~Mikey'in gözünden~
"Take... mitchy.." dedim. Bunu dememle bana bakması bir oldu. Ken-chin kendini tutamadı ve konuştu "takemichi bune!!!" dedi. Takemichy ise konuşmaya, bizi ikna etmeye, çalıştı. "Draken-kun.... mikey-kun... Şeyy açıklayabilirim" dedi. Tam devam edecekken takemichy'nin, hina yerine seçtiği, aldattığı, kız el sallayarak dikkati üzerine çekti.
Ken-chin ile ona doğru baktığımızda gözlerim aralandı. Bu soyadı hanagaki olan kız değil miydi? Yoksa.. Takemichi ona kötü bir şey mi yapmıştı?.. Bizimle reşit olan bir kızı tecavüz mü etmişti?.. Atardamarıma basılmış gibi hissediyordum. Ken-chin'e baktığımda o da sinirliydi. Ama benimle aynı düşünceyi paylaşmadığına yemin edebilirdim.
Kız konuşmaya başladı "abiiii bunlar kim?" dedi, takemichy'nin kolunu tutarak. Takemichy nin kız kardeşi mi vardı? Hem de bu kadar güzeldi. Ve kardeşimin 'taptığı' kızdı. Ken-chin benim gibi dilini yutmamış ve konuşmaya başlamıştı. "Takemichy senin böyle bir kardeşin mi var!!!!" dedi bağıran bir ses tonuyla.
Takemichy ise iç çekip başta kız kardeşi olduğunu söylemediği için özür diledi. Ben bi zamandan sonra takemichy nin dediklerinden kopup o kıza bakmaya başladım...

Rüya gibiydi..
~Draken'nin gözünden~
Takemichy kız kardeşi olduğunu söylemediği için özür diliyordu. Bende kardeşi hakkında sorular sormaya başladım. "Hey takemichy, kız kardeşin neden buraya başta gelmedi? Senin evinde hiç kız eşyaları yoktu.. Kız kokusu da yoktu."dedim. O da hiç beklemeden soruma cevap verdi " Y/N, voleybola düşkün biri olduğundan burda değildi ama şimdi ise maçlar için buraya geldi" dedi. "Y/N? Hımmm sanki bu ismi duymuştum" dedim. Çünkü gerçekten kulağa tanıdık geliyordu.
Y/N söze girdi "şeyyy maçlarda beni ve bir tane takım arkadaşımı olması gerektiğinden fazla gösteriyorlar. Eğer voleybol maçı izlediysen duymuş olabilirsin" dedi. Tanıdıklarımdan kim voleybol maçı izliyordu ki? Bir saniye sonra sadece ben ve mikey dışında bütün komutanların izlediği aklıma geldi. Kafama yavaşça vurdum. Vurmamla beraber emma nın da izlediğini hatırladım.
Sonra emma nın söylediği bir söz aklıma geldi ve biri atardamarıma basmış gibi sinirlendim. "Draken-kun biliyor musun? Yakında aoba johsai lisesinin erkek voleybol maçları başlayacak ve.. ve.. ve orda bir kız var! Evet! Erkek voleybol takımında bir kız!! Ayyy! Biliyor musun o kız ve bir numaralı oyuncu, ayyy!!! İkisine de aşığım sanırım!!"
Emma nın sesi kafamda yankılanırken mikey'e baktım. Gözü Y/N den başka bir yere bakmıyordu ve takemichy'i hiç dinlememiş gibiydi. Takemichy'e gitmemiz gerektiğini, onlara tokyo nun gezilmelik yerlerini söyledikten sonra mikey'i dürttüm. Tepki vermedi.. Kesin ilk görüşte Y/N ye aşık olmuştu.
Gerçi onu suçlayamazdım Y/N nin ilgi çekici kişiliği dışında çok güzelde fiziği vardı. Eğer emma ya tutulmuş olmasaydım kesin
Y/N ye aşık olurdum. İç çektim ve hafifçe yanağına vurdum. Vurmamla beraber gözleri aralandı ve sanki kaçırılmış biri gibi sağa sola bakıp göz kırpmaya başladı. Onu ayıltmak için vurmasaydım herhalde kızı evinde kadar takip edecekti..Konuşmaya başlayınca 'ehhh şaka mısın' suratına büründüm. Çünkü "Ken-chin bizde onlarla gidelim" demişti. Bu çocuk beni öldürcekti. Sanki ona bebek bakıcılığı yapmam gerekmiyormuş gibi şimdi de nikah müdürü olacaktım herhalde. İç çektim. Mikey'in kolundan tutup çekiştirmeye başladım o ise bir çocuk gibi itiraz edip yapmak istediğini, Y/N ve takemichy ile zaman geçirmemiz gerektiğini, söyleyip duruyordu.
~Takemichi'nin gözünden~
Y/N ile draken-kun un söylediği yerleri geziyorduk. Ama aklımda hala mikey-kun vardı. Y/N nin kardeşim olduğunu söylediğimden beri gözü Y/N den ayrılmamış hatta dediklerimi dinlememişti bile. Ne düşündüğüm en kötü sonucu ne de umduğum en iyi sonucu vermişti. Ama yinede ortası da değildi. Y/N ye iyi mi kötü mü baktığı hiç belli olmuyordu neticede. İç çektim ve Y/N yi dondurma almaya götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
Phiêu lưuTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...