7.Bölüm"Buluşma"

686 670 237
                                    

DÜZENLENMİŞTİR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DÜZENLENMİŞTİR

"Hiç bir şey olmamış gibi, hiç bir şey olmayacakmış gibi..."

(Ilgaz'ın Anlatımından)

Yattığım yerin verdiği rahatsızlıkla yerimden kıpırdandım, koltuktan kalkıp Asrının yatağına gitmek varken üşengeçliğim tutmuştu.

Uyku benim en vazgeçilmezimdi, gözlerim bir kere açılınca daha da kapanmadı.

Üzerime örtülmüş örtüyü ayak ucuma atıp gerindim, koltuk uyumak için dardı ve hareket alanımı kısıtlıyordu.

Bir kaç gündür Asrında kalıyordum, yurtta bir kaç kişiyle kavga etmiştim oraya gitmek dahi istemiyordum.

Herkes ama anlaşılması zor, kavgacı vurdumduymaz biri olduğumdan bahsediyordu oysa bütün kavgaların sebebi onlardı.

Beni yargılamadan önce tanımaya çalışsalardı başlarına benim gibi bir belayı sarmayacaklardı.

Yattığım yerden doğrulup oturur pozisyona geçtim, Casper uyandığımı görünce kucağıma zıpladı yüzümü yalamaya başladı.

Üç sene önce Casperi Nevayla ben sokak ortasında ölmek üzereyken bulduk, kendi evime götürmek istedim ilk başta fakat baba demeye utandığım o adam ufacık bir kedi yüzünden benimle birlikte onuda kapı dışarı etmişti, asla kimseye söyleyememiştim son çare olarak Asrına götürdüm kediyi.

Asrın tam anlamıyla kedi delisiydi o sahiplendi kediyi daha ufacıktı önce onu iyileştirdi sonrada büyüttü.

Büyüttü derken zamanla ilgili kavramdan bahsetmiyorum, Casper her mama istediğinde verdi baya iri bir kediye dönüştü, kocaman göbeğinden bazen yürümekte zorluk çekiyordu.

Tabi bu iki günde gördüğüme göre veterinerin verdiği diyet programına uyuyordu Casper.

Yüzümden kollarımı ısırmaya geçerken ensesinden tutup durdurdum, yanıma yatırıp göbeğini okşadım.

Bu gün yapacak bir şeyim yoktu saat 12 olmak üzereydi, dersim öğleden sonraydı.

Önce duş aldım ardından Asrın'ın dolabından üzerime uygun eşofmanla kazak çıkardım.

Yerde bulduğum çantaya defterle kalem koydum, bu şimdilik yeterliydi, saçlarımı da tarayıp öylece kendi haline bıraktım.

Mutfakta birkaç şey atıştırıp çıktım evden, umarım Asrın erken gelirdi sadece üç dersim vardı ve anahtarım yoktu.

Fakülteye girdiğimde önce kafeteryaya uğrayıp kahve aldım, hala uyanabildiğim pek söylenemezdi.

Kahvemi yudumlayarak sınıfa girdim, cam kenarına yakın tuvalin olduğu yere geçtim.

SIR "Ölüler Sır Tutar" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin