Soap - Melanie Martinez
≪•◦ ❈ ◦•≫
ɪᴛ's ʏᴏᴜʀ ғᴀᴜʟᴛ! ɪ sᴀᴡ ʏᴏᴜ. ɪ'ʟʟ ᴋɪʟʟ ʏᴏᴜ!
Kompletní ticho. Bylo to jako mrtvé ticho. Všichni na Minha koukali jako na úplného blázna. Pak zaměřili pohledy na nás.
Polkla jsem z husta. Myslela jsem si, že si Minho dělá srandu, ale on to myslel vážně. Gally byl první kdo prolomil ticho.
,,Zbláznil jsi se?!" Vykřikl na Minha. Minho se zasmál.
,,Možná jsem se zbláznil. Ale on byl schopný položit život za jednoho z nás. Když nás Rmut doháněl, zůstal a počkal si na něj. Zabil ho logickým přemýšlením." Ukázal Minho na Thomase.
,,A ona byla schopná zabít Rmuta a běžet se zraněnou nohou. Jsou stateční. Takové běžce potřebujeme." Ukázal na mě.
Nečekala jsem to. Minho se mi zdál jako sarkastický kluk, který říká vtipy ve špatné chvíle, ale tohle.
Bylo to srozumitelné a odvážné. Z jeho monologu se dalo říct, že nám věří.
,,To je pěkná blbost." Začal Gally, ale Minho ho přerušil.
,,Gally, drž tu frasnou hubu! Nevíš, jaké to tam je utíkat tam pořád. Potřebujeme další běžce, kteří jsou stateční. Tihle dva mi ukázali, že jsou stateční až-až." Odmlčel se.
,,Poslouchejte mě." Promluvil klidně. ,,Nic takového jsem předtím neviděl. Nepanikařili, neměli strach, bojovali statečně o svůj holý život."
,,Oba se rozhodli zachránit dva lidi, které sotva znali. Věděli do čeho jdou, ale stejně překročili hranici. Málem umřeli, aby mě a Albyho zachránili."
,,Když jsme se rozdělili, bylo to proto, že jsem zpanikařil. Utekl jsem jako ustrašená husa, ale oni... Oni zůstali. Pomalu Albyho vytahávali centimetr po centimetru po stěně, aby měli jistotu, že se mu nic nestane." Gally mu skočil do řeči.
,,Chápeme, měli prostě štěstí." Minho se nadechnul. Jeho tělo se napnulo. Vypadal, že Gallymu za chvilku natáhne jednu do čumáku.
,,Gally, nikdy jsi nebyl běžec. Nepleť se do věcí, kterým nerozumíš." Odpálkoval ho Minho. Chtěla jsem se zasmát, ale nemohla jsem. Gally si stoupnul, aby Minhovi zíral přesně do obličeje.
,,Ještě jednou ke mně takhle promluv a zlomím ti vaz." Podívala jsem se na Newta, jestli by neměl něco udělat.
Newt jen přihlížel. Gally protínal pohledem Minha. Minho se nad jeho větou zasmál. Zatnul pěst a Gallymu vrazil přímo do obličeje.
Gally se svalil na zem. Rychle jsem si stoupla na nohy. Gally zaskučel bolestí. S ublíženým výrazem se postavil na nohy.
Bylo vidět, že ho to neskutečně bolelo, ale nechtěl si shodit reputaci. Minho ho vzal pod tričkem.
,,Přísahám Gally, ještě jednou na mě promluvíš, nebo něco zkusíš, osobně tě nakopu do zadku." Vyměňovali si pohledy, dokud ho Minho nepustil.
Winston a Newt vzali Minha a od Gallyho ho odtrhli. Gally si prohmátl uhozené místo na jeho obličeji. Pak plivl na zem a narovnal se.
,,To jsi neměl dělat, Minho. Teď se všechno změní." Ukázal na Newta.
ČTEŠ
𝙐𝙣𝙨𝙩𝙤𝙥𝙥𝙖𝙗𝙡𝙚 |𝙏𝙈𝙍 𝙁𝙁| ✔
FanfictionTma, chlad a strach. První pocity, které ucítila. Nic si nepamatuje. Neví kdo je. Neví kde je. Jediné, co ví, že musí přežít. Dívka přijíždí na místo zvané Plac. Poznává lidi, pravidla a také hrůzu schovanou za velkými stěnami. V jejím novém začátk...