DÜZENLENMİŞTİR
"Sırlar unutulmak üzere tutulurdu, hatırlanırsa ruhlarda yanardı"
15.06.2019 Ankara
Tehlike parmaklarımı karıncalandırdı, kollarımı ürpertti, tüylerimin diken diken olmasına neden oldu. Karnıma kocaman yumruklar yiyordum sanki, kasıntı hareketlerimi durdurdu nefes alışverişlerimi zorlaştırdı.
Gözlerim hareket halindeydi sadece, bir yanımdaki kızlara birde yerde yatan ölü bedene bakıyordum.
Korkuyor muydu? Hayır Üzülmüş müydüm? Hayır. Panikten başka neler hissedeceğimi kestiremiyordum. Ne olacaktı bundan sonra?
Kanlarımda tehlikenin verdiği yüksek dozda adrenalin vardı, ayakta dikilen kız titreyen bacaklarına dayanamayıp yere devrildi, gözlerinden akan yaşları silerken gülmeye başladı.
"Sıçtık" dedi "Çok büyük sıçtık" gülüşüne sinirle karşılık verdik, boş tuvalette üçümüzün kahkahası yankılandı.
Yere düşen kız aniden tekrar ağlamaya başladı, mavi saçlı olanla bakışınca kahkahası arttı bense susmuştum artık.
Gerçekten sıçmıştık, ömüzde gördüğümüz çukura atlayınca boka bulanmıştık sanki.
Tuvalet kapısının ardından gelen konuşma sesleriyle ölü adamın yanında oturan kız kalkıp yere attığı demiri geri aldı.
"Yardım et" Kapının kulpu aşağıya inerken koşup kapıya yaslandım, yanımdaki de elindeki uzun demiri kapının kulpunun altına koydu, ben çekilince kapı ardında kalanlar kulpu aşağıya indiremedi.
Sessizce gitmelerini bekledik, konuşma sesleri uzaklaştı.
"Ne yapacağız?" dedim elimle ölü bedeni göstererek, yerdeki kız tepkisiz kaldı yanımdaki omuz silkti.
"Tek bildiğim şey, bu sır bizimle mezara kadar gidecek" onu onayladım hızla
"Duydun mu?" yerdeki kıza seslendim, kafası ağır ağır bize döndü.
"Ben katil değilim, ben katil değilim" çığlıklarla aynı şeyi tekrarladı, yanımdaki kız yerdekinin yanına gidip omuzlarından sarstı.
"Ben katil değilim"
"Sen katil değilsin, sakin ol ve kimseye bir şey söyleme!" korkuyla kafa salladı sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR "Ölüler Sır Tutar"
Jugendliteratur-Ara verildi- Sadece ölüler sır tutardı, hiç bir cinayet delilsiz kalmazdı, arkanızda hep bir iz olurdu bu iz bir sır olsa bile. Bir balo, üç kız... En güzel günleri onlar için ölene dek kabus olarak kalacaktı. Onları birleştiren bu fırtına kasırgay...