~Y/N nin gözünden ~
Titrediğimi anlamış olacak ki "korkmana hiç gerek yok
N/N-chan~ ne de olsa ben burdayım.. Değil mi?" dedi. 'Değil mi' kısmını bastırarak söylemişti.(bu arada konuşmalardan sonra hep 'dedi' kullandığımı fark ettim :/)
Mikey bugün garip davranıyordu.. Acayip garip..
Onun dediğini dinlemediğimi ve titremeye devam ettiğimi görünce son kez uyardı.. "Y/N! Sabrımı mı taşırmaya çalışıyorsun yoksa gerçekten ceza mı istiyorsun?" dedi.
Alnımdan bir ter düşerken kafamı ona çevirip tam "hayır" dicektim ki kafamı ona doğru çevirmeye kalmadan beni aşağı doğru itip öpmeye başladı. Ne kadar ayrılmaya çalışsam da bir elini belime bir diğer elini boynuma koyup ayrılmamı engelliyordu.
Nefessiz kalmaya başladığımda ayrılmak için daha çok çırpındım. Ama kendisi nefessiz kalana kadar beni salmadı. Saldığında soluk soluğa
"N/N-chan~ yaramaz bir kızsın~ yaramaz durarsan cezalandırırım demiştim değil mi~" yutkundum ne yapacaktı ki? Kalbim çok sert ve hızlı atmaya başlamıştı."O zaman cezana hazır ol" dedi. Gözlerimi korkudan kapattım. Bi anda beni altına aldı ve..
Gıdıklamaya başladı?
(burda smut bekliyenler biraz hüsrana uğratıyorum çünkü hemen olmaz deme bi odaya fln geçsinler en azından.. Yinede boşa heves verdiğim için özür dilerim 👉👈)
~3. Kişi gözünden ~
Y/N, mikey in onu gıdıkladığını hissettiğinde başta anlamaz şekilde dona kaldı. İki üç saniye sonra gıdıklanmaktan dayanamayıp gülmeye başladı. "Mikey yapma.. Hahaha. Nolur.. Hahaha.." diye söylenmeye başladı. Mikey ise o böyle dedikçe daha da devam etti.
~Mikey in gözünden~
Açıkça söylemek gerekirse şu an dışarda olmasaydık cezayı çok farklı seçerdim.. Bir az zaman daha kaldı delirmem için.. Beni kendine çekiyorsun Y/N~
Şu an bile bana durmam için yalvarırken beni azdırıyorsun.. Şu anlık cezanı yok saymış gibi davranıcam ama diğer sefere nerede olduğumuza bile bakmam...
Biliyor musun Y/N kalçan çok yumuşak.. Belki bir dahaki sefere o piçin (oikawa dan bahsediyor r.i.p) sana dokunduğunu görürsem onu öldürürüm.. Ya da doğduğuna pişman ederim ki bir daha senin yanına gelebilecek cesareti bile bulamasın. Ama ilk seçenek daha basit geliyor..
(Zaman atlaması)
Y/N nin artık dayanamadığını görünce onu gıdıklamayı bıraktım ve üstünden kalktım. Kalkması için yardım ettim sonra sarılıyormuş gibi yapıp kulağına yaklaştım ve "bir dahakine gıdıklamaktan daha kötü bir ceza alırsın. O yüzden adımlarını dikkatli at sevgili
Y/N m, benim." diyip kucağıma aldım.Maçın başlamasına az kaldığından Y/N yi spor salonuna götürmeye başladım. Yüzünü göğsüme gömmüştü büyük ihtimalle utancından.. Ahh~ kawaii.
Spor salonuna yaklaştığımızı gördüğümde durdum ve bir daha Y/N ye baktım. Uğraşmak istediğimden "orası rahat mı bari" dedim. Bir şeyler söyledi ama o kadar gömülmüştü ki anlamamıştım.
Spor salonunun tam girişine gelirken bir figür gördüm. Figüre biraz daha yaklaştığımda kazutora olduğunu anladım. Ona baktım o ise bi kucağımdaki
Y/N ye bir de bana bakıp duruyordu.Kafasını kaşımaya başlayınca
Y/N ye baktım. Uyumuştu.. Ahh~ çok tatlıydı. Anlına bir öpücük bırakıp kazutora ya baktım
"kazutora, Y/N nin bugün maça gelemeyeceğini söyle" dedim. Karşılığında kafasını onaylarca sallayınca Y/N yi babumun yanına götürmeye başladım.(zaman atlaması)
Eve geldiğimde Y/N yi yatağıma götürdüm. Sakince onu yatağa bıraktım. Uykulu bir şekilde elini yastığa getirip biraz sıkmasını izledikten sonra tekrardan alnını öptüm ve "iyi geceler güzelim" dedim.
___________________________________Bölüm biraz kötü oldu kusura bakmayın uykulu yazıyorum, yorgunum da 😓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mikey x reader
AdventureTakemichi nin kardeşiyiz ve voleybolcuyuz bir gün biz sayı yaparken mikey tanıdık bir soy ad duyuyor...