7. Bölüm

2.4K 153 51
                                    

~Takemichi'nin gözünden~

Y/N her zaman ki gibi en sevdiği dondurmadan almıştı. Ben vanilyalıyı tercih etmiştim. Ne de olsa vanilya benim favorimdi. Ama asıl konu bu değildi. Asıl konu mikey-kun un Y/N ye bakma şekliydi. Evet hala aklımda.. Mikey-kun un hiç birine böyle baktığını görmemiştim. Y/N ile şu zamanlar neler olduğu ile ilgili konuşuyorduk.

Bir zaman sonra eve geldik. Çünkü Y/N yi tanıyan insanlar peşimizi bırakmamıştı.. Eve girer girmez Y/N odasına oyun oynamaya gitti. Ne diyebilirdim ki oyun oynamak favori hobisiydi. Bir zaman sonra geç olduğu için ikimizde odalarımızda uyuduk.

-Sabah 08.30-

~Y/N'nin gözünden~

Sabah normal kalktığım saatten biraz geç kalkmıştım. Bugün antrenman var mı diye baktım. Yoktu. İç çektim. Rahatlamıştım ama bir yandan da çalışmak istiyordum. Ne yazık ki iwa benim ya da oikawa nın antrenman için gizlice gelmemizi hesaba katıp salonu ve topların olduğu yeri kitliyordu. Bazen gerçekten fazla abarttığını düşünüyordum. Yani sadece bir antrenman. En kötü ne olabilirdi ki? Bu karmaşık düşüncelerimin içinden çıktım ve mutfağa doğru gitmeye başladım.

Takemichi bir şeyler mırıldanıyordu. Aldırış etmedim ve atıştırmalık bir şeyler aldım. Karnımı doyurunca odama gidip üstüme spor kıyafetlerimi giydim.

(kanao nun giydiklerini giydiğinizi hayal edin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(kanao nun giydiklerini giydiğinizi hayal edin)

Şort biraz kısaydı ama çok seviyordum ve giymemeyi reddediyordum. Üstümdekilere son bir kere göz attım ve dışarı çıkmak için kapının girişine gittim. Tam çıkacakken kapı tıktıklandı. Abim kapıyı açmaya geliyordu. Ben zaten çıkacağımdan kapıyı açtım. Karşımda abimin dünkü arkadaşları vardı.

~Mikey'in gözünden~

Ken-chin ile takemichy i almaya gidiyorduk. Takemichy nin evinin ölüne geldiğimizde kapıyı çaldık. Bir süre bekledik kapı açılır açılmaz "sonunda takemichy" dedim. Ses takemichy den gelmeyince yüzümü kapıya doğru çevirdim. "Ha? Takemichy?" bu takemichy nin kardeşiydi. Ama neden bu kadar kısa giyiyordu ki gözlerimi şortunun kısalığından dolayı bacaklarından alamıyordum.

Ardından kızın sesini bir daha duyunca hemen gözlerimi kaçırdım ve onun ne dediğini dinledim. "Abi arkadaşların gelmiş. Ayrıca ben çıkıyorum" dedi. Ciddi ciddi dışarı böyle mi çıkacaktı. Draken de benimle aynı görüşte olacak ki takemichy nin kardeşine "böyle mi çıkacaksın" dedi.

Kız kafasını sallıyordu. Bende araya girdim "madem böyle dışarı çıkacaksın bizimle gel hem böyle bir şekilde yalnız dışarı çıkmak tehlikelidir" dedim. Takemichy kapıya geldi ve "toplantı olacağı için gelmesin demiştim ama size uyacaksa.." dedi. Ve ayakkabılarını giymeye başladı. Yarım sorusuna cevap verdim "neden sorun olsun ki"

Draken Y/N ye "gel Y/N-chan" dedi. Y/N kafasını tamam anlamında salladı ve bizimle geldi. Toplantı kurucu üyeler ve birlik kaptanları tarafından olacaktı. Takemichy nin gelme sebebi benim onu çağırmamdı.

Toplantı yerine gitmek için motosikletlerimizi bıraktığımız yere gittik. Draken takemichy i arkasına aldı ve bana sırıtan bir ifadeyle baktı. Benim Y/N ile binmem için yaptığı bariz ortadaydı. Y/N arkama bindi. "Sıkı tutun" dedim gülümseyerek. Kafasını salladı ve yavaşça beni tuttu ve kafasını arkama yasladı. Geldiğimizde hepimiz inip toplantı yerinin olduğu yere gittik.

Y/N yi görenler kızarmış bir şekilde ona bakıyorlardı. Draken Y/N nin önüne geçip "bu Y/N, takemichy nin kardeşi" dedi. Mitsuya nın şaşkınlığı daha da arttı "ha!? Takemichi?" dedi. Takemichy "başta kardeşim olduğunu söylemediğim için özür dilerim" dedi.

Herkes ona şaşkın bir şekilde bakıyordu. Taa ki baji herkesin ilgisini çekecek bir şey söyleyene kadar.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
mikey x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin