28

193 7 1
                                    

No Time To Die - Billie Eilish

≪•◦ ❈ ◦•≫

ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ.

,,Utečte!" Zakřičel na všechny Minho. 

Vzala jsem Chucka za ruku a všichni jsme se rozeběhli pryč. 

Thomas byl hned vedle mě. Běželi jsme směrem do kukuřičného pole. Chuck mi s rukou cloumal, protože nás nestíhal.

Vběhli jsme do kukuřičného pole. Placem se začaly ozývat výkřiky Placerů. Doběhli jsme do kolečka Placerů, kteří byli skrčení. 

Prudce jsme zastavili a skrčili se též. Srdce mi bušilo o závod, až jsem ho slyšela bubnovat v uších. 

Snažila jsem se tiše dýchat, abych nepřilákala Rmuty, ale šlo mi to ztěžka. 

Podívala jsem se na Thomase. Vydýchával ztěžka a hystericky se kolem sebe rozhlížel. 

Z kukuřičného pole se vyzdvihl ocas Rmuta. Chtěla jsem zakřičet, ale nedokázala jsem to. 

Ocas Rmuta přitiskl k zemi Zarta. Kluk vykřikl a chytil se trávy jako kdyby to byla kotva.

,,Zarte!" Vykřikl jeden z Placerů. Ocas Rmuta se okamžitě zvedl se Zartem a zmizel v kukuřičném poli. 

,,Všichni pryč!" Zakřičel Thomas a chytil mě za ruku. Všichni jsme se rozběhli pryč z kukuřičného pole. 

Uviděla jsem kluky, kteří se sešli na jednom místě. Všichni jsme běželi tím směrem. Uviděla jsem Albyho a Jeffa, který ho přidržoval. 

,,Co se děje?" Zeptal se zmateně Jeff. 

,,Jsou tady." Zamumlala jsem vyděšeně. Kluci na mě zmateně zírali. 

Ozval se křik Rmutů, který mi přivodil strach. Všichni jsme se prudce otočili, když kolem nás proběhl Rmut a napíchl jednoho z Placerů na jehlu. 

,,Co budeme dělat?!" Vykřikl Chuck. 

,,Pomoc!" Ozval se vedle nás kluk, kterého odtáhl Rmut do temnoty. 

Thomas i Chuck stiskli pevně moje ruce. Silueta Rmuta se k nám začala přibližovat.

,,Musíme pryč!" Vykřikla jsem. Kluci se se mnou rozběhli co nejdál od Rmuta, který se k nám přibližoval.

Před námi spadl dřevěný dům a z něho se vynořil Rmut. Všichni jsme prudce zastavili. Rmut šťastně zapištěl. 

Vedle sebe jsem uviděla sud a na něm sklenici s alkoholem, která hořela. Vytrhla jsem se klukům ze stisku a uchopila sklenici.

Vší silou jsem se napřáhla a sklenici po Rmutovi hodila. Rmut okamžitě vzplanul a začal křičet. Začal se ohánět ocasem ve snaze uhasit plameny. 

Thomas mě chytnul za ruku a společně jsme se rozběhli směrem do Dvora. Okamžitě jsem se ohlédla, kde je Chuck. Byl pozadu a za ním se objevila silueta Rmuta. 

𝙐𝙣𝙨𝙩𝙤𝙥𝙥𝙖𝙗𝙡𝙚 |𝙏𝙈𝙍 𝙁𝙁| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat