بچه ها من دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم!
تعداد ووتا انصافا پایین میشه نسبت به ویوهای نسبتا بالاتری که داره. حتی ووت ها به مراتب کمتر از قبل هم شده بجای اینکه رفته رفته بیشتر و بهتر بشه...
من حتی شرط ووتم برداشتم به امید اینکه دیگه روال کار دستتون اومده و میدونید که وقتی یه بوکی رو میخونید و دوست دارید باید بخاطر ارزشی که به وقت و انرژی نویسنده اش قائلید ووت بدید و هرجوره حمایتش کنید. با بقیه ی بوک ها هم همچین میکنید؟ من نمیدونم چرا تعداد ووتا اینقدر پایین میشه و واقعا بی انصافیه، هرچقدرم صبر و حوصله میکنم نه تنها بهتر نمیشه، اوضاع بدترم میشه.. تو بوک قبلیم تا شرط و برداشتم همین شد، قشنگ ووت دادن و متوقف کردید. قضیه چیه؟ داستان رو دوست ندارید یا چی؟ خب چرا نباید حمایت بشه؟...
منم اصلا دوست ندارم هی درمورد ووت و این چیزا حرف بزنم بخاطر همینم حتی شرطم برداشتم، ولی واقعا همکاری نمیکنید یه سریاتون. کمترین کاری که میتونید انجام بدید ووته اونم سختتون میاد و اصلا قابل درک نیست!! من بوکای دیگه که شرایط مشابهی با بوک من دارن رو هم چک کردم، بخدا که در حق ساکر بی انصافی میکنید و نمیدونم مشکل چیه:(
حتی ریدرایی که همیشه فعالن هم دیگه ازین وضع شاکی شدن و فک کنم کسی نباشه که بهم حق نده... اونا منتظر پارت جدیدن و منم منتظر میزون شدن آمار بوک، نمیخوام فلاپ بشه و کمتر از حقش بهش توجه بشه. چون من برا هر پارت کلی انرژی میذارم، هر پارت بالای ۷کا و جلوتر ۱۳، ۱۴ کا کلمست و من واقعا نمیتونم در برابر این زحماتم که ۲ بار هم کلا به چوخ رفته سکوت کنم...اوضاع همینطور پیش بره حقیقتا منم دیگه ادامه نمیدم. الان پارتا رو آماده دارم اینطوریه و با وجود این چیزا بازم دارم آپ میکنم، جلوتر اگه همینطوری انگیزه م رو کور کنید منم نمیتونم پارتی بنویسم و داستان رو ادامه بدم طبیعتا...
بحث ووتم نیست فقط، کلا آمار بوک نسبت به اون چیزی که میتونست بشه پایینه و من وقتی با بوک قبلیم که پاک شد مقایسه میکنمش خیلی میخوره تو ذوقم و این واقعا دست خودم نیستتت!.. نمیدونم درکم میکنید یا نه ولی واقعا ناراحت میشم...
دیگه نمیدونم چجوری حرف دلم رو بگم🥲💔
همکاری کنید، خواهشا تا جایی که میتونید تو ووت و کامنت و معرفی به بقیه و ریدینگ لیست زدن ها همکاری کنید.. مخصوصا الان که دیگه وارد ماجرای اصلی داستان شدیم و مشخصه که داستان چجور چیزیه...با این روند که میبینم دیگه حالا حالا ها من باید شرط بذارم... دیگه اخر هر پارت نمیگم، تا وقتی که شرط جدید نذاشتم شرط ووت پارتای بعدی ۲۸۰ تاست.
اون روز با یکی از ریدرا حساب میکردیم که اگه با این سرعت پیش بریم میتونیم تا اخر خرداد، یعنی بعد امتحانای ترمتون برسیم به پارتای جدید ساکر، ولی اینطور که میبینم... یا کلا متوقف میشه داستان یا با این روند همون تابستون برسیم به پارتای بعد ۳۱:")
درمورد چنل هم هر موقع بحثش میشه باوجود اینکه شوصون بار گفتم تو پارتای قبلی بازم یه عده میان تو کامنت میپرسن چجوری جوین شن؟:")
خوشگلای مامان، گفتم که اگه میخواید جوین شین بهم تو دایرکت واتپد یا اینستا پیام بدید تا لینک چنل رو که پیویه بفرستم براتون. نه میشه تو کامنت لینک داد نه تو مسج بورد.
حتی تو دایرکت واتپدم لینک دادن اداست، ینی اول باید شما به من یه پیام بدید تا من بتونم لینک شِر کنم.و راستی یادتون باشه که لینک هایی که بهتون میدم انقضا دارن و اگه جوین نشید بعد یه مدت اکسپایر میشن و از کار میفتن. پس حتما اگه میخواید، همون لحظه جوین بدید. یادتونم نره که طبیعتا محتوای مثبت ۱۸ توش هست و اگه با دیدن اونجور چیزا اوکیید لینک بخواید.
همین دیگه...
من حرفامو زدم...
برای اینکه پارت بعدی رو آپ کنم قبلش باید ووت پارتای 7 /8 /10/ 19 و از همه مهمتر 21/ 22 /23 /24 به ۳۰۰ برسه. پس یه سر دوباره به این پارتا بزنید و اگه ووت ندادید ووت بدید.
ازین به بعدم شرط پارتای بعدی فعلاااا ۲۸۰ تاست.تازه فک کنم شرط برا شمام بهتره، تو کامنتا دیدم میگفتید که لاقل شرط بودنی میدونید حدودا کی آپ میشه🥲😂
اخه نمیدونم چرا لاقل الان که پارتا آمادست تند تند ووت نمیدید که برسیم به اونجایی که مونده، درحالیکه همش دست شماست و میتونید کاری کنید من حتی دو روز یبارم آپ کنم:)
بچه ها میدونم خیلیاتون در جریانید، من از صب تا ظهر بیمارستان میشم بعدشم باید درس بخونم و برای اینکه داستان بنویسم باید از ۴ساعت تایم خواب و استراحتم بزنم تا فرصت کنم یچیزی ینویسم، این وسط هیجی هم به من نمیرسه!!... برخلاف رایترای خارجی ازین داستان نوشتنا به ماها هیچی نمیرسه و محتواشم طوریه که حتی نمیتونیم تو ایران وقتی کامل شد چاپشون کنیم و بفروشیم و سودی بگیریم! این وسط تنها چیزی که دارم و تنها عاملی که باعث میشه ادامه بدم شمایید:)))
من ریدرای فوق العادههه ای دارم، واقعا دوستون دارم و خیلیاتون از اول بوک باهام همراه بودید و همیشه انرژی خوبی ازتون گرفتم.
همین پیامای یهوییتون درمورد احساسات و علاقتون نسبت به ساکر، عکس و ویدئوهایی که برام میفرستید میگید یاد ساکر افتادید، پیگیریاتون برای آپ... خودش برام فوقالعاده با ارزشه و من قدردان تموم محبتاتون هستم.ولی گوست ریدر ها هم زیادن... متاسفانه...
فقط لطفا دیگه حرفامم جدی بگیرید تا بتونیم با هم این راه و ادامه بدیم. منم دوست ندارم نصفه کاریو رها کنم و دلم لک میزنه برا روزی که اخرین پارت رو آپ کنم و برم گزینه ی کامپلیتد ساکر فور پین رو فعال کنم.
ولی اگه وضع همینطور ادامه پیدا کنه واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم، همه چی فقط به شما بستگی داره.
عال د لاو
-سی
YOU ARE READING
S.F.P
Fanfiction❗داستان "ساکر فور پین" از این به بعد در این اکانت آپ میشه❗ [L.S][Z.M] - دو حالت وجود داره، یا آدما نمیتونن همو بشناسن، خسته میشن و میرن؛ یا میتونن بشناسن، میترسن و میرن... + یه حالت دیگه هم هست! اینکه بشناسن، بترسن... ولی نتونن برن... °𝓨𝓸𝓾 𝓫𝓾...