30. Bölüm

1K 90 99
                                    

Şu kitap bi bitmedi 😒

~Y/N nin gözünden ~

"O zaman neden bu maçtan sonra bi yemek yiyecek bir yere gitmiyoruz" dedim. Çünkü maçtan sonra acıkacağım barizdi. Mikey bi an heveslendi ve "gördün mü kazutora Y/N önce dorayaki yiyecek" dedi. Kazu-kun tam konuşacakken araya girdim "aslında dorayaki olmaz o tatlı mikey. Benim gerçek yemeğe ihtiyacım var" dedim.

Draken gülmemek için kendini tutuyordu kazu-kun da bana iki saniye şaşırmış bir şekilde baktıktan sonra gülmeye başladı. Mikey e gelirsek yanaklarını şişirmişti. En son benim anlamadığım konuyu kazu açtı sağ olsun "gerçek yemek ne
Y/N-chan? Dorayaki sahte bir yemek mi" dedi.

Heh! Yalışlıkla söylemişim mikey in neden yanaklarını şişirdiği belli. Ama aslında haklılık payı da vardı dorayaki tatlıydı ne de olsa değil mi? 😅 Ehhhh, çok utanç verici..

~Mikey in gözünden ~

Y/N-chan bir süre konuşmamaya başladığında kendine gelsin diye önünde elimi salladım ama hiçbir tepki vermiyordu. Yüzü de kızarmıştı, kafam karışmıştı omzuna dokunmamla beraber geri doğru düşmeye başlaması bir oldu.

Hemen onu tuttum "Y/N!" diye ses çıkarmıştım panikten. Beni diyerleri de fark edince özellikle takemichi panikledi. Y/N yi kucağıma aldım ve revirin yolunu tuttum belli ki bayılmıştı. Çok tatlı duruyordu. Nedense içimden, derinlerde olan bir ses, onu, Y/N yi, kendime saklamamı, onu yememi söylüyordu.

Kafamı iki yana sallayarak bu düşüncelerden kurtulmaya çalıştım. Çünkü biraz garip hissettirmişti.

Bir kaç dakika sonra revirle ilgilenen hemşire geldi ve "sadece bayılmış, halsiz gibi duruyor, belki uykusunu alamadığından kaynaklı bir baygınlık geçirmiş olabilir" dedi. İç çekip devam etti "bu arada kız pek bir şey yemiyor gibi olması gerektiğinden zayıf. Kalktığında yemek yesin" dedi ve gitti.

Y/N ye baktığımda gerçekten halsiz duruyordu bide şimdi maça mı çıkacaktı ben varken izin verir miydim buna?

Birinin elini omzumda hissettiğimde oraya döndüm. Biraz sinirliydim ne de olsa Y/N  huzurlu bir şekilde yatarken onun güzelliğini incelememe engel olmuştu.

Bana dokunanın kazutora olduğunu gördüm, kazutora dokunduğu için sinirimi dindirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana dokunanın kazutora olduğunu gördüm, kazutora dokunduğu için sinirimi dindirdim. Bana biraz endişeli bir şekilde bakarak, endişeli bir ses tonuyla "mikey yarım saattir sana sesleniyoruz, kılını bile kıpırdatmıyordun, iyi misin?" dedi. Kafamı hafifçe salladım. Rahat bir iç çekti.

"Y/N için endişelendiğini biliyorum, onu seviyorsun... Aşıksın değil mi?" dedi. Sesi hüzüntülü çıktığından onunda
Y/N aşık olduğunu anlamam uzun sürmedi. "Sende.. Y/N yi seviyorsun.. Ama üzgünüm kazutora... onu sana veremem" dedim. Şu an bana saldırıp bağırması an meselesiydi. Ama düşündüğümün aksine belimi patpatladı ve "senin önüne çıkacağımı kim söyledi? Hem bence Y/N de seni seviyor" dedi.

Gözlerim açıldı ve neden olduğunu bilmesem de içimde kelebeklerin kıpır kıpır gezmesini hissettim. Ona döndüm ve sarıldım. "Teşekkürler kazutora" dedim. O ise kafasını iki yana salladı ve "bana değil Y/N ye teşekkür et ne de olsa o olmasa benim sevdiğim kişi de olmayacaktı. Baji benim her şeyim" dedi.

Baji... Baji kazutora abimi yanlışlıkla öldürdüğünde onu savunan tek kişiydi. Şimdi neden onu savunduğunu anlıyorum. 'Hatalar adı üstüne bir hata sonucu oluşur... Ve bunu düzeltmenin tek yolu.. Affetmektir.'

Y/N nin baji yi kurtardıktan sonra bana bakıp, sadece benim duyabileceğim şekilde söylediği, sözdü..
___________________________________

Lanet karnemi aldıktan sonra bir bölüm atayım dedim. 2,5 puanım daha olsa taktir alıyodum :'). Üzdü bu neyse ne sınıf birincisiyim 😝


mikey x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin