10. Bölüm

2K 139 77
                                    

~Kazutora' nın gözünden ~

Hanma gelip bütün her şeyi mahvetmişti. Tepemi attırmıştı. Onun o sırıtan yüzüne baktıkça tepem daha fazla atmaya başladı. Ona vurmak için hazırlanacakken birinin beni kendisine çekmesiyle gözlerim o tarafa kaydı. Gözlerimi Y/N de gezdirdiğimde "sakin ol" demişti.

Onun bu, melek gibi olan sesini tekrardan duymak hoşuma gitmişti. Y/N ile ayrıldıktan, 'sarılmayı' bozduktan sonra konuşmaya başlayacaktım. Ta ki sözüm hanma tarafından kesilene kadar "valla sende güzel kızları buluyorsun kazutora ~" dedi.

Sinirlenmiştim. Tepemin attığı kesin belli oluyordu.. "Hanma! Eğer ebeni tersten görmek istemiyorsan, o lanet çeneni kapat" dedim sonlara doğru gülümseyerek. Hanma Y/N ye doğru döndü ve "ciddiyim ama böyle güzel kızları nerden buluyorsun anlamıyorum" dedi.

Gözlerinin Y/N nin vücudunda gezdiğini gördüğümde, onu yere serecek derecede vurdum. Bana 'bunu yapmana gerek yoktu' bakışı atan Y/N ye baktım ve "özür dilerim Y/N-chan~, kendime hakim olamadım~" dedim.

Y/N hanma ya doğru gitmeye başlamıştı. Tam onu tutacakken hanma araya girdi "ahh! Bana yardım mı ediceksin? Tam bir meleksin~" dedi. Y/N ye "Y/N boşver. Eğer bu durumdaysa kendi hatasından dolayı bu durumda. Vücuduna bakmasaymış" dedim. Y/N gülerek "hiç değişmemişsin kazu- kun" dedi.

Sonra hanma ya yönelip önce bir yerine bir şey olmuş mu diye kontrol etti. Sonra da kalkmasına yardım etti. "Y/N cidden bir melek gibisin. Sana yaptığı affedilemez hareketi bile affediyorsun" dedim. Y/N iç açıcı bir gülümsemeyle "kazutora-kun.." dedi biraz bekledi ve bana doğru kafasını çevirdi.

"Hiç bir insan aslında kötü değildir. Ya üzerindeki baskılardan dolayı ya çevresinden dolayı ya da zorla kötülük yapar" dedi. Bir melek gibi bakıyordu ve düşünme şekli çoğu insanınkinden farklıydı.. Hanma konuşmaya başlayınca gözümü Y/N den ayırıp hanma ya baktım.

"düşünme şeklin... Çok farklı.." dedi. Zar zor konuşabilmişti.. Gerçi ben olsam bende söyleyemezdim. Melek gibi bakıyordu ve içi temizdi.. Ona baktıkça yaptığım hataların farkına varıyordum... Mikey in abisini öldürdüğüm 'hata' gibi.. Y/N ne düşündüğümü anlamış olacak ki " kazutora-kun kendini suçlama her hata, kaza, affedilebilir. Eminim o kişide seni affedecektir."dedi ve gülümsedi.

Yüzümdeki gülümseme gitmişti, gözlerim aralanmıştı. Hanmayla beraber gitmeden önce Y/N ye dönüp " teşekkürler Y/N! Tam bir meleksin" dedim ve hanmayla beraber yola koyuldum.

Yolda giderken hanma bana sırıtarak bakıyordu. Tiksintiyle "o iğrenç yüzünü görmem yetmiyormuş gibi birde sırıtıyorsun. Ne oldu?" dedim. Hanma başta sustu sonra cevap verdi. "kazutora-kun~ çok sertsin~" dedi alaycı bir ses tonuyla.. Sonra gerçek konuya geldi "Y/N Hanagaki ydi deme?.. O kızı nerden tanıyorsun?.." dedi.

"Evet soy adı hanagaki ve Y/N ile ne zaman tanıştığım, nasıl tanıdığım seni ildilendirmez" dedim. Lafa girerek "hey, hey sakin ol~" dedi ve devam etti. "Hanagaki soy adı sanki toman dan birinde vardı. Ondan sordum" dedi ciddi bir ses tonuyla.

Ona baktım, gerçekten ciddi mi diye.. Ciddi olduğunu görünce gözüm karardı.. Eğer Y/N tomandan biriyle kardeş, akraba, ilişkisi içindeyse mikeyle de buluşma ihtimali vardı. Ve bu benim hayatta en son istediğim şeylerden biriydi. Y/N yi mikeyle görmek benim için yenilgi olurdu. Ve yenilmek için çok erkendi. Kaybedemezdim. En azından şimdi değil.

Y/N yi asla ona veremezdim...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
mikey x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin