خببببب، بالاخره ماما شفتیلتون کونشو جمع کرده و اومده دو کلمه باهاتون حرف بزنههه😂😌
-شاید دیگه بعضی حرفام تکراری شده باشن، ولی حق ندارید نخونیدشون😂🔪-میخوام یه جمع بندی درمورد شرایط بکنم و کمی هم درباره ی اتفاقی که برا بوک قبلیم افتاده بود برا کسایی که نمیدونن تعریف کنم، چون حدس میزنم به درد بقیه رایترا بخوره این تجربه ی من.
وای ولی گاد... خیلی حس عجیبیه:))))
انگار بالاخره بعد کلی صبر و حوصله بخش منفی رو تو محور اعداد طی کردم و حالا رسیدم به صفر! یطور احساس تازگی میکنم و هیجان شیرینی دارم، هیجان نوشتن دوباره و تصور ری اکت های شما به تک تک وقایع جدید داستان:)میدونید، ما مسیر خیلی طولانی ای رو اومدیم:")
بازم میگم، ممنونم از کسایی که از لحظه ی اول بهم امید دادن و کنارم بودن، با پیاما و دلگرمیاشون برام انرژی مثبت فرستادن و انگیزه برای ادامه دادن!
چن نفرم هستن که خودشون خوب میدونن کین:)
ازونا تشکر ویژه میکنم چون بدون چشم داشتی کمک دستم بودن🥺🤍با قلبای مهربون زیادی تو این دوران آشنا شدم و فهمیدم هیچ وقت تنها نبودم. درکل عاشق تک تکتونم، تموم شمایی که پای قولاتون موندید، ازم حمایت کردید و هرجا لازم شد کمکم کردید.
جایی که پشمام ریخت، موقعی بود که همون لحظه که بوک پاک شد و برای بعضیا هنوزم میاوردش قبل اینکه من چیزی بگم تقسیم کار کزده بودید و از تموم پارتا اسکرین گرفته بودید.... حتی داشتید با هم هماهنگ میکردید که بشینید از رو اسکرینا تایپ کنید برام😭😭
.. ینی.... فاک... نمیدونید چقدر خوشحالم که دارمتون. امیدوارم منم بتونم با نوشته هام خوشحالتون کنم
🫂💙حالا دیگه فقط یه مرحله مونده!!!
حالا که این همه راه رو پشت سر گذاشتیم و رسیدیم به جایی که همه چیز نصفه مونده بود فقط ازتون یه کمک دیگه رو در راستای کامل شدن همکاریای قبلیتون میخوام و اونم اینه که تاجایی که میتونید اطلاع رسانی کنید بچه ها.چنبار اینو گفتم ولی بازم میگم، لطفا به هرکی میتونید بگید که پارتای جدید ساکر شروع شدن تا ریدرای قدیمی که خبر ندارن هم برگردن.
اگه چنل یا فن پیج تو تل و اینستا دارید واقعااا ممنون میشم اونجا هم اطلاع رسانی کنید، این کار خیلی کمک کننده میشه♡
تو مسج بورد، تو چنلای معرفی فف و همینجا تو کامنت با منشن کردن دوستاتون و... هرطور از دستتون بر میاد کمک کنید تا اطلاع رسانی بشه و همه بدونن که پارتای قدیمی تموم شدن دیگه.
YOU ARE READING
S.F.P
Fanfiction❗داستان "ساکر فور پین" از این به بعد در این اکانت آپ میشه❗ [L.S][Z.M] - دو حالت وجود داره، یا آدما نمیتونن همو بشناسن، خسته میشن و میرن؛ یا میتونن بشناسن، میترسن و میرن... + یه حالت دیگه هم هست! اینکه بشناسن، بترسن... ولی نتونن برن... °𝓨𝓸𝓾 𝓫𝓾...