~Sanzu nun gözünden ~
O aptal ölürken bende kucağımdaki meleği düşürmemeye çalışıyordum...
Y/N tanıdıkça neden onunla daha önceden tanışmamışız diyip durmaya başladığımda benim için önemli olduğunu anlamıştım..
Ama arkadaştan öte bir şey olamazdık.. Onu sevsem de mikey in paylaşmayacağını bildiğimden 'arkadaş' olarak geçiştirdim..
Düşüncelerimden ayrılmamı sağlayan şey mikey in bana "onu odama çıkar" demesi oldu.. Sanırım yine harika bir sex yapmayı planlıyordu.. Mikey den bahsediyoruz, Y/N ile başka ne yapabilirdi ki? Belki çıkmaya götürür ya da hmmm hayır, onu tenise, voleybola yada pinpona götürmez saat geç... Hmmm belki.. Hayır hayır düşenmek bile istemiyorum..
Tekrar omzumu dürttüğünde kendime geldim ve "tamam, hemen götürüyorum" diyip yürümeye başladım.. Arkamdan gelen sesle tekrar durdum..
"Sanzu iyi misin? Yoksa beni dinlemiyor musun? Sana boşver burda dursun dedim!"Hissettiğim o karanlık auraya karşı arkası dönük mikey e baktım.. "Tabi boss!"
(boss yakışıyo mikey e dkhsk)
Y/N yi ordaki yumuşak koltuğa bırakıp odadan çıktım..
~Mikey in gözünden~
Sanzu çıktığında Y/N' m in yanına gittim ve ona sarıldım.. "Artık bizi hiç kimse ayıramaz!.. Değil mi bebeğim.."
Gözlerini açmaya başladığında ona daha sıkı sarıldım.. Beni itmesinden korktum.. Reddetmesinden... Ama yanağımda elinin o narin yumaşaklığını hissedince gözlerime ışık indi..
"Mikey..."
Affedicek miydi? Red mi edecekti? Dışlanacak mıydım? Fark etmez sen kabul etmesen bile ben.. Ben seni bırakamam..
"Mikey... Geçmişinde zor zamanlar geçirdiğinin farkındayım.. Geçmişin yüzünden de bu halde olduğunun farkındayım.. Sana neden tek çare benmişim gibi gözüktü anlam veremiyorum.. Kardeşimi öldürme nedenini de bilmiyorum.. Ama eğer gerçekten senin için tek çare bensem benim yakınımlara da zarar verme.. Nolur.. "Başta ne olup bittiğini anlamaya çalışsamda (kadın nutuk çekti sana tabi anlamaya çalışcan 10 saat) sonra direk "yanımda olacaksan tabi ki güzelim!"
Onun beni bırakmaması lazımdı hayır o beni bırakamazdı.. Ne de olsa şu an çok büyük bir kuruluşu yönetiyordum.. Kaçsa bile tekrar bulurdum, saklambaç gibi..
"O zaman.. Anlaştık..." dedi umutsuzca.. Ben ona daha sıkı sarılırken o ellerini saçlarımda gezdiriyordu.. Hiç bitmiyen bir rüya hayır sonsuzluğun içine girmiştim.. Ve Y/N yi de peşimden sürüklüyordum...
___________________________________
Oha lan çok kısa oldu.. Neyse şey burda biraz diğer kitaptan bahsedim o zaman..
Öncelikle nedense aklıma neden hep mikey x reader kitabı geliyor bilmiyom diğer kitap fikri de öyle çünkü sikicem şu işi.. Neyse
Kitapta mikey 'paralel evrene' gidiyor bazı zamanlarda işte..
Y/N yle de paralel evrende tanışıyo arkadaş oluyo fln, bide bu paralel evrenin kuralları var 'yapımcı' adında biri tarafından getiriliyorsun, istediğin bişi varsa ona soruyon işte falan filan..
Bu paralel evrenden ne bişi (birini) almak ne de bişi ya da birini getirmek yasak..
Neyse işte kitapta daha iyi anlarsınız tabi kitabı yazarsam.. Yazıp yazmamak yine size
bağlı❤️İsteğe göre yapcam diyer bir değişle.. Eğer isterseniz yazcam bu kitabı istemezseniz yazmam 💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
AdventureTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...