~Draken nin gözünden ~
Mikey yürümeye devam ederken adımlarımı ona uydurmaya çalışıyordum. Aslında benim bir adımım onun iki adımıydı ama şu an hızlı yürüyordu. Tch ne uğraştırıcı. Spor salonuna geldiğimizde oikawa depo olduğunu tahmin ettiğim yerden top çıkardı. Bize döndü ve "sadece Y/N nin maçta yaptığı gibi, gerçi ben Y/N ye göre oynuyom ama, şu yan iki çizgide topa vuracak şekilde zıplasanız yeter. Biraz pas çalışmam lazım.. Ben o topu düzgün paslasaydım Y/N sakatlanmıycaktı.."
Dedi. İç çektim ve tam oikawa nın sağına geçecekken mikey beni diğer tarafa itti. Ona anlamamış gözlerle baktım
" buraya ben geçmek istiyorum ken-chin" dedi. Yüzünü görmüyordum ama sinirli olduğu belliydi.. Bende onu dinliyip, geri bir şey demeden, oikawa nın soluna geçtim.İlk 10 dakikada işler güzeldi. Taa şi oikawa "tanrım, Y/N yi özledim." diyip yalandan ağlamasıyla işler biraz değişti. Mikey olduğundan daha sessizdi.
Oikawa ona pas attığında mikey topu oikawa nın yüzüne doğru sertçe geri gönderdi. Oikawa nın yanına koştum. Oikawa da sakatlanırsa Y/N nin takımı zor kazanırdı." Oikawa iyi misin?" dedim. Evet anlamında eliyle işaret etti (👍 böyle). Mikey e döndüğümde onun zaten bana baktığını gördüm. "Mikey ya sakatlasaydın" dedim. O ise hiçbir şey demeden spor salonundan çıkmaya başladı. Bende bide bi işe falan girer, suçlu muamelesi görür, diye peşinden gittim.
Gitmeden önce oikawa dan mikey adına özür diledim. "Hiçbir şey olmadı zaten hafif çarptı" diye geçiştirdi. Ama mikey sert vurmuştu, her yerden belliydi yalan söylediği.. İç çektim ve teşekkür edip gittim. Mikey i aramaya başladım. En son spor salonuna pek uzak olmayan bir parkta, bir tümsekte, oturduğunu gördüm. Saçları yüzünü kapattığı için gözükmüyordu.
İç çekip tümseğe çıkmaya başladım. Çıktığımı fark etmiş olacak ki "bu hiç adil değil ken-chin" dedi. Sözünü devam ettirmesini bekledim. "Oikawa
Y/N ile zaman geçirebiliyor.. Ama ben geçiremiyorum.. Sende onun tarafını tutuyorsun" dedi. Elimle başımı ovarken "mikey yaptığın şey hiç iyi bir şey değildi" dedim.Kafasını bana çevirdiğini hissedince elimi alnımdan çekip ona baktım. Gözleri nefret doluydu.. "Sana göre ben yanlış bir hareket mi yaptım...? Bence gayet doğru bir hamleydi" dedi. Gözlerine bakamaz hale geldiğimde gözümü ondan kaçırdım ve "mikey..-" sözümü kesen mikey in ta kendisiydi. "Ken-chin!! Ne saçmaladığını sanıyorsun!!" dedi ve yüzüme yumruğunu geçirdi.
Burnumu tutuyordum.. Ona bakmaya çalıştım ama bu seferde karnıma tekme attı sonra "bunu Y/N-chan duymasa iyi edersin!!" dedi. Ve gitmeye başladı..
Karnıma çok sert vurmuştu. Bi doktora gitmeye karar verdim. Giderken mikey in nasıl böyle bir şey yaptığını düşünüp duruyordun. Y/N ye saplantılı hale mi gelmişti? Yoksa cidden yandere ye mi dönüşüyordu..
~Takemichi nin gözünden ~
Kapının çalınmasıyla güzel uykumdan uyandım ve açmaya gittim. Açtığımda draken-kun u eli karnında ve yüzünde bir bandajla görünce gözüm açıldı. "Draken-kun noldu?" dedim ve onu içeri aldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
AdventureTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...