~Mikey in gözünden ~
Takemichy e cevap istercesine bakıyordum. Yutkunmaya başlamıştı. "Konuşmayacak mısın takemichy.." dedim. Bana baktı ve "üzgünüm mikey-kun ama Y/N çok küçük" dedi. Acaba takemichy gün geçtikçe salaklaşmaya mı başlıyordu. Böyle bahane mi olur?
Ona sinirli bir şekilde baktım "takemichy... Sen benla dalga mı geçiyorsun.. Eğer ben Y/N yi alamıyorsam sen nasıl ve neden hinata yı alabiliyorsun ki.."
Bana endişeli bir şekilde bakıyordu. Aklından ne geçiyordu bilmiyorum ama
Y/N' mi kimseye verecek değildim..~Takemichi nin gözünden ~
Eğer Y/N yi vermezsem işler daha mı kötü olacak? Ne hinata ya ne de Y/N ye bir şey olsun istemiyorum. En iyisi şu anlık geçiştirip gelecekte Y/N nin olduğu noktaya bakmak. Eğer
Y/N ye bir şey olmıycaksa sorun olmaz sanırım..Başımı kaldırır kaldırmaz mikey-kun nun bakışını görmemle geri adım atmam bir oldu.
(aklıma ing replik geliyo 'he s mad mad' diyodu :/ )
Anlımdan ter akarken yutkundum sonra konuşmaya karar verdim.(konuşmayıp napcan başka seçenek var sanki)
"Bana bir kaç gün verir misin mikey-kun düşünmem gerek" bana bakmaya devam ederken konuştu. "İyi veririm ama günün sonunda hayır lafını duymak için beklersem seni öldürürüm" dedi...
Mikey-kun bana seçenek bırakmıyordu ki.. En azından bi geleceğe bakayım.
-Zaman atlaması-
(burda konuşuyolar boş boş Y/N kalkıyo yemek yiyolar fln işte)
Naoto yla el ele tutuştuktan sonra gözlerimi gelecekte açtım. (başka nerde açmayı umuyordu acep)
Karşımda naoto vardı. Bana döndü ve "ee nasıl gidiyor? Burda hiçbir şey değişmedi çünkü.. Ne oldu da geldin?" dedi. İç çektim ve "mikey-kun Y/N yi istiyor.. Daha doğrusu ben hayır desem bile alcak... Y/N şu an, gelecekte, napıyor?"
İç çekti ve Y/N hakkında araştırma yapmaya başladı. Sonucu görmemle anlımdan bir ter düşmesi bir oldu. Y/N... Toman kötü olduktan sonra kaybolmuş.. 3 yıl aramışlar bulamayınca bırakmışlar... Acaba şu an nerde...
~Y/N nin gözünden ~
Mikey in gelmesini beklerken olayların nasış böyle olduğunu sorguluyordum.. Nasıl bu kadar değiştiğini... Başlarda nasıl normal bir ilişki yaşadıktan sonra böyle psikopata bağladığını...
Kapının açılma sesini duyduğumda düşüncelerimden ayrıldım ve kapıya baktım. Elleri, üstü ve biraz yüzünde kan olan mikey, manjiro sano, bana doğru gelmeye başlamıştı. "Bugün normalden de yorgun görünüyorsun" dedim. Bana bakıyordu ama karanlıktan yüzünü göremiyordum..
Üstünü çıkarmaya başladı. İşi bitince üstüme uzandı ve dudaklarını benimkilerle buluşturdu...
~3 kişi gözünden ~
(evet bişiler denicem olmazsa
😃💧Olursa yine aynı ifade olcak gerçi ama yapcak bişi yok gerçi diğer bölüme atmam daha mantıklı?)Mikey Y/N nin dudaklarını tadarken bir yandan da altını çıkarıyordu.. (neden yazmak zor 😭😭)
Y/N nin dudaklarından ayrılıp yavaş yavaş boynunun olduğu yere geldi ve yerini belli etmek için ısırıklar ve ıslak öpücükler koymaya başladı. Yavaş yavaş öpücükleri ve ısırıkları göğsünün olduğu yere yaklaştığında, verdiği zevkten ötürü inleyen
Y/N baktı ve "bu tişört yoluma geçiyor güzelim" dedikten sonra tişörtü çıkarmaya başladı..Tam göğsünün biraz üstüne ıslak bir öpücük konduracakken kapının çalınmasıyla küfretti. Hangi piç mikey in bu özel anını bozmaya cürret eder ki diye düşündü ve kapıyı açmaya gitti..
___________________________________Yazamıyorum ağlıycammm bu arada çok boktan bir fake attığım için özür 😓
Diğer bölümde yapmayı düşünüyom ama.. Yinede zor...😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
AdventureTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...