29. Bölüm

1.1K 85 25
                                    

~Takemichi nin gözünden ~

(bir gün daha takemichi nin gözünden geliyo, fazla kullanıyom sanırım 😑)

Kazutora-kun ve mikey-kun konuşurken bende Y/N nin gelmesini bekliyordum. Kazutora-kun nun dediği gibi erken gelecek miydi? Ehh kesin o flörtçü salağı da yanında getirir (zavallı oikawa 😔😂). Onda hala ne bulduğunu soruşturuyorum. Kapının açılma sesi gelince o tarafa baktım.

Gelen Y/N ydi. Ha? Cidden getirmemiş mi? Aman Allah ım öldüm mü? Cennette miyim? O salağı yanında getirmemiş mi cidden? Tövbe yarabbim noluyor? Acaba kafasını bir yere mi vurdu?

~Draken nin gözünden ~

(sonunda takemichi nin pov undan çıktım dünyanın sonu geliyo 😃)

Y/N geldiğinde mikey ve kazutora ona doğru koşmaya başladılar. Kavga etmesinler diye ayırmaya gidecektim ki takemichi nin kendi kendine konuştuğunu duyduğumda omzuna dokunup "iyi misin takemichy?" dedim. "Ha? Ah sen miydin draken-kun? (aklıma takemichi nin doraken diyişi geliyo nedense) korkuttun" dedi.

"Takemichy bir sorun mu var?" dedim çünkü çok tedirgin davranıyordu. "Önemli bir şey değil draken-kun sadece ölüp ölmediğimi kontrol ediyorum. İlk defa Y/N nin erken gelip yanında oikawa yı getirmediğini görüyorum" dedi. Ehhh mikey in oikawa yı patakladığını söyliyemem özellikle o burdayken, ruhsal sağlığını kaybetmiş gibi zaten şimdi bide burda mikey in bu haliyle uğraşamam. Zaten Y/N burda diye buraya geldi...

İç çektim ve "oikawa yı dün gördüm yorgun gibiydi büyük ihtimalle uyuyordur ya da rahatsız da olmuş olabilir" dedim. Şaşırmış ifadesi bıkmış bir şekil aldı ve "bende sonunda kurtuldum bu 7/24 flört eden sorunludan diyodum, moralim bozuldu 😑" dedi. Sanırım oikawa Y/N yle diğer kızlardan fazla flörtleşiyo.. Ehh bak bu sorun olabilir.

Mikey i tutmak zorken bide onun Y/N yle flörtleşmesi işleri daha da kötüleştiriyor. Off mikey yandere seviyesinde aşık olunacak olcak başka bir kız ya da biri yok muydu da takemichi nin kardeşini seçiyon. Hayır kızın, Y/N nin sana yaptığı tek şeyde seni kazutora yı öldürmekten ve..

.. Ve içindeki kara dürtüler.. (biraz spoiler oldu kusura bakmayın 😓)

Doğru ya.. İçindeki kara dürtüleri biraz bile olsa geçirebilen tek kişi Y/N oldu deme. O yüzden mi ona bu kadar takıntılı hale geliyorsun..

İç çektim yanımdaki takemichi ye baktığımda yanımda olmadığını fark ettim. Bir kaç bağrışma duyunca sesin geldiği tarafa baktım..

~Y/N nin gözünden ~

(y/n nin gözünden yazmayalı çok oldu 😑)

Mikey ve kazu-kun nedenini bilmesem de kavga ediyorlardı. "Neden anlamıyorsun maçtan sonra Y/N yle beraber dorayaki yemeye gidicez!", "Hayır bir kere maçtan sonra Y/N yle sinema izlemeye gidicez!", "sinemalar sıkıcı değil mi Y/N?" mikey bana soru sorduğunda iç dünyamdan çıktım ve "ha? Ney sıkıcı?" ikisi aynı anda "Y/N!! Sen bizi dinlemiyor muydun?!!" dediler.

Kafamı iki yana sallayıp "üzgünüm çocuklar sadece kavganızın nedenini anlamadığım için dinlememiştim." dedim. "Özüre gerek yok ben ve kazutora kavga etmiyorduk zaten sadece maçtan sonra seninle zaman geçirmek istedik" kazu-kun da mikey in dediğine hak verdi "hmhh sadece ilk nereye gidecez diye tartışıyorduk" takemichi araya girdi "o zaman Y/N nin kararını sorun bence en uygun çözüm yolu o" dedi.

İkisi de bana bakıp "haklısın takemichy!! O zaman Y/N ilk nereye gidelim?" dediler küçük çocuklara benziyolardı, o yüzden gülmeden edemedim. Gülmem bittiğinde draken nin yanımıza gelmiş olduğunu gördüm, gülümsüyordu.

mikey x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin