10.Bölüm"Arayış"

649 628 182
                                    

DÜZENLENMİŞTİR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DÜZENLENMİŞTİR

"İnanma pencerelere, gece hepsi ayna oluyor"

(Neva'nın Anlatımından)

İçimde tuhaf bir sıkıntı var, zihnimdeki dünyada sanki bir ben kalmışım.

Sanki herkes nerde keder varsa bırakmış, bense nerede bulduysam toplamışım.

Düşünceler her zamanki haliyle, kifayetsiz.

Kalbimde kasvet dolu,

Aklım susmuş.

Sessiz bir yağmur gibi başladım;

Önce yavaş yavaş atıştırdım, şimdiyse şimşekler çakıyor beynimde, sonsuz bir karanlığın içine hapsedilmiş gibiyim haykırmak bağırmak istiyorum bunlar bana fazlaydı hemde çok fazla, hassas bünyem kaldıramıyordu.

Dokunsalar saatlerce ağlardım bir omuza yaslanıp.

Dün gece öylece olduğum yere bayılmış olmalıyım, saat kaç, günlerden ne bilmiyorum.

Tek bildiğim ben bir katilim.

Yattığım yerden doğruldum sırtımı yatağın başlığına yasladım, tanımadığım bir yerde tanımadığım bir yatakta yatıyordum.

Önce gözlerim etrafta gezdi, çok yorgun hissediyordum kendimi, kafamı geriye attım burnuma çok iğrenç içki kokuları geliyordu, nefret ederdim ben.

Hangi hakla bu kadar içebilmiştim anlamadım.

Gözlerimi kapadım sıklıkla nefes almamaya çalışarak zihnimin toparlanmasını bekledim.

Dün gece kesik kesik gözümün önüne geliyordu, zaten elimdeki içkinin kafasında patlayışı asla gitmiyordu, zihnimin bir yerlerine kazılı kaldı.

Kapının açılma sesiyle gözlerimi açtım, önce kapı aralandı sonra içeri Afşin girdi.

"Şey uyandırdım sanırım, üzgünüm"

"Hayır hayır, ben zaten uyanıktım" anladığını belli ederek kafa salladı, ağır adımlarla yanıma gelmeye başladı elinde bardak ve ilaç vardı

"Sana ilaç getirdim" dedi ilacın bir kapsülünü açarak, suyla birlikte elime verdi.

Ne olduğunu sorgulamadan ilacı ağzıma atıp suyu kafama diktim, su boğazımı yumşatırken ilacın kötü gelen tadıyla yüzümü buruşturdum.

SIR "Ölüler Sır Tutar" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin