Gizemli Bir Kaza

137 45 111
                                    

Aras'ın anlatımından...

Bir süre sessiz sessiz ona baktık. O da aynı şekilde bize baktı. Arkasındaki büyük binanın önünde"GİRAY MEDYA CENTER"yazıyordu. İki güvenlik görevlisi kendi aralarında sohbet ediyordu. Binanın cephesinin ortasına konumlandırılmış devasa ekranda kanalın yayını veriliyordu. Aniden yan tarafta kanalın yayın akışı gösterildi. İlk sırada"ASALBİKE ile MÜZİK KARNAVALI"vardı. Yazının üstünde Asalbike'nin fotoğrafı vardı. Fotoğrafta üstünde kırmızı bir elbise vardı ve gülümsemişti. Omzuma temas eden eliyle irkildim.

"Neden hortlak görmüş gibi bakıyorsunuz ?"

Levent alaycı bir sesle"Zaten hortlak gördük."dedi. Asalbike'nin gözleri büyüdü. Her an Levent'e saldırabilirdi. Ama öyle yapmadı.

"Levent, dünyadaki son erkek olsan bile seni yakışıklı bulmam."

Sonra bana döndü:

"Aras!Duymuyor musun?Levent beni korkunç derecede çirkin buldu."

Yalan söylemek zorundaydım. Asalbike aslında güzel kız. Levent'e sahte kızmam gerekiyordu.

"Levent!Asalbike'ye nasıl bunu söylersin!Kız normal halinden daha güzel olmuş."

Demez olaydım!Asalbike kaşlarını çattı.

"Yani ben makyaj güzeli miyim?

Güzelliğinde makyajın faydası da vardı. Ama ben bunu demek istememiştim.

"Yok!Normalde de güzeldin, bugün güzelliğine güzellik katmışsın onu söyledim."

Gözünden kalp fışkırabilseydi, o an fışkırırdı. Onun yerine gözleri parladı. Ahuşen'in"Heee... Sarı yılan!"demesine kadar her şey iyiydi. Levent dudaklarını ısırdı, stres yapmaya başlamıştı. Ahuşen ise bir çuval inciri berbat etmişti. Aklıma bir yalan gelmiyordu. Asalbike önce arka koltuğa ardından etrafına baktı. Telaşlı telaşlı bize döndü.

"Demin bir kızın sesini duydum. Siz de duydunuz mu?"

İkimiz aynı anda"Hayır!"dedik. Asalbike'nin yanakları kızardı.

"Sadece benim duymam çok ilginç!Sarı bir yılandan bahsediyordu."

Levent sırıtıp"Asalbike, demin burada yılandan bahseden birinin sesini duymadık. Korkutuyorsun beni!"dedi. Asalbike bu sefer bağırarak"Aras, lütfen sen duyduğunu söyle!"dedi. Ahuşen'i korumam ve Levent'i de yalnız bırakmamam lazımdı.

"Hayır, duymadım."

"Allah Allah!"

"Yorgunluktandır. Bence dinlenmelisin."

Bana"Bu yalana sadece küçük çocuk inanır."der gibi baktı. Ama benimle tartışmak 

istemiyor gibiydi.

"Hem okulla hem de programla uğraşınca normal. Gelin içeri, bir çayımı için."

Zorla gülümsedim:

"Teşekkür ederim. Ancak kışlık kıyafet almaya gidiyoruz."

"Ben de yardım etmek isterdim."

Kesin bunu bir fırsat olarak görüyordu. Yemezler!

"Nasip değilmiş. Okulda görüşürüz!"

"Görüşürüz. Okul açılınca yani!"

Cümlesini bitirir bitirmez gaza bastım. Surat ifadesini çok merak ediyordum. Kahkaha atıp"Ahuşen oradan bile kıza laf ettin."dedim.

 "Yardıma gidecek oluyor!Bir kere Dalya bile ondan daha iyi kıyafet seçer."

Levent"Dalya'ya da laf çakıyor."dedi.

Yeniyim Ben (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin