7. Bölüm

398 12 17
                                    

Selamun aleyküm arkadaşlar. Ben bugün kötüyüm neden. Sınavlar hayatım gibi çünkü :)
-----------------------------------------------------------

İftardan sonra Elfida, Hümeyra, Rüya, ben rutin olan dondurma seansımız için çardaklara kurulduk.

Dondurmalar bitince daha yurda girmek için vakit olduğunu gördük ve spor salonuna gittik.

Hoy maşallah

Spor salonunda taşlar vardı. 12. sınıflar  deneme sınavından çıktığı için kafa dağıtıyorlardı sanırım. Bizim de kafamız dağılıyordu onları izlerken.

Kızlarla birlikte boş bir yere oturduk.

Hümeyra: Kız İmamnur. Seninki orda ha.

İmamnur: Beynine tükürürüm Hümeyra.

Tam öyle konu açılmış kocalarımız(!) hakkında konuştuk bir süre. Taa kii basketbol topunun kadrajında Hümeyra olana kadar.

Hepimiz o muhteşem buluşma anını beklerken 12'lerden bir çocuk hevesimizi mahvetti.

Hümeyra mala bakar gibi çocuğa baktı. Lan bu kız ohaaa.

Aralarındaki o ateşli elektriği fark edince mal gibi değil de çarpılmış gibi baktığını anladım.

Lan bu ortamda biz de varız ama bunlar biz yokmuşuz gibi birbirlerine daha da yaklaşıyorlar.  Noluyo lan!

Bunlar tam burun buruna gelince Rüya öksürmeye başladı.

Elfida: Kolay gelsin arkadaşlar, hayırlı işler.

Hümeyra birden titreyip gözlerini new eniştemizden çekti. Enişteciğim birkaç saniye daha bakıp bizim yüzümüze bile bakmadan çekti gitti.

Şurdan bakalım. Gözleri Hümeyra'dan başka birini görmüyor demekki.

Hepimiz eniştenin arkasından bakakalırken bir de ne göreyim. Cankır!

Hayır abi konu Cankır değil. Onun yanındaki taş çocuk. Allah'ım bismillah. Bu ne lan.

Özene bezene yaratılmış güneş gibi parlayan sapsarı saçlar, yakından görmeden ölmek istemeyeceğim masmavi gözler, basket potası kadar boy, bendeki yağlar kadar kas...

Gözlerimi çekersen yok olacakmış gibi hissediyorum lan şuan. Bu insan mı? Biz neyiz?

İmamnur: Rüya şu Allah kuluna bak bi hele

Rüya: Gerizekalı yğhaaaa

Ben hala çocuğun her santimini dikizlerken Cankır birden çocuğun önünü kesti benim göremeyeceğim bir şekilde. Ve basketbol oynamaya devam ettiler.

İmamnur: Estağfurullah. Tamam arkadaşlar. Lan Hümeyra yetti çocuğu gözlerinle yediğin. Yeterince bulaştık olum harama. Olmaz bu böyle. Düşün önüme bakim

Hümeyra: Bak İmamnur. Sinirimi bozma. Sen gece istediğin kişilerle yatıyorsun biz sadece bakıyoruz.

İmamnur: Tm

Evet arkadaşlar. Hümeyra'nın bu lafı bana epeyce koymuştu. Baya hatta. Şuan resmen o mavi gözleri görmeden ölebilirdim.

Diğerlerinin bir şey demesine fırsat bırakmadan çıktım spor salonundan. Duvarın arkasına geçip biri geliyor mu diye baktım. Ama her zamanki benim yokluğumu bile farketmemişlerdi.

Yüzümde küçük bir sırıtış belirdi o an. Hepsi mal lan bunların. Öyle söylene söylene okulun bahçesini turladım.

Ayaklarıma bakarak yürüdüğüm için önümde ona çarpmamı bekleyen orangutanı görmedim. Ve bum. Çarptım.

İmamnur: Sayın orangutan hazretleri. Önümden çıktır¹ olursanız eğer yoluma devam edeceğim.

Kulaklarıma kahkaha sesi doldu. Ne yaşıyor lan bu. Allah'ım sağır olacam ya.

Hasan: Beni gözlerinle yerken orangutan mı diyordun?

Duyduğum alaycı sesle başımı kaldırdım. Dibimdeydi. Şaşırdık mı? Yoo

İmamnur: Hop az uzaklaş lan napcan sevcen² mi ne bu yakınlık?

Hasan: Bilmem

Daha da yaklaşmaya başladı. Yürek yemiş sanki mübarek. Neyine güvendin evladım. 

Tam o yakından bakmayı hayal ettiğim masmavi gözlere parmaklarımı sokup kör edecekken birden harika bir yumruk geldi o güzel mavilerinin üstüne.

Birden korkudan çığlık attım. Cankır çocuğa yumruk mu atmıştı.

Cankır benim için bu maviliye yumruk mu atmıştı? Benim için kavga mı ediyordu? Ama niye?

-----------------------------------------------------------
Çıktır¹= sktir ve çıkın karışımı bir kelimedir arkadaşlar.

Sevcen²= arkadaşlar bu da Ramazan olduğu için ağzımızı toplama amacıyla yapılmış bir kelime

Azgın İmamnur Ve Cankır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin