8

412 13 0
                                    

Shawn Mendes - Mercy

≪•◦ ❈ ◦•≫

ʜᴇ's ʙᴇɪɴɢ ʙᴀɴɪsʜᴇᴅ

Ráno při snídani na nás zvláštně všichni koukali. Věděla jsem přesně, proč se na nás takhle dívají.

Bylo mi to nepříjemné, a tak jsem do sebe naházela všechnu snídani a šla zpět do noclehu.

Když jsme přicházeli, všimla jsem si, že tam stojí Alby. 

S Thomasem jsme se na sebe podívali. Oba jsme věděli, co bude chtít řešit. Vůbec se mi do toho nechtělo.

,,Sedněte si." Řekl nám a my si sedli do našich spacáků. Nastalo dlouhé ticho a já cítila, že to co přijde nebude dobré.

,,Co se s ním stane?" Prolomil ticho Thomas s touto otázkou.

Promnula jsem si ruce, protože jsem se cítila nervózně.

,,Ráno jsme měli shromáždění. Bude vyhoštěn dnes večer, protože se vás pokusil zabít." Řekl Alby s kamenným výrazem.

,,Vyhoštěn?" Thomas se na něj díval s provinilým obličejem. Mým tělem projela vina.

,,Bude vyhoštěn za porušení jednoho z pravidel. Nemůžeme si tu dovolit nepokoje. Pravidla jsou pravidla."

Oba jsme na Albyho zírali s nedůvěrou v očích. Nechápala jsem, jak něco takového můžou udělat. Copak mu nejde nějak pomoct?

,,Alby? To ho chcete vyhnat tam ven? Mezi ty ohavná stvoření?" Zvedla jsem hlas, abych mluvila více s důrazem v hlase.

Neříkal Thomas, že dostal nějaké sérum, že bude v pořádku?

,,Máš lepší nápad?" Oprskle se na mě díval. Nedokázala jsem odpovědět, takže jsem mlčela.

,,Pravidla jsou od toho, abychom tu dokázali přežít." S tímhle se otočí. ,,Jednou to pochopíte." S touto větou se rozešel.

,,Chtějí ho poslat na smrt?" Podívala jsem se na Thomase, který měl obličej v dlaních.

,,Chtějí ho poslat mezi Rmuty." Zašeptala jsem stále v šoku z předešlé informace.

,,Tohle jsem nechtěl." Zakroutil hlavou. Vstala jsem a sedla si vedle něho.

,,Tohle nechtěl nikdo Tome. Nemyslím si, že posílat ho mezi Rmuty je správné rozhodnutí." Dala jsem mu ruku na rameno. 

A tak ubíhaly hodiny. Stále více a více mě sžíralo svědomí. Bylo mi Bena neskutečně líto. Tohle si nikdo nezasloužil.

Ta monstra, co jsou venku, ho zabijí. Nedokázala jsem se věnovat práci u Zarta v Zahradách. Bylo mi z toho zle. Vím, co Ben udělal, ale tohle je přísný trest. Ale jak řekl Alby, co jiného by měli dělat.

,,Jsi v pohodě Bažo?" Drknul do mě blonďák. ,,Jo, jsem v pohodě, Newte." Zalhala jsem.

,,Prý už jsi si vzpomněla na jméno." Opřel se o lopatu. ,,Lena." Odpověděla jsem krátce bez zájmu. Začala jsem se znovu věnovat zahrádce.

,,Takže Leno, co tě trápí?" Položila jsem lopatku, ale spíše jsem s ní trochu praštila.

,,Trápí mě to, že se chystáte Bena vyhnat mezi ty odporný pavouky." Utřela jsem si ruce od hlíny do mých béžových kalhot.

𝙐𝙣𝙨𝙩𝙤𝙥𝙥𝙖𝙗𝙡𝙚 |𝙏𝙈𝙍 𝙁𝙁| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat