2. Bölüm

1.2K 24 30
                                    

Selamun aleyküm cemaati müslimin
-----------------------------------------------------------

Dondurmalar bitince sıkıldık ve top alalım bari oynarız dedik. Ben demedim tabi bunu Sena dedi. Gittiktop aldık oynuyoruz. Hümeyra, Sena, Rüya ve ben. Feyzanur da yan tarafta oturmuş telefona bakıyordu.

Oynarken yanımıza Ebru diye bir cimcime geldi. Onu da aldık çocuktur oynasın diye. Velet bize laf atıp duruyor. Estağfurullah ya aaaaa.

İmamnur: Kız Ebru sen bana hiç top atmıyosun ha, hep Rüya'ya atıyorsun. Hayırdır boylarınız mı çekiyor.

Tabi esprime kimse gülmedi... Sadece sınırken kızarıp moraran bir Rüya vardı...

Öyle öyle saat 8'e kadar oynadık. Yurda geçtik sonra. Ben direk "kendi" odama geçip uyudum.

O sırada tabi neler neler olmuş. Hümeyralar cips yemiş, dizi izlemişler, şarkı söylemişler. Ben varken olmuyo bunlar lan.

Bunlar tabi cips yerken ben uyuyormuşum. Hümeyra acımış bana odama gelmiş, cips uzatmış 'yicen mi' diye. Bende uyurken almışım elindeki cipsi yemişim. Allah razı olsun be Hümeyra.

Saat 1 gibi uyandım. Daha doğrusu uyandırıldım. Meryem odaya girmiş.

İmamnur: Meryem saat kaç?

Meryem: Uyu uyu

İmamnur: Saat kaç gerizekalı söylesene

Meryem: 1

İmamnur: He tamam

Dün Sena'ya aldırttığım dönere baktım zevkle. Soğumasın diye yatağımın içine koymuştum. Ama buz gibi olmuştu. İçimde hafif bir burukluk oldu. Ama nimet nimettir her türlü yenilir demi.

Akşam iftarda verilen limonatalardan biraz çalmıştık. Dönerimi onunla birlikte afiyetle gömdüm.

Gerçi bu iftardan sonra ne kadar afiyetle gömebilirim ki? Hala karnım toktu. Ama döneri yemezsem bozulacaktı. Ben de tıktım ağzıma zorla.

Daha sahura biraz vakit vardı. O sırada dedim ben şu kore dizisini bir izliyim. Tabi bunu da indirdim. İnternet mı var kardeşim bizde.

Sabahki japon filmini bitirmiştim. Güzel miydi? Hayır. Ana karakterler birbirleri dışında herkesle öpüştü. Bu ne lan böyle. Herneyse aaaa yenisine odaklanalım.

Diziyi izlerken olabilecek tüm sesleri çıkardım. Canım aşkım olan saç kurutma makinemi... Mekanı cennet olsun. Bak ağlayasım geldi yine. Saç kurutma makinem artık sıcak üflemiyor. Bozuldu. Banu'nunkini aldım ama onun sesi de çok kötü.

Her ne ise. Saç kurutma makinesini açtım, telefonun sesini fulledim falan ama ne hikmetse Meryem uyanmıyordu. Öldü mü lan bu kız yoksa. Meryem uyanmayınca her defasında bana söylediği o gıcık sözler geldi.

Meryem: İmamnur kapat şunu

İmamnur: Üşüyorum Meryem

Meryem: Ben onun sesini duymak zorunda değilim. Git tuvalette ısın

Kendi kendimi salak gibi sinirlendirmiştim yine. Sabır çekerek uyanmadığına şükrettim. Ölmüş de olabilir ama ben saç kurutma makinesi zevkine devam ettim.

Bir süre sonra uyuyakalmışım. Uyandığımda saat 2'ydi. Kızlar uyanmamış mıydı. Lan sahura geç kalıyoruz. Üstümü giyip kızların odasına daldım.

İmamnur: Lan salahanalar uyanın olum geç kalacaz Allah'ım sahur vakti agagagag kalkın ulan gidiyoruz.

Aşağı inerken indiğimiz merdiveni bile fark etmiyorduk. O kadar uykum vardı ki. Aldım tabağı salata falan koyacağım. Kadın uyarıyor beni.

Nurhan abla: Kızım kahvaltı tabağını al

Bi baktım elimde farklı bir tabak. Tövbe edip almam gerekeni aldım. Çok bir şey koymadım tabağa. Toktum sonuçta.

Bu sahur kimse ses çıkarmadan yemek yemişti. Herkes iftarı sindirmeye çalışıyordu herhalde.

Ben size demiştim dimi bu kızların satıcı olduğunu. Hepsi benden evvel bitirmiş gitmişlerdi. Yemekhanede kimse kalmamıştı. Ben de uykulu uykulu yemeği bitirip gittim yurda. Ama ne anladım ki ben bu işten. Merdivenleri çıkıyorum çıkıyorum bitmiyor kardeşim. Hadi uykum olduğu için bilincim de kapalı. Nereye düştüm ben.

En son kendi katıma çıktım ve odama girdiğim gibi yatağa attım kendimi.

-----------------------------------------------------------

Azgın İmamnur Ve Cankır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin