~Takemichi' nin gözünden ~
Y/N antrenmanı için çıkmıştı malum bugün maçı vardı.. Ona moral vermek vasıtalı geliceğime söz verdim. Ama önce mikey-kun ve draken-kun nun yanına gitmeliydim. Hem beni çağırmışlardı hem de o kavgadan sonraki durumlarını öğrenmek istiyordum.
Hastanede olduklarını söylediklerinden. Hastaneye doğru gidiyordum. Yolda mitsuya-kun ile karşılaştım, beni görünce motoruyla yanıma gelip durdu. Sonra "hadi takemichi seni götürmeye geldim" dedi. "Mikey-kun, draken-kun.. İyiler deme?" dedim. Bana biraz sinirli bir şekilde bakıp "takemichi mal mısın hastaneye gitmeden önce kendi gözlerinle gördün turp gibi olduklarını." dedi. "E.. Evet biliyorum ama beni de böyle çağırınca biraz endişelendim.." dedim.
Kafasını salladı. Ve "seni çağırma sebebleri başka.. Neyse çok oyaladık hadi gidelim" dedi. Kafamı onaylarcasına salladım ve motorunun arkasına bildim..
Hastaneye geldiğimizde mitsuya-kun omzuma dokundu ve "takemichi.. Büyük ihtimalle
Y/N hakkında bölük kaptanları toplanacak.. Draken ve mikey in seni yanında takılmak için istemeleri bahane.. Seni toplantıda bekliyo olucam" dedi ve el sallayarak gitti. İç çektim ve hastaneye girdim. Mikey-kun ve draken-kun nun olduğu odaya girdiğimde sanki kıyamet kopmuştu..Her tarafta hasta ve ziyaretçi yastıkları, mikey-kun nun yattığı hastane yatağının yorganı, her yer her yerdeydi. Karman çorman olmuştu etraf.. Odayı düzenlemeye başladım. Tam mikey-kun nun yatağının yorganını yapıyordum ki kahkaha sesleriyle duydum.
Sesler yaklaşmaya başladığında iç çektim ve yarım kalan işimi bitirdim. Kapının açılma sesiyle o tarafa baktım.. Draken-kun ve mikey-kun içeri girdiğinde toplu odayı gördüklerinde daha fazla güldüler. Bir kaç dakika sonra draken-kun yanıma gelip "özür dileriz takemichi biraz dağıttık. Hadi gel gidiyoruz, toplantı olacak" dedi. 'Toplantı olacak' derken sesi ciddileşmişti.
Mikey-kun draken-kun nun sırtına vurup "Ken-chin söz verdin dorayaki alıcaz yolda!" dedi. Draken-kun mikey-kun a sinirli bir şekilde baktı. Sonra da iç çekip "hadi takemichy" dedi. Yolda dorayaki almak için durmuştuk arkamızdan ses gelince draken-kun yavaşça sırıttı ve 'tch' diye bir ses çıkardı.
Arkamı döndüğümde bütün bölük kaptanları ve yardımcılarını gördüm. Mikey-kun sırıttı ve "bu kadar erken mi?" dedi. Smiley-kun gülümseyerek "baji nerdeyse ölüyordu.. Ve belki bazıları fark etmedi ama o kız orda üç kişinin hayatını kurtardı.."
Üç kişi mi? Benim görebildiğim en fazla ikiydi. Onlar da baji-kun ve kazutora-kun du. Üçüncü kişi kimdi ki?...
(biraz oikawa yı görelim kitapta deme .d)
~Y/N nin gözünden ~
Koç un sesiyle yapıştığım yerden sıçrayarak kalkmıştım. Antrenman maçı bile olsa şu an ciddi oynuyorduk. İki takımın koçuda böyle anlaşmıştı neticede.. Son bir sayıyı alan takım kazanacaktı.. Karşının pasörünün smaçöre attığı topu liberomuz zar zor kurtarmıştı.. Aslında bir kere dokunmuştu top tam çıkacakken oikawa kurtardı. Sonra Oikawa nın "Y/N-chan demesiyle beraber topa doğru koştum.
Topu bana attığında önümde üç tane blok vardı.. Boş bir açıklık görmemle beraber oraya doğru attım ve son sayıyı aldık.. Maçı biz kazanmıştık ama herkes terler içindeydi..
Birbirimizin önünde eğilip " maç için teşekkürler!" dedik. Sonra el sıkıştık ve bize ayrılan dinlenme süresinde antrenmanda bize rakip olan takımla konuşmaya başladık.. En çok övgü oikawa ya gitmişti. Sırıttım çünkü gerçekten hak ediyordu.. Oikawa benim sırıtışımı görünce o da sırıttı ve " üç bloğu geçebilen
Y/N-chan dı o olmasa benim paslarım hiçti" dedi...Demesiyle beraber üstündeki kalabalık benim etrafıma çökmüştü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
AventuraTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...