28. Bölüm

1.1K 84 20
                                    

~Takemichi nin gözünden ~

Kazutora-kun beni sürüklemeye başlıyımca bir şey diyemedim.. Okulun spor salonuna götürmüştü beni. İçeri girdiğimizde okulun takımı bize baktı. Hepsinin gözleri açıldı. Kazutora-kun u görünce korktular sanırım.. Kazutora-kun onları böyle görünce gülmeye başladı ve seyirci koltuklarından önlerde bir yere doğru sürüklemeye başladı beni.. Seyirci koltuklarına geçtiğimizi gördüklerinde biraz şaşırdılar. Utançtan ses çıkaramadım. Sessizliği Kazutora-kun bozdu.
"Takemichy... Sence Y/N-chan ne zaman gelir? " dedi. Acaba Kazutora-kun mikey-kun la olan kavgasından dolayı beyninde hasar mı vardı. Daha festivale bile çok vardı. Yinede cevap verdim "Kazutora-kun, daha festival gelmedi Y/N den duyduğuma göre Y/N gil festivalin ortasında mı ne gelecekti" dedim.

Dediğime hiç şaşırmış gibi bakmayan Kazutora-kun gülmeye başladı. Gülmesi bittiğinde yalandan göz yaşını sildi ve "takemichy senin bu kadar komik olduğunu hiç düşünmezdim" dedi. Huh diye bir ses çıktı ağzımdan. O ise bana bakıp gülümsedi ve "Y/N her zaman 1 - 2 saat erken gelir. Ben buraya maçı izlemeye değil onu görmeye geldim" dedi. Heh? Kazutora-kun kardeşimden mi hoşlanıyordu? Bu ne böyle? Biraz daha sorgulayacaktım ama tanıdık bir ses duyunca sesin olduğu tarafa döndüm.

"Takemichy!! Burda mıydın? Ehh kazutora? Sen burda napıyosun?" draken-kun mikey-kun nun omzuna dokunup "kavga çıkartmayacaksınız değil mi?" dedi. Kazutora-kun ve mikey-kun gülmeye başladı. Bir kaç dakika sonra Kazutora-kun konuşmaya başladı "ben ve mikey? Kavga edicez? Güldürme beni" dedi. Draken-kun bir şeyler mırıldanmaya başladı. Gerçi onu suçluyamazdım. Kazutora-kun nun valhala savaşı sırasında düşman gördüğü mikey-kun la şu an iyi geçiniyordu.

Mikey-kun gülmeyi bırakıp Kazutora-kun a baktı ve "sende mi Y/N için geldin?" dedi. "Hmmhh" dedi Kazutora-kun. Neden Y/N karşı takıntılı hale geldiklerini düşünmeye başladım? 😅 Ehh şu saçma düşüncelerden kurtulsam iyi olucak. Mikey-kun nun bana baktığını görünce "efendim mikey-kun, bir şey mi oldu?" dedim. Bana verdiği cevap "şeyyy. Biliyorsun takemichy kardeşini seviyorum ve bence bizimle takılmaya başlamalı" dedi.

Biraz garip gelse de olumlu şekikde cevap verdim. "Y/N-chan nın voleybol antrenmanlarına denk gelmezse olur, neden olmasın" dedim. Bi an mikey-kun nun gözleri parıldadı ve önce draken-kun a sonra Kazutora-kun a döndü ve konuşmaya başladı "bizimle gelir deme Ken-chin, Kazutora". Draken-kun kafasını sallarken kazutora-kun "gelmek istemese bile sorun yok antremanlarının olduğu günlerinin listesini çıkardım yani kendini fazla zorlamasına bu sene izin vermem" dedi gülümseyerek.

Mikey-kun kun şaşkın bir şekilde "fazladan antrenman mı yapıyor? Neden ki zaten çok kusursuz oynuyor. Onun yerine diğer takım arkadaşlarının yapması gerekmez mi?" Kazutora-kun iç çekti ve "onlarda çalışıyor ama Y/N kadar önem vermiyorlar sadece, o kadar" dedi. Draken-kun da konuşmaya katıldı ve "kısaca demek istediğin takımda takıma önem veren az kişi var?", Kazutora-kun hayır dercesine kafasını salladı sonra konuştu "takımdaki herkes önem veriyor ben sadece en fazla önem verenin Y/N olduğunu söylüyorum" dedi.
___________________________________

Defterleri tamamladıktan sonra ödevlere boğuşup mattaki soruları bitiremeyen ben geri yeni bir bölümle geri geldi. Uzun süre bölüm atmama nedenim saçma biliyorum 😔 ama sınavlardan sonra defter kontrolü oluyor ve benim tamamlamam lazımdı :').

mikey x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin