39. Bölüm

829 64 25
                                    

Artık kısa kesmeye çalışcam aklımda daha güzel fikirler var bu kitabı devam ettirmeye çalışırken beyin hücrelerim ölcek :')

Neyse kitaba geçelim..
___________________________________

~Mikey in gözünden ~

Y/N yi yatağının üstüne bıraktıktan sonra yanına uzandım. "Neden utandırıyorsun ki!" Y/N nin onun deyişiyle sinirli benim deyişimle tatlı olan sesini dinliyordum..

Kapının açılmasıyla ikimizinde dikkati oraya çekildi. Takemichy elinde tabakla bize yaklaştı, tabağı masanın üstüne bıraktıktan sonra gitti? Neden böyle davranıyordu? Kıskanıyor muydu? Y/N 'm i elimden almaya mı çalışıyordu?

(burda şimdi  "denerse sikerm bile" yazasım vardı yazmıycam 💪😔)

Y/N ye tutuşumu sıkılaştırdım , canı acımış olacak ki elleriyle kollarımı uzaklaştırmaya çalışıyordu.. Tutuşumu gevşetince tepiklenmeyi bıraktı, bir süre ondan ses alamayınca ona baktım.. Uyumuştu, çok tatlıydı.. Bende ona sarılıp uyudum...

~Takemichi nin gözünden ~

Tabağı bıraktıktan sonra naoto ile el sıkışmak için hina gile gittim.. Hina ile biraz sohbet ettikten sonra naoto yu gördüm. Onu durdurdum ve elimi uzattım, başta bana 'neden böylesin' dermiş gibi baktıktan sonra elimi sıktı.

-gelecek-

(bu bölümle bitirebilirim sanırım kitabı)

~Takemichi nin gözünden ~

Gözlerimi açar açmaz kafama silah dayayan beyaz saçlı birini görmem bir oldu..

"takemichy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"takemichy..."
Bu mikey-kun muydu??
"takemichy beni duymamazlıktan gelme!"
"m-mikey-kun?"
"tanıdın mı sonunda?.. Sana onla arama girme demedim mi?"
Kimden bahsediyor?
"k-kiminle?"
Bi anda biraz uzaktaki masayı duvara çarpmasıyla daha da korkmuştum, gözlerim fal taşı gibi açılmıştı, emindim...
"salak ayağına yatmayı kes!!! Senin yüzünden o.... O -"
Yere bakarken gözlerinden yaşlar geliyordu, önemsediği biri mi? Kim olabilir? Y/N? Y/N olabilir mi?
"mikey-kun... Y/N-chan dan mı bahsediyorsun?"
"salak mısın takemichi? Her şey elimden gittikten sonra yanımda kalan tek kişi.. O ydu tamam mı.. Onu elimden neden aldın?!"
Benim yüzümden araları mı açılmış?
"Y/N.. Şu an nerde?"

Mikey-kun nun yüzüme bir tane yumruk geçirmesiyle affalladım..
"adını sanki yakınınmış gibi söylemiyceksin takemichy... O senin için bir hiç benim için herşey... Anlıyor musun?"
Draken-kun nun korktuğu mikey-kun bu muydu sevgi açlığına Y/N ye zarar verir dediği adam bu muydu?

Kapı açılma sesi duyunca düşüncelerimden ayrılıp o yöne baktım... Görür görmez göz bebeklerim küçüldü ve biraz bulanık görmeye başladım.. Pembe saçlı, ağzının kenarlarında oval yaraları olan bir adam Y/N yi kucaklıyordu? Neden o? Neden başkası değilde o? Bir el yüzümü sertçe çekince mecburen o yöne baktım..

"takemichy.. Beni daha da mı sinirlendirmek istiyorsun?! O senin için artık bir hiç demedim mi?"
"mikey-kun Y/N yi böyle hapsedemezsin!!"
Bi anda karnımda hissettiğim sıcaklıkla kafamı karnıma çevirdim... akıyordu... Karnımdan kan akıyordu... Ben mikey-kun ile konuşurken pembe saçlı olan vurmuş olmalıydı...

En son duyduğum şeyler "kral her zaman istediğini alır! Ve senin gibi böceklerde ona boyun eyip tapar!" dı..

Sanırım ölüyorum... Üzgünüm naoto sanırım ne kardeşini ne de kendi kardrşimi kurtarabildim..

___________________________________

Şu kitabı bitirip aklımda olan şeyi yazmak istiyom inşallah o da tıkanmaz :')
Beğendirebilmişimdir inşallah <33
Şu sıralar dizi izlediğimden atmadım sonra dedim neden böyle bişi yapmıyom ondan son bölüm fln kalmış olabilir

mikey x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin