13

782 88 37
                                    

Түүний өөдөөс үнсэн гараа мөрөн дээр нь тавих үед нойтон зүйл мэдрэгдлээ. Түүнээс холдоод гараа харвал гар минь цус болчихсон байх нь тэр.

Би: цус? Чи бэртчихээ юу?

Бэкхён: нэг их сүртэй шарх биш ээ.

Би: цус гарч байхад чинь юун сүртэй биш гэж. Яагаад гэмтчихсэн юм?

Бэкхён: чамд дурласан Катун залуугийн учрыг олсон юм.

Би: нөгөө дурлахаараа гариг устгаад байдаг уу?

Бэкхён инээн: тийм ээ.

Би: учрыг нь олно гэхээр алчихсан юм уу?

Бэкхён: за бараг л.

Би: аймаар том дайн болдог энэ тэр гээд байсан яасын?

Бэкхён: гаригийнхаа хүмүүст хэлж арми бүрдүүлэхээс нь өмнө өөртэй нь уулзсан юм. Том дайн болсон бол сайхан байсан юм уу?

Би: за яалаа гэж. Танайх руу явах уу? Ишин ах эмчилж чадна биз дээ.

Бэкхён: тэгье ээ.

Би: танайд очих хүртлээ ядаж цусыг нь тогтоох хэрэгтэй байхаа.

Бэкхён: зүгээрээ том шарх биш гэж хэлээд миний гараас хөтлөн гэр лүүгээ алхаж эхэллээ.

Би: Инбинь танайд байгаа юу?

Бэкхён инээн: манайд байгаа гэвэл бас уурлах уу?

Би: за юу гэж дээ. Зүгээр л асууж байхад.

Бэкхён: явчихсан болохоор санаа зовох хэрэггүй. Би одоо зөвхөн чинийх.

Би: балайраад бай.

Бэкхён: надад уурласан энэ хэдэн хоногтоо юу хийв.

Би: заавал тэгж хэлээд байхдаа яадаг юм.

Бэкхён: чамайг уурлаад байхаар хэцүү байсан ч нөгөө талаар чамайг надад хайртай болсныг мэдэх сайхан байсан. Чиний хардаж байгаа чинь эгдүүтэй байсан.

Би: чих шиг. Миний уурласан шалтгаан бол надад шударга бус санагдсан юм.

Бэкхён: юу?

Би: би Нар болохоор би л дурлах ёстой. Нөгөө хүн нь намайг хайрлах үгүй нь хамаагүй. Би чамд дурлаж байгаа ч чи намайг хайрлахгүй байгаа юм шиг, надаас хааны хүчийг аваад намайг хаячих юм шиг санагдаад. Тэгээд л.

Бэкхён явж байсан газраа зогсон намайг өөр лүүгээ харуулаад: би чамд хайртай. Энэ сэтгэлдээ юу юунаас илүү итгэлтэй байна. Одоо бол надад тэр хааны титэм, хааны хүч сонин биш байна. Зүгээр л чамтай хамт аз жаргалтай амьдармаар байна.

Нар (Дууссан)Where stories live. Discover now