Roslyn - Bon Iver & St. Vincent
≪•◦ ❈ ◦•≫
ɴᴏᴡ ɪ sᴍᴇʟʟ ʟɪᴋᴇ ᴀ ᴡᴇᴛ ᴅᴏɢ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ʏᴏᴜ!
Pomáhala jsem Chuckovi s prací, když jsem zpozorovala Newta, který se ke mně blížil. Nevěděla jsem, co by ode mě potřeboval.
,,Můžeš na slovíčko?" Došel ke mně, ale hned se otočil a mávnul, abych šla za ním.
Nestihla jsem mu říct ano nebo ne, takže jsem ho musela následovat.
Popošli jsme kousek od Chucka, aby nás neslyšel. Stáli jsme na rozpáleném sluníčku uprostřed Placu. Přiložila jsem si dlaň nad obočí, abych na Newta viděla.
,,Co se přesně stalo v Labyrintu?" Sevřela se mi hruď, když jsem si vybavila tu hroznou vzpomínku, jak se na mě Gally díval.
,,Jak to myslíš?" Věděla jsem přesně jak to myslel, ale nechtěla jsem mu odpovídat. Nevěděla jsem, jak bych mu měla oznámit smrt jednoho z Placerů.
,,Proč se Gally nevrátil s vámi zpět do Placu?" Díval se na mě, jako by věděl, že umřel. Možná si myslel, že ho přivedeme zpět. Možná mu na něm i záleželo. Mohla jsem si myslet cokoliv.
Mlčela jsem, protože jsem nevěděla, co mám říct. Netušila jsem, jak mu z toho všeho mám udělat srozumitelnou větu.
,,Gally, on je...mrtvý." Poslední slovo nebylo skoro slyšet. Jenže ho Newt dost dobře slyšet. Z jeho výrazu jsem poznala, že ho to mrzí i ne.
,,Řekneš mi, proč je mrtvý?" Překřížené ruce si přitiskl na hruď. Nenávidí mě. Pomyslela jsem si. Musela jsem nenávist čekat. Jednou musela přijít.
,,Když jsem se probrala, stál přede mnou. Chytil mě pod krkem a začal mě škrtit. Tvrdil, že je to naše vina. Prý jsme pracovali pro Tvůrce. Pomáhali jsme jim zabíjet Placery. Pak mu najednou přepnulo. Tvrdil mi, že ho ovládají Tvůrci."
,,Rmut se blížil a my jsme společně utíkali." Vydechla jsem, protože jsem cítila slzy v očích.
,,Znovu mě chtěl zabít a já jsem se bránila." Sklopila jsem pohled. Ucítila jsem, jak mi Newt přiložil dlaň na rameno.
,,Rmut se objevil nad námi a já jsem Gallyho odkopla na Rmuta." Newt se na mě díval kamenným pohledem. ,,Zabila jsem ho."
Čerstvé slzy mi stékaly po tvářích. Cítila jsem se provinile, že jsem ho zabila. Nebyla by minuta toho, kdybych na ten okamžik nemyslela.
Musela jsem se s tím smířit. Gally mě chtěl zabít. Buď bych přežila já nebo on. Kdyby se nám podařilo utéct, stejně by mě zabil.
,,Leno." Utřel mi slzy jeho palcem. ,,Gally se tě pokusil zabít. Přežila jsi, abyste nás odsud s Tommym dostali. Tak to koukejte dokázat." Na jeho tváři se objevil úsměv.
,,Slibuji." Pošeptala jsem. Newt párkrát přikývl.
,,Doufám, že mi nedáváš falešné naděje." Otočil se a odešel.
≪•◦ ❈ ◦•≫
,,Jak se cítíš?" Vešla jsem do pokoje za Teresou. Podívala se na mě jejíma oceánskýma očima. Na její tváři se objevil milý úsměv.
ČTEŠ
𝙐𝙣𝙨𝙩𝙤𝙥𝙥𝙖𝙗𝙡𝙚 |𝙏𝙈𝙍 𝙁𝙁| ✔
FanfictionTma, chlad a strach. První pocity, které ucítila. Nic si nepamatuje. Neví kdo je. Neví kde je. Jediné, co ví, že musí přežít. Dívka přijíždí na místo zvané Plac. Poznává lidi, pravidla a také hrůzu schovanou za velkými stěnami. V jejím novém začátk...