12

290 7 3
                                    

Run For Your Life - K. Flay

≪•◦ ❈ ◦•≫

ʀᴜɴ ғᴏʀ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ

Ohavné monstrum se spustilo po stěnách. Ze stěn se valily kamínky a železné nohy Rmuta o zeď pištěly. 

Vykřikla jsem, když nad námi monstrum dopadlo. Oba jsme spadli na záda. Adrenalin mi začal pumpovat v krvi. Cítila jsem, jak ve mně adrenalin stoupl.

Thomas mě stisknul za ruku a vytáhnul mě na nohy. Rozběhli jsme co nejrychleji od stvoření. 

Doběhli jsme na konec uličky a chtěli jsme zatočit prudce doleva, ale stál tam další Rmut. Radostně zakvílel, že uviděl svoji kořist.

,,Dělej!" Zakřičel na mě Thomas. Rozeběhli jsme se do jiné uličky. 

Plíce mi začaly hořet. Nohy mě bolely a svaly křičely o odpočinek. Za námi se linul křik Rmutů, který nám oznamoval naši zkázu.

Před námi se objevil Rmut. Do Thomase jsem stihnula strčit, aby ho Rmut nedostal. Svalila jsem se po zemi k jinému vchodu do jiné uličky. 

Podívala jsem se na Thomase, který byl též v jiné uličce. Ohlédnula jsem se za sebe. První Rmut se k nám přibližoval.

,,Uteč!" Zakřičela jsem na něho. Otočila jsem se a rozběhla se dál od těch dvou. Rmuti nás dokonale rozdělili. 

Ohlédla jsem se a spatřila blížícího se Rmuta. Zkusila jsem ze všech sil přidat. Cítila jsem, jak se mi krátil dech. 

Už jsem neměla čas se otáčet. Musela jsem se někde schovat. Rmutovo hrozivé cvakání mi připadalo blíže a blíže.

Ohlédla jsem se po Rmutovi. Byl blízko tak, že jsem mu viděla do jeho hmyzího obličeje. Jeho ocas mě odrazil na stěnu. 

Ucítila jsem pichlavou a tlakovou bolest na místě, kam mě Rmut trefil svým ocasem. Narazila jsem na zeď a spadla na zem. 

Vydechla jsem prudce. Chvíli jsem nedokázala dýchat. Párkrát jsem zakašlala a chytla se za bok, kam mě Rmut trefil. 

Podívala jsem se tváří tvář té bestii. Rmut neotálel a rozběhl se mě dorazit. Namířil na mě svým ocasem ze kterého vyjela ostrá a dlouhá jehla. 

Mrště do mě konec chtěl zapíchnout, ale já na poslední chvíli uskočila na stranu. Vstala jsem na nohy a snažila se ignorovat tu neustávající bolest.

Rmutovo tělo spadlo na to moje. Přetočila jsem se na záda. Rukama jsem chytla jeho slizký obličej a snažila si ho dát co nejdál od těla. 

Zpozorovala jsem jeho ocas a věděla, že se připravuje na další úder. Podívala jsem se do jeho červených očí. 

Přitáhla jsem si nohy k tělu. Přitiskla jsem podrážky na jeho lepkavou kůži a cítila, jak boty prosakují sliz. 

Ze všech sil jsem napnula svoje tělo. Zakřičela jsem nad únavou a Rmuta ze sebe skopla. Rmut se lehce zapotácel a dal mi tím čas. 

𝙐𝙣𝙨𝙩𝙤𝙥𝙥𝙖𝙗𝙡𝙚 |𝙏𝙈𝙍 𝙁𝙁| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat