یالله، یالله...
خوبید شفتالوا؟
منم خوبم، شکر:)خب...
میشه حرفامو تا اخر بخونید؟ چیزای مهمی گفتم:>>گایز من اخر پارت قبل نظرتون رو پرسیدم و اکثرا گفتید که ریسک نکنم و عکسی اینجا نذارم در هر صورت، هرچند مطمئن نیستم واقعا مشکلی پیش بیاد یا نه ولی منم بعد اون اتفاق چشمم ترسیده و لزومی نداره با ترس و لرز عکسارو بذارم اینجا (یبار مفصل برا اونایی که در جریان نیستن توضیح میدم چه بلایی سرم اومده😂 شاید درس عبرت بشم برا بقیه رایترا و حرفام به دردشون بخوره)
خلاصه که اومدم بگم که من هررررچیزی که مربوط به ساکر باشه رو تو تلگرام و اینستاگرامم میذارم.
همه ی اهنگایی که اول پارتا پیشنهاد میکنم، عکس کاور پارتا، هر عکسی که مربوط به صحنه یا پوزیشن خاصی از داستان باشه(👀) و در آینده تیزر فف... همشون تو چنل تلگرام گذاشته میشن.
الانم کست و عکسای پروفایل لویی رو که هری تو گوشیش دیده بود گذاشتم چنل باز همه رو، برید ببینیدشون:}
خلاصه که همه چی تو چنل هست، چنل پیویه و فقط با لینکِ دعوت میشه واردش شد.
پس اگه مبخواید تو چنل جوین شید بهم پیام بدید تا لینک و بدم بهتون، لینکا تاریخ انقضا دارن و اگه جوین نشید بعد یه مدت از کار میفتن.
برای اینکه تو واتپد بتونم لینک بفرستم باید قبلش خودتون بهم پیام داده باشید وگرنه واتپد اجازه ارسال لینک بهم نمیده بخاطر همینه ک همیشه تو کامنتم میگم بهم پیام بدید تا لینک بدم.
ترجیحا ولی از اینستا پیام بدید، اونجارو زودتر میبینم( dezzvibez آیدیمه)
و اینکه با توجه به موضوع ساکر فور پین مشخصه که چه عکسایی تو چنل پیدا میشن. پس از همین الان بهتون تذکر میدم فقط و فقطططط اگه با محتوا و عکسای خاک بر سری و مثبت ۱۸ اوکیید ازم لینک بخواید، دیگه من موقع لینک دادن حوصله ندارم هی اینو گوشزد کنم🥲💔 ممکنه حتی عکس دیک کپک زده بذارم در اینده پس اگه چندشتون نمیشه و قرار نیست بزنید ریپورت کنید جوین شید لطفا😂😩
مورد دیگه هم این که ازونجایی که الان تعطیلاته و منم بیمارستان نمیرم و سرم خلوته تصمیم دارم یکم به ساکر سرو سامون بدم. دوست داشتم تا عید برسیم به پارت ۳۱ ولی نشد. حالا کم کاری هم از رایتر بود هم از ریدرا🚶🏻♀️... چون تعداد ریدرا هنوز کمه و خیلی از قبلیام دیگه نیستن یا همکاری ندارن:(..
من واقعا برای ادامه نیاز به فیدبک و انرژی دارم. پایه ثابت فقط ۵-۶ نفر هستن که دستشون درد نکنه همیشه برام کامنت میذارن، بقیه ولی اکثرا گوست ریدرن...لطفا اینطوری نکنید دیگه نمیدونم چجوری بگم. من یبار بوکم پریده و الان نیاز به حمایت و انگیزه ی مضاعف دارم برای ادامه... کمی درک کنید و بیشتر پشتم باشید تا بوک رو دوباره بالا بکشیم...
YOU ARE READING
S.F.P
Fanfiction❗داستان "ساکر فور پین" از این به بعد در این اکانت آپ میشه❗ [L.S][Z.M] - دو حالت وجود داره، یا آدما نمیتونن همو بشناسن، خسته میشن و میرن؛ یا میتونن بشناسن، میترسن و میرن... + یه حالت دیگه هم هست! اینکه بشناسن، بترسن... ولی نتونن برن... °𝓨𝓸𝓾 𝓫𝓾...