Od mého prvního setkání s Jurajem v porodnici uplynulo 24 let. A před šesti lety jsme oba vybojovali bronz na olympiádě v Pekingu.
To však bylo málo proti tomu co vše jsme za tu dobu dokázali a kde jsme byli teď.
Hned další sezónu po olympiádě už jsem dokázala získat zlato na mistrovství světa a Juraje si draftoval Seattel, který ho však vytrejdoval do Toronta. Jurajův sen hrát za tento tým po boku Matthewse se stal zkušeností.
Rozehrával se sice na farmě, avšak jeho Debut v NHL přišel ještě v ten rok, pár dní před Vánoci. Byl hvězda. To už byl vlastně od olympiády, avšak teď skoro všichni věděli že je to má hvězda. Náš vztah totiž na mistrovství světa ve Finsku zveřejnil na své stories Šimon a už se z toho nedalo vymotat. Tenkrát se to řešilo snad více než samotné mistrovství.
A co vše se dělo pak?
Mohla jsem říct že mi Šimon předpověděl budoucnost.
Na olympiádě v Itálii jsem vyhrála dvě zlata a jedno stříbro, čímž jsem se stala jednou z nejúspěšnějších sportovkyň Slovenka. Avšak po olympiádě přišli určité komplikace s mým zrakem. Měla jsem nějaký vzácný zákal, který vznikal z té vady kterou jsem měla už od mala a musela jsem na operaci s tím, že bude dlouhá doba ve které nebudu moci nic dělat.
Navíc se nám s Jurajem něco úplně nepovedlo během olympiády a v dubnu jsem zjistila že jsem těhotná.
Bylo rázem rozhodnuto.
Ukončila jsem ve věku kdy se většina závodnic teprve rozkoukávala mezi světovou elitou, kariéru. Měla jsem však už vše co jsem si usmyslela.
Proto si teď válím zadek doma v Torontu jak mi říkal kdysi Šimi. Juraj je na tréninku a Šimon, který mimochodem hraje v Montrealu je někde na tripu. Jen Kňažo byl od nás trošku dál. Ten si hrál v Colombusu.
Akorát zadek jsem si moc neválela. Naše malá Jůlie sice spala, avšak někdo musel doma vařit a starat se o domácnost.
Ale nevadilo mi to, žila jsem svůj sen.
Doma několik medailí z těch největších závodů. Šťastné manželství a dítě. Co víc si přát...
Tak a je to tady, konec téhle knížky kterou jsem začala psát z ničeho nic. Děkuju moc všem kdo ji četl, neuvěřitelně mě to bavilo a vy jste mi pomáhali abych ji dopsala.
Takže ještě jednou díkyy!🤍
YOU ARE READING
Surprise
FanfictionJediná slovenská zástupkyně v rychlobruslení, teprve sedmnáctiletá dívka o které nikdo moc neví. Na druhé straně slovenčtí hokejisté a v jejich týmu několik mladíků. Co z toho bude, nikdo neví... . . . Upřímně to nevím ani já sama😂 Tento příběh mě...