21. Bölüm

1.3K 99 19
                                    

~Draken' nin gözünden ~

Mikey in dediği kişiye baktım bu adını oikawa diye tanıtan çocuktu. Ama neden mikey in onu sevmediğini anlamamıştım, ikisinin de kişilikleri aynıydı sadece oikawa mikey e göre biraz daha yavşaktı. Tam mikey le konuşacakken çok gürültülü bir bağırma sesiyle o tarafa baktım.

Bir pardon bir kaç sürü dolusu insan Y/N ve oikawa ya doğru deli gibi bağırarak koşuyordu.
Y/N oikawa nın arkasına geçti. İç çektim ve mikey e baktım. Baktığım gibi şaşırmıştım.. Yumruğunu sıkıyordu.. Kıskanmış mıydı? Y/N yi mi kıskanmıştı?!! Gözlerim açıldı ve mikey e dönüp "oii mikey" dedim.

İç çekip sanki az önce birini öldürecekmiş bakışları atmamış gibi bana güler yüzle baktı ve "bir şey mi oldu ken-chin?" dedi. Bende sırıtarak "sen Y/N den hoşlanıyor musun lan?" dedim. Yüzü biraz kızardı "ha?!" dedi. Güldüm. Devam etti "ne demeye çalışıyorsun" dedi. Bende daha fazla sırıtarak "bilmem, bi ara öğrenirsin" dedim.

Bana sinirli bir şekilde bakıyordu bir yandan da ne demeye çalıştığımı anlamaya çalışıyordu. Bir kaç saniye sonra önümüze üstünde Y/N nin voleybol formasının aynısından olan biri geldi ve "siz Y/N nin arkadaşları mısınız?" dedi. Takemichi bizim cevaplamamıza izin vermeden "onlar benim arkadaşlarım iwa-san" dedi.

Önümüzdeki çocuk iç çekti "bi an Y/N arkadaşlarını davet etti sandım.. Özür dilerim" diyip eğildi sonra tekrar düzeldi ve "adım iwaizumi hajime ama bana iwa diyebilirsiniz. Tanıştığımıza memnun oldum" dedi gülümsedi. İwa oikawa dan daha iyi bir izlenim sürmüştü.

" ken ryuguji ama draken dersen sevinirim" dedim ve mikey i işaret ederek "bu da mikey" dedim. Gülümsedi taa ki kafasına top gelene kadar.. Ama hala yüzündeki gülümseme sönmemişti. Arkasını döndü ve "oikawa.. Y/N.. Ben size antrenman yapmayın dinlenin demedim mi?" dedi. Sesinden bile sinirli olduğu belliydi. Y/N özür dileyecekken sözleri oikawa tarafından kesildi "sen benim annem misin iwa-chan?"

Bunu demesiyle kafasına sert bir top yemesi bir oldu "oikawa baka!" dedi. Ve salonun çıkışına doğru gitmeye başladı, çıkmadan önce arkasına dönüp Y/N ve oikawa ya döndü ve "dinlenin biraz bu kadar antrenman yeter de artar" dedi. Sonrada kapıdan çıktı. Mikey Y/N nin yanına gitti ve "bu kadar antrenman yeterli derken? Ne zamandan beri çalışıyordunuz oikawa ile?" dedi.

Oikawa derken sesi çok fena gelmişti.. Sinirliydi her yerinden belli oluyordu. İç çektim tam mikey i uzaklaştıracakken elimi tutup uzaklaştırmamı engelledi. Bana baktı yüzünden 'kötü bir şey olmasını istemiyorsan bırak beni ken-chin' der gibi baktı. Sonra sorduğu sorunun cevabını almak için Y/N ye döndü.

Y/N ye baktığımda kaç saattir, ne zamandan beri, antrenman yaptıklarını hesaplıyordu. Hesaplaması bitince mikey e baktı ve "sanırım son 5 gündür çalışıyoruz.." dedi sonra oikawa ya dönüp "5 gün oldu deme?" dedi. Oikawa tavana baktı ve düşündü. "Hayır ya neredeyse 2 buçuk hafta oluyo..." diyip devam etti "ama daha fazlada olabilir bende tam hatırlamıyom" dedi.

Takemichi haklıydı gerçekten haklıydı. Y/N kendini fazla yoruyordu, zorluyordu. Ve umrunda değilmiş gibi devam ediyordu. 2 buçuk haftadır zorladığı koluna baktım ve kılunun bandajlarla çevrilmiş olduğunu gördüm. Gözlerim küçüldü ve
"Y/N koluna ne oldu?" diye sordum. Ben bi anda böyle sorunca mikey in gözleri de Y/N nin koluna gitti...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
mikey x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin