part 1: پارک لذت

630 107 246
                                    


بی حوصله بلند شد، زیپ شلوارشو بالا کشید...

نگاهی به سونگ کیونگ انداخت که که با سینی ای که حاوی یه فنجون قهوه و دو تیکه کیک توت فرنگی، توی دستش بالا سرشون ایستاده بود، انداخت و با دستش اشاره داد نزدیکتر بیاد..

تهیونگ فنجون قهوه اشو به دستش گرفت و کنار پنجره ایستاد و همونطور که از شیشه بزرگ محل کارش به کارمندای طبقه پایین خیره شده بود گفت: خبری نشد؟؟!

سونگ کیونگ: نه قربان...

تهیونگ: نگاهی به دختری که تا چند دقیقه پیش به فاکش میداد، انداخت و با لحن جدی گفت: اِلی فک میکنم مرخصی ساعتیت تموم شده.. نمیخوای بری؟!

اِلی من منی کرد..

لب پایینش رو گاز گرفت، نگاهی به سونگ کیونگ سرد انداخت و در اخر با پایین ترین تن صدا گفت: بله آلفا..

بعد از رفتن دختر بتا از اتاق، تهیونگ هوفی کشید و زمزمه کرد: احمق.. چرا فکر میکنه بعد از تموم شدن سکسمون باید پیشم بمونه؟

سونگ کیونگ اخمی کرد و گفت: این سومین باریه که تو این هفته از خودش ناهنجاری نشون میده.. دو روز پیش پیشنهاد جونگین و برای رفتن به پارک لذت رد کرد

تهیونگ همونطور که نگاهش به اپسیلون های خاکستری رنگی بود که در حال کار کردن بودن، با شنیدن این حرف سرش و بالا اورد و ابروهاش و بالا انداخت

و گفت: چِکِش کن نذار دردسر درست کنه اگه ناقصه بگو اسمش و تو بازیافتی های این هفته بنویسیم و تحویل این یوپ بدیم

سونگ کیونگ عینکش و بالا داد و همونجور که تبلتش و در میاورد گفت: چشم قربان

.
.

یونگی از اتاق بیرون اومد با همون فیس جدی و خنثی همیشگیش نگاهی به بتاهای زیردستش کرد و دستش رو بالا اورد و با دو انگشتش به ایون وو اشاره ای کرد تا به سمتش بیاد..

یونگی:جایی میرفتی؟!

خب قطعا ایون وو نمیتونست به رییسش بگه با پارتنرش قرار سکس دارن پس فقط سرش و پایین انداخت و گفت: نه قربان.. یعنی بله.. ولی مهم نیست، امرتون رو بفرمایید!

یونگی بدون این که حرفی بزنه به راهش ادامه داد و ایون وو متوجه شد باید همراهش بره..

داخل اسانسور که شدن، یونگی گفت:کانگ می نا برای کی کار میکنه؟؟

ایون وو: برای آلفا سوکجین، تو اداره ی کنترل عملکرد بتاها..

یونگی سری تکون داد و گفت: لیست جدید به دستت نرسیده؟!

ایون وو همونطور که تبلتش رو به سمت رئیسش میگرفت گفت: بله قربان بفرمایید..

یونگی نگاهی به لیست انداخت و سری تکون داد

Brave New WorldWhere stories live. Discover now