~Takemichi' nin gözünden ~
Toplantı için herkes hazırdı mikey-kun neden topladığımız ile ilgili olan konuşmasını bitirip bana döndü "hanagaki takemichy, Y/N ye en yakın kişi. Bugün o Y/N hakkında bilmemiz gerekenleri söyleyecek" dedi. Draken-kun da yanıma gelip "tabi sorarsak" dedi ve Baji-kun a baktı.
Baji-kun çok yoğun bakıyordu. Hiç bir şekilde gözünü benden ayırmıyordu. Smiley-kun bana döndü ve "Y/N nin neyi oluyorsun?" dedi. Rahatlamak için iç nefes alıp verdim ve sonra "abisiyim.. Y/N benim kardeşim" dedim. Hepsinin gözü bana dönmüştü. Gerçi mikey-kun ve draken-kun Y/N nin kardeşim olduğunu biliyordu. Ama Y/N yi çete işlerine karıştırmamak için söylememişlerdi.
Sonra chifuyu konuşmaya başladı "ha?! Şaka mısın? Madem böyle bir kardeşin var ben niye onu senin yanında hiç görmedim? Gece 11 de bile yanındaydım. Kardeşin seni hiç mi önemsemiyo?" dedi. "Y/N, okulunda, voleybol takımında. Bu yüzden antrenman yapıyor." dedim. Mitsuya-kun konuşmaya başladı "iyide voleybol ile chifuyu nun dediğinin ne alakası var ki?"
Cevabın ne olduğunu biliyordum ve düşündükçe içimi yiyordu. Biraz bile olsa yüzümdeki ciddi yüz üzüntüye bürünmüştü.. "Y/N voleybol oynuyor.. Ve bir takımı var.. Bu da uluslararası maçlara takımıyla beraber, okulu için, katılması anlamına geliyor.." Baji-kun sözümü kesip "ee?" dedi.
Draken-kun ona 'sakin ol, önemli bir şey var, belli' der gibi baktı. İç çektim ve "çalışmak için belli saatlerde antrenmanları var. Ama Y/N antrenman bile olsa antrenmanlar da yüksek performans yapmaya çalışıyor. Okul çıkışı eve gelip bir şeyler yiyo sonrada bir daha okul sahasına, bu sefer 'kendi' antrenmanını yapmaya gidiyor.. Ama kendine acayip fazla yükleniyor ve bunu kabul etmiyor" dedim.
~Mikey in gözünden ~
Takemichy Y/N nin ne kadar kendini zorladığını söyledikten sonra bir şekilde garip bir his hissettim. Aklımdan sadece nasıl fark etmedim diye düşünüp duruyordum.. Diğerlerine baktığımda takemichy ye soru sormaya başlamıştı. Kaçırmak istemiyordum bu yüzden dinlemeye başladım. Nedense
Y/N hakkında öğrendiğim en ufak bir bilgi bile beni mutlu etmeye yetiyordu.Daha doğrusu Y/N bana o sözleri söyledikten sonra onun yanına gittiğim ve onun sesini duyduğum her zaman bana garip hisler veriyordu. Ve bu beni garip hissettiriyordu. Herkesin sorusunu cevaplamaya çalışan takemichy e baktım. Sanki bir yere yetişmesi gerekiyor gibiydi. Omzuna dokundum. "Takemichy bir sorun mu var? Sanki bir şeyi yapman gerekiyormuş gibi" dedim.
Takemichy bana döndü ve "Y/N nin maçı varda bugün. Ne tür azar işitcem diye düşünüyordum." dedi. Kardeşinin maçına gitti diye mi gitmedi diye mi azar işitecekti. Baji "neden? Neden azar işiteceksin ki?" dedi. Takemichy iç çekti ve "Y/N nin hayranları çok korkunç. Birbirlerini yiyorlar, araya abisi olmama rağmen beni de alıyorlar." dedi ve burun çekti. Ve devam etti..
"Tam bir canavar topluluğu" Y/N yi seven bu kadar kişi abisini, takemichy yi, bile kıskanıyorlarsa hayranlardan biri Y/N ile bir saniye konuşsa kıyamet koparcaklardı herhalde.. Nedenini bilmediğim bir şekilde kıskanmıştım. Öffledim ve takemichy yi ve ken-chin i tutup "o zaman Y/N nin maçını izlemeye" dedim.
Ken-chin bana bakıp "Ha?! Delirdin mi mikey orda kimseyle savaşamazsın yani azar işitecez sadece. Takemichy yi dinlemedin mi?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
AventuraTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...