35. Bölüm

1K 63 83
                                    

~3. Kişi gözünden ~

Mikey kapıya yaklaştığında duvardaki askılıkta asılı olan bir ceket giydi. Kapıyı açtığında önünde duran sanzu ya "neden geldin? Sana odama girdiğim her zaman önemli bir şey yapıyorumdur demedim mi?" diyip ona baktı.

Sanzu önce mikey e  sonra odanın içine baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanzu önce mikey e  sonra odanın içine baktı. 'O odada önemli olan ne var, hiç kimseyi odasına sokmuyor...' diye düşündü. Mikey sanzu nun odasına baktığını görünce daha da sinirlenip odanın içi gözükmesin diye tam önüne geçmesiyle sanzu nun anlından ter akması bir oldu.

"Konuşmayacak mısın? Özel anımı hiç bir şey dememek için mi böldün? Seni öldürmeli miyim?" dedi mikey.. "Hayır boşuna gelmedim!" bir nefes aldı. Tam devam edecekken içerden bir ses gelmesiyle
sanzu nun dikkati oraya kaydı.

"Mikey? Bir sorun mu var?" dedi (Y/V/T) (your voice tone/senin ses tonun) sesli kadın. Sanzu sesin bir kadına ait olduğunu anladığında şaşırdı. Mikey in, patronun, kimseyi sokmadığı oda değersiz bir kadın için miydi?  Diye düşündü. Mikey arkasına döndü ve "her şey yolunda bebeğim, az sonra gelicem~ ben hazır ol tamam mı" dedi.

Sanzu duyduklarına daha da şaşırırken patronu daha fazla sinirlenmesin diye onun 'özel anını' bölme nedenini anlattı.

(Zaman atlaması çünkü smut için diğer bölüm yapcam demiştim :') rahatsız olanlar bölümü atlayabilir)

Mikey işini bitirdikten sonra odasına gitti. Kapıyı sertçe açtı, üstünü çıkarmaya başladı ve hemen 'sevgilisinin' yanına gitti.
(H/C) (hair color/saç rengi) saçlı kadının yanına gelince onun üstüne çıktı.

(H/C) (hair color/saç rengi) saçlı kadının yanına gelince onun üstüne çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bonten le alakalı küçük 'problemi' bitirdikten sonra buna ihtiyacı vardı.

En son kaldığı yerden devam etti. Göğsünden kalçasına kadar devam etti sonra geri çekildi ve "dayanabilir misin~?" dedi alaylı bir bakışla

 Göğsünden kalçasına kadar devam etti sonra geri çekildi ve "dayanabilir misin~?" dedi alaylı bir bakışla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(saçı beyaz düşünün ya da düşünmeyin size kalmış)

Kadın üstündeki sevgilisinin ona böyle baktığını görünce sert geçeceğini anlamıştı. Yinede "hmmh" diye bir ses çıkardı. Adam bunu duyunca kızın boynuna girdi, elleri ise yavaş yavaş kadının kalçasından aşşağı inmeye başladı.

Adam önce 2 parmağını sokmasıyla kadından inilti çıkması bir oldu. Adam boynundan çekildi ve iniltiyi indirmek için dudaklarına yapıştı. Parmaklarını daha hızlı hareket ettirmeye başlamasıyla kadın daha çok inlemeye başladı.

Y/N son noktasına geldiğinde mikey parmaklarını çıkardı ve dudaklarını ayırdığında kadının ona ne kadar sinirle baktığını görünce kıkırdadı, kadının kulağına yaklaşıp "ne istediğini dile getirmezsen veremem güzelim~" dedi. Kadın başta sessiz kaldı. Adam daha çok kıkırdayıp "ee~ benim bebeğim ne iste-" sözünü kesen şey kadının onu dudağından öptükten sonra bırakıp konuşmasıydı "b-ben onu istiyorum babacık"

Mikey kadına daha da sırıtarak baktı ve "istediğin şeyin adı yok mu bebeğim~" demesiyle kadının utanması bir oldu. Adam onu utanırken görmeyi seviyordu. "tamam. Sana istediğini vericem" diyip aletini kadının deliğine soktu.

Kadın ani olduğu için inlemişti. Adam kadının inlemesiyle daha da haz edip hızlanmaya başladı. Mikey daha fazla isteyip hem hızlanırken hem de Y/N nin vücuduna ıslak öpücükler bırakmaya başladı..

Öpücükleri bırakırken kadının ne kadar harika olduğu hakkında iltifat yağmuru bırakıp duruyordu.

"Sen bana zevk veren tek kadınsın biliyorsun değil mi bebeğim~"

İkisi de zevkten ötürü inlemeye başlarken kadın dayanamayıp adamın dudaklarına girmeye başaladı. Sanki daha fazla istiyormuşcasına dudağından boynuna geçti. "Agh~Y/N~ şansını zorlama bebeğim~~" dedi adam. Ama artık çok geçti ikiside boşalmıştı..

Şimdi ellerinde kirli bir yatak ve yürüyemiyen bir Y/N vardı...

___________________________________

Kötü olduysa özür dilerim. Ama bu kadar oldu 🥺
Bu arada özür diliyince kendimi takemichi gibi hissediyom
*New travma unlock*
Yazarken sadece bir şarkı dinledim oda önüme geldiği ve ilham verdiği için *yarım kalan sigara (speed up ver.) * tşk ediyom.
Seviliyorsunuz 💞💞💞

mikey x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin