ve bu hep böyle olacak bunu bil!"
"Güllaç!"
Eliyle susmamı işaret ederek birden ortadan kayboldu. Hesna"Güllaç!"diye bağırarak peşinden gitti. Bulunduğum yere oturup kafamı dizlerime gömdüm. Aybars"Güllaç'ı daha önce bu kadar mutsuz görmemiştim."dedi. Kendi kendime"Bir şeyler yapmam lazım."dedim.
"Bence de. Yoksa 3 yıl sonra bir bakmışsın, aranızdaki bozukluk tam gaz devam ediyor."
Baybars'ın söylediklerini duyunca"Düşün Levent, düşün!"dedim. Üç yıl sonra Güllaç'la küs bir şekilde mezun olmak istemiyordum. Daha bir saat önce ona sinirliyken şimdi kendimi nasıl affettirebileceğimi düşünüyordum. Hayat böyle bir şeydi işte. İkisinden de çıt çıkmayınca başımı kaldırıp onlara baktım. Birbirlerine şeytani bakışlarını yolluyorlardı. Aybars"Sen de benim düşündüğümü mü düşüyorsun ikizim?"dedi.
"Kesinlikle!"
Ayağa kalkıp"Planınız ne?"dedim.
Güllaç'ın anlatımından...
Nereye gittiğimi bilmeden atıyordum adımlarımı. Bunun cezasını da çekmiştim. Ayağımın yerdeki bir dala takılması sonucu düşmüştüm. Ayağa kalkmayıp tüm gün orada durmak istiyordum. Ama peşimden gelen Hesna beni ayağa kaldırdı. Okuldaki en iyi insanlardan biriydi. Bir de çok şanslıydı. Hoşlandığı kişiyle sevgili olmuştu. Düşünceler havuzunda yüzerken kendimi okulun kapısında buldum. Bir şey demeden Hesna'yla birlikte okula girdim. Sınıfa girip yerime oturana kadar da hiç konuşmadık. Hesna mutsuz yüz ifadesiyle"Barış sen de şu çocukla!"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniyim Ben (Tamamlandı)
Teen FictionÖncelikle bu kitabın ilk bölümlerinde acemiydim ve ana karakterin okuduğu bölüm hayali. Bölüm geçtikçe kalemim gelişti. Bir kış... Kestane satıcıları insanın içini donduran soğuğa rağmen, her zamanki yerlerinde durmuş müşteri bekliyor. Bebek arabal...