5

487 15 2
                                    

Good life - Kehlani & G-Eazy

≪•◦ ❈ ◦•≫

ᴡʜᴀᴛ's ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇʀᴇ?

Zahlédla jsem Thomase. Rychlým krokem jsem se k němu rozešla, abych se ho zeptal na následující otázky. 

,,Ahoj." Pozdravil mě mile s úsměvem. Otočila jsem se směrem, kde stál Newt a zase na Thomase. 

,,Co je tam venku?" Thomasův obličej se změnil v něco nejistého. Podrbal se na spánku. ,,Myslím, že bych o tom neměl mluvit." Zamumlal. 

,,Tome, viděl jsi mě ve snu. Mám pocit, že tě znám. Za těmi stěnami jsou šeredný potvory. Špehují nás malý věcičky s červenýma očima. A ty mi nechceš říct, co je tam venku?"

Thomas si povzdychl. ,,Je tam Labyrint." Vykulím na něho oči.

,,Labyrint jako labyrint?" Přikývnul mi na mojí otázku. ,,Já snad uvidím jednorožce." Povzdychnula jsem si. 

,,Hej, vy dva!" Ozvalo se za námi. ,,Pojďte se mnou!" Mávnul na nás rukou Chuck.

,,Je to nutný?" Chtěla jsem zalézt do spacáku a dlouho nevidět svět.

,,Bude se vám to líbit." Zasmál se šibalsky Chuck. Měla jsem divný pocit, že to, co měl Chuck v plánu, nedopadne dobře. 

,,Tak dělejte!" Nejistě jsem se podívala na Thomase a doufala, že on půjde taky. Proměnili jsme si pár pohledů a rozešli se za Chuckem, který vesele poskakoval.

,,Chucku, jestli z toho budeme mít problém-" Chuck Thomasovi skočil do řeči. ,,Určitě nebudeme." Chvilku mlčel. ,,Pokud nás nechytí." Dodal. 

Prošli jsme kolem kolem dřevěného domečku a dveří. ,,Chucku?" Chtěla jsem se ho zeptat na to, co přesně tu děláme a proč tu jsme. 

,,Chucku?" Než jsem ho stihla zarazit, už stál na dřevěné bedně pod oknem.

,,Co to dělá?" Otočila jsem se na Thomase. ,,Nevím." Pozdvihl ramena. Chuck nasál vzduch do svých plic. 

Zakřičel, jako by mu šlo o život. Ozval se křik, který se hrnul z koupelny. Chuck rychle seskočil z bedny a začal utíkat od malého domečku.

Dveře od sprch se rozrazily, až málem odlétly.  Z nich vylétl blonďák. Moje svaly ztuhly. 

,,Chucku! Ty malej grinde, vrať se!" Zakřičel na něj blonďák, když už byl Chuck v dálce. 

,,To je?" Ukázala jsem ztuhle na blonďáka, který měl jen omotaný ručník kolem pasu.

,,Gally." Thomas odpověděl tiše. Gally se na nás otočil. Oba jsme ztuhli. 

Chucku, jak si nás tu mohl nechat? Za tohle tě sejmu. Přísahala jsem si.

,,To jste byli vy?!" Vyjel na nás Gally nepříjemným tónem, až jsem sebou cukla. S Thomasem jsme se na sebe podívali. 

𝙐𝙣𝙨𝙩𝙤𝙥𝙥𝙖𝙗𝙡𝙚 |𝙏𝙈𝙍 𝙁𝙁| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat