14.Bölüm"Dosya"

546 584 238
                                    

DÜZENLENMİŞTİR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


DÜZENLENMİŞTİR

"Gece gündüzü yakalayamazdı, insan da çoğu kez yaşamı"

(Ayaz'ın Anlatımından)

Kalbimi kaplamış büyük bir heyecan vardı, hiç yapmayacağım şeyi yapmıştım, sabahın köründe uyanmış saatlerdir ayna karşısında hazırlanıyordum.

Son işim Ilgazı arayıp buluşmadan haberdar etmeliydim.

Odamdan çıkıp Parsın odasına koştum, saat 11'e geliyordu. Ilgazın öğlene kadar uyuduğunu bildiğim için şimdi aramıyordum.

Parsta hala uyuyordu, üzerim kırışmasın diye bu sefer üzerine atlayamadım, onun yerine omzundan sarsarak uyandırmayı denedim.

Homurdanarak arkasına döndü
"Lan kalksana" omuzunu çekerek elimin yatağa düşmesini sağladı.

"Pars, Parsımm Allah rızası için kalk, Allah sevdiğine kavuştursun abim, Allah tuttuğunu altın etsin abim"

"Lan siktir git" Kafasını yastığa gömmesinden dolayı zor anladım dediklerini, dilencilik işe yaramayınca bir kaç kez daha kolundan sarstım.

Kalkmıyordu, en sonunda pes ederek oturmuş olduğum yatağın ucundan kalktım.

Giyinme dolabının önüne geldim, sürgüyü açınca ilk olarak parfümlerle karşılaştım, elime geçen iki parfümü baştan aşağıya sıktım.

Parfümleri geri yerine koyup dolabın sürgüsünü çekerken yavaşça odanın kapısı açıldı.

Bir kafa uzandı aralıktan, Kayra beni görünce sevinerek içeriye girdi.

"Sonunda biri uyanık" parmak uçlarıyla yürüyerek yanıma geldi boynuma sarılıp yanağımdan öptü.

"Günaydın cimcime" bir kolu boynumdayken diğerini çekip omuzuma sert bir yumruk attı.

"Gıcık" dil çıkardım, aynı şekilde karşılık verip diğer kolunu da çekti

"Of bu uykucu hala uyuyor, bıktım bundan" yatağın yanına gidip Parsın yanına yattı, Pars Kayraya sarılıp göğsüne çekti.

"Ya abi!" Kayra nefessizlikten zor konuşurken kurtulmak için çırpınıyordu.

Bana elini uzattı
"Ayaz...abi...yardım" kesik kesik konuşması kulaklarıma ulaşırken olduğum yerde durdum sadece iki kardeşi izledim.

SIR "Ölüler Sır Tutar" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin