Eh! Tak, tu bukan gambaq sis. Sis tak lawa gitu, sis lawa macam lain.hahahahah
Miss me? Yeah!! Sis pun rindu. rindu nak menulis, nak upload lagi cerita-cerita di wattpad.
Harap2 korang baik-baik aje, ye. Musim-musim penyakit ni. Kes pun makin naik. Risau betul. Dah la kita dekat dan nak jumpa Ramadan, Syawal pulak lepas tu.hmmmm... Korang duduk rumah jangan keluar memana kalau takde urusan penting.
Okeh! Sis sebenarnya teringin nak tau kisah cinta korang. Tragik ke, kelakar ke, sweet ke, sad ending, happy ending pun boleh asalkan kisah cinta korang yang real! LOL!
Kalau sudi berkongsi pleaseeeee...kongsikan dengan sis. Manalah tau kot2 sis terinspirasi dari kisah yang korang kongsikan. Haaa..dah boleh jadi novel nanti.
Baik, here's the thing. Mulai hari ni, sis akan UPLOAD bab-bab dari novel Cinta Si Panda Biru dan Si Tukang Sapu keluaran 2017. Tapi versi kali ni lain. Ada di bab2 tertentu yang akan sis OLAH semula, so mungkin yang dah pernah baca akan perasan perubahan-perubahan ni. Tapi mind you, bukan upload hari2 ye. Sis dok menulis (lagi) manuskrip ke 5. Nak habaq yang ni sebenarnya, tapi dah melalut ke lain. Jangan biar sis start cerita pasal kucing sis, si LeeLypad. Nampak ni? Dia gigit kang.
Takdelah dia baik tak garang, soft giant.
Oh, ya. Manuskrip ke-4 iaitu Sedingin Salju masih lagi dalam proses penilaian. Lambat sangat sebab PKP tahun lepas, kilang tutup, pejabat tutup so, segala penerbitan novel tergendala. Erti kata lain, manuskrip sis yang sis submit Jun tahun lepas pun tergendala. Kalau tak cuma dalam sebulan lebih tu sis dah boleh tahu manuskrip sis lulus terbit atau tak. So alkisahnya. Takde novel baru lagi buat masa ni. Tapi taknak buang masa sis teruskan dengan manuskrip ke 5.
So, nantikan kisah Cinta Si Panda Biru dan Si Tukang Sapu!!!!
Jumpa korang nanti!
xoxo,
MIMIE
YOU ARE READING
CINTA SI PANDA BIRU DAN SI TUKANG SAPU
RomanceRian Khadijaa, penulis popular, sama sekali tidak akan memandang lelaki tanpa harta kekayaan yang pada fikirannya amat penting untuk meraih penghormatan di mata masyarakat. Surat jemputan ke majlis reunion itu membuatkan Rian Khadijaa terasa panas h...