~Y/N nin gözünden ~
Gözlerimi açtığımda yanımda mikey ve kazu konuşuyordu. Uyandığımı fark etmemişlerdi galiba.. Elimde bi ağırlık hissedince elime baktım. Mikey elimi tutuyordu.
Burnum karıncalanmaya başlamıştı sanırım kokudan, aşırı baskın bir oda kokusu vardı.
~Mikey in gözünden ~
Hapşırma sesi duyduğumda sesin sahibine, Y/N ye baktım. (uzun cümle kurmayı seven me 🙂💧)
Burnundan ağzına kadar uzanan kısımı tek eliyle tutuyordu
(bunun gibi bişi 👆, mitsuri aşk kadını 🤭)
Çok tatlı gözüküyordu. Diğer elini tuttuğum için bir şey dememişti galiba. Kawaii~
~Kazutora nın gözünden ~
Mikey in dalıp gittiğini gördüğümde onu dürtmeye başladım "mikey, oi, sana diyom!" ama ne ses çıkarıyor ne de karşılık veriyordu. Kapının açılma sesi geldiğinde kapıya baktım. Bu Y/N nin pasörü değil mi? Adı neydi ya? Oizawa yok yok, ne diyolardı buna? Ehh boşversene 'sen' diyip geçiştireyim bari.
Tam konuşacakken sözümü kesti.. Bu adam kimdi ya düşüncelerimde 'sen' diyemiyom 😬. "Y/N-chan..! Uyanmışsın!" dedi ve Y/N ye doğru gidip ona sarıldı.
Mikey e baktığımda tepesinin attığı her yerden belliydi.
Şu adını unuttuğum pasörü, mikey öldürmeden önce, Y/N den ayırdım. Bana baktı, biraz başını yana eğdi "bir sorun mu var" dedi. "Y/N-chan nın şu an rahatlaması gerek. Yani bir diğer deyişle havaya ihtiyacı var. Mikey de tam onu dışarı çıkarıyordu, değil mi mikey." dedim ona dönerek.Hala sinirliydi ve ses çıkarmıyordu. Ses çıkarmayı geçtim kılını bile kıpırdatmıyordu. Bir kaç kez dürttüm. Ama hiçbir şey demedi. Bir anda Y/N yi kucaklamasıyla şaşırdım ki tek şaşıran ben değildim Y/N nin pasörü de şaşkın şaşkın bakıyordu. Dingil herif, hala Y/N yi kazanabileceğini mi sanıyor mu? Bu benim baji yi chifuyu dan başka birine vermem gibi bişi.
Mikey Y/N nin pasörüne döndü. Şu dingile de bişi bulamadım Y/N nin pasörü diyip duruyom. "Oikawa bundan sonrası maç başlayana kadar bende.. Kazutora yla, ben ve Y/N gelene kadar, bekle."dedi ve kucağında Y/N yle gitti. Mikey sağolsun adamın adını tekrar öğrendim oikawa ymış.
Ne garip bi ad arkadaş.. Oikawa ya baktım ve takip etmesi için önden gitmeye başladım. Okulu gezdircektim sıkılmıştım ne de olsa..
~Y/N nin gözünden ~
Mikey beni kucağında taşırken hiçbir şey yapamıyordum. Bir kaç defa çırpındım ama hiçbir etki etmedi. E tabi ben ne bekliyordum, yenilmez mikey den kurtulmak falan mı? İmkansız gibi bir şey.. Bir kaç defa daha çırpındıktan sonra bıraktım. Ne kadar devam edersem edeyim işe yaramıycağı belliydi.
Durduğumuzu hissettiğimde tam mikey e bakıcaktım ki kulağımda hissettiğim sıcaklıkla dona kaldım. "Yaramaz bir kız olmayı bıraktığına sevindim.. Devam etseydin cezalandırmak zorunda kalacaktım.. Ve inan bana cezalandırılmak istemezsin.. Değil mi N/N-chan~ (nick name/takma ad)
Dedikten sonra nefesini boynuma doğru verdi. Tik olduğu için boynum titredi. Buna gülerek "bir kedi gibisin
N/N-chan~" dedi. Tam ona bakacakken gözlerimi kapattı. "Tch tch tch. Yaramaz mı olmak istiyorsun, yaramazlar cezandırılır biliyorsun değil mi?" dedi ve ona bakmamamı sağladı.Sözleri biraz rahatsız geliyordu ama bir şey demedim. Daha sonra draken-kun a sorarım diye geçiştirdim. Ama yinede
mikey in böyle davranması beni korkutmuştu.. Acayip korkutmuştu.. İstem dışı titremeye başlamıştım..
___________________________________Gece gelen ilhamla bölüm yazdım :')
Güzel olup olmadığı size kalmış <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
AdventureTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...