~Mikey in gözünden ~
Y/N topu karşı sahaya geçirdiğinde tezahüratlar yükseldi. Ken-chin in "harika" diye bağırması ile herkes daha çok bağırdı.. Oikawa ya baktığımda Y/N nin yanına gidip üstüne bir şeyler diyerek atladı. Çok sinir bozucuydu ama bir şey diyemedim..
Ken-chin beni dürtüp "çok kıskançsın sende be" dedi. Öfledim. Düdüğün sesiyle geri maça bakmaya devam ettim ama bir zaman sonra gözlerim yavaş yavaş kapandı ve uyudum..
Kalkma nedenim birinin pardon herkesin bağırmasıydı. Gözüm açıldığında yerde bacağını tutan Y/N ve onunla ilgilenen görevliler vardı. Ken-chin e dönüp "Y/N ye ne oldu?" dedim. Elini ağzıma koydu "şhhh çok ses çıkarıyorsun, uyursan tabi görmezsin, ayağını burktu" dedi. "ayağını burktuysa neden öyle tutuyordu ve bazı görevliler yardım ediyordu" dedim. "Ayağını tutma nedenini çok kötü burktu. Havadan aşşağı düşerken tam yere geldiğinde burktu ondan normal yani" dedi. "Kendine yüklendiği için burktu deme?" dedim. Aklıma ilk gelen neden buydu.
"Topu atar atmaz karşı karşılayabilir diye hızlı bir savunma pozisyonuna geçmeye çalışmış olabilir.. Libero hazırda beklerken kendini zorladı, onun vücudu da dayanamadığından kendini bıraktı sanırım. Yani dediğin gibi kendini zorlamış olması lazım" dedi. İç çektim ve Y/N yi götürdükleri yere baktım.
"Sence bizi içeri alırlar mı?" dedim. Ken-chin bana bakınca neden kast ettiğimi anlamış olacak ki "bilmiyorum gidip öğrenelim" dedi. Oturduğumuz koltuktan kalktık ve görevlilerin götürdüğü yere gittik. Y/N nin ayağına bakıyorlardı, küçük bir burkulmaydı ama kötü bir şeyi var mı diye yinede kontrol ediyorlardı..
Y/N nin yanına gidip "neden zorladın kendini" dedim...
~Y/N nin gözünden ~
Ayağımın durumuna bakıyorlardı.. O topu aşşağı inmeden savunmaya hazırlanmamalıydım. Benim yüzümden maç giderse çok kötü olurdu o kadar hazırlanmıştım nede olsa.. "Neden zorladın kendini?" diye bir soru duyunca sesin sahibine baktım.
Mikey-kun ve draken-kun gelmişti.. Orda kötü oynamıştım.. Daha çok çalışmalıydım. "Özür dilerim... Sakatlandım ve benim yüüzmden maçı kaybedicez daha fazla çalışmalıyım.. Bundan sonra daha fazla antrenman yapıcam" dedim. Birinin kafama vurmasıyla bir daha o tarafa baktım. Ama bu sefer biraz şaşkındım..
"Y/N orda sadece ayağını burkmayabilirdin. Ya ayağını kırsaydın, gerçi bu pek olası durum değil ama olabilirdi.. Ve sen daha fazla antrenman diyorsun. Takemichi yukarda senin için üzülüyor. Sana kendini zorlama diye kaç kere dedi ama sen dikine gidip duruyorsun.. Mikey e kraliçeyi koruyorsun bu yüzden kaybedeceksin demiştin.. Mikey kraliçeyi koruyorsa sen kimi koruyorsun? Kendini korumadığın belli" dedi draken-kun.
Adam bildiğin nutuk yazdı diye geçirdi bir tarafım içimden ama diğer tarafım benim lafımı neden bana satıyor çok duygulandım diyordu. Bu nası iç bölünme aq diye geçirdikten sonra kafamı aşşağı eydim ve "ben hiç bir piyonu korumuyorum çünkü geri başa sarabilen lanet bir oyuncuyum.. Oyuncu istediği gibi oynar istediğini feda eder... " dedim. Ve kafamı bidaha yukarı kaldırmadım.
~Draken nin gözünden ~
Y/N konuştuktan sonra bir daha ne konuştu ne de kafasını kaldırdı. Bir kaç dakika sonrada yorgunluktan ve zorladığı için yıpranmış olan vücudundan dolayı uyuya kaldı.. Mikey e döndüm gözünü Y/N den ayırmıyordu. Delirmiş gibi bakıyordu.
İçimden inşallah bu sevgisi sapıtıp yanderiliğe dönüşmez diye geçirdim. Bide bu yandere olursa bunla mı uğraşcaktım. Normal hali yetmiyormuş gibi..
___________________________________63 tane yorum görünce bende yazayım dedim. gece gece... (tövbe tövbe) neyse iyi geceler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
AdventureTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...