Selamun aleyküm cemaaat
Yukarıdaki fotoğrafın mükemmelliği ☺ yüzleri nurlanmış birer adet tiyatrocular...
-----------------------------------------------------------Güne iğrenç bir şekilde başladım. Sena sen beni uyandırma lan. Allah'ım bir insanı nasıl iğrenç uyandırabiliyorlarsa öyle uyandırıyorlar.
İmamnur: Çıktır git Sena
Sena: İyi be seni uyandıranda kabahat
Kalktım yataktan söve söve. Aşağı indim. Tabağa salataları koyarken Cankır geldi yanıma ve fısıldadı.
Cankır: Şu hale bak. Evlendim ben ama karımla birlikte uyuyamıyorum. Hani adalet.
İmamnur: Sus da sahurunu yap kocacığım.
Yerime oturdum ve sessiz sedasız sahur yaptık. Okul vaktine kadar matematik yani geometri çalışacam ulan.
Allah'ım patatesli börek... Dayan İmamnur dayan. 1 ay sonra kavuşacaksın patatesli börekle.
Allah'tan dayanma gücü isteye isteye çıktım odaya. Ve başlasın fight club.
...
Yok yok yok yok anam yok tövbeler olsun.
Bu ne lan. Saat 7, 8'e yaklaşıyor ve ben bi bok anladığımı düşünmüyorum. Benim patatesli börek bulmam lazım.
Allah'ım insallah yemekte tavuk varya elde yenen o vardır ya. Afff çok canım çekti lan.
Ah patatesli börek.
Okula sayıklaya sayıklaya gittim. Ah patatesli börek.
İlk ders edebiyat. Af Allah. Tiyatro yapıcaz. İnşallah bize sıra gelmez.
Bizim kızlar yapacaktı İlk tiyatroyu. Sabahki prova çok sıkıcı gözüküyordu Allah kurtarsın artık.
...
Yaklaşık yarım saat sonra tiyatro bitmişti. Ve herkes mest falan oldu artık her neyse. Gerçekten güzel yapmışlar be vesselam. Uğramışlar.
Bizimkine bak bir de. Te Allah'ım.
3. derste adımın seslenilmesiyle gözlerimi sonuna kadar açtım. Yanımda Şükriye hocanın bana korkuyla bakışları vardı.
Şükriye hoca: Anaaam kıpkırmızı gözler
Ow shit! Uyumuşum lan. Bir de kimya dersinde. Mal mıyım anasını satayım.
Şükriye hoca: Hiç olmayacak derste uyuyorsun İmamnur.
İmamnur: Hocam sahurdan sonra uyuyamadım da...
Şükriye hoca: Uyumak yok haa.
O sırada kızların tiyatroda kullandığı su tabancasını gördü hoca.
Şükriye hoca: Islatırım haa
Ilgın: Ben sıkabilirim hocam
Şükriye hoca: Yok İmamnur bizim kıymetlimiz olmaz.
Bir dakika neeeğ? Beni kendime getiren o şok edici cümle? Kıymetli? Ben? Şükriye hoca? Ne alaka ulan
O sırada erkeklerin arasında bir kıkırdama oldu.
İmamnur: Lan Dolunay horladım mı?
Dolunay: Yok
Birkaç dakika sonra zil çaldı. Ve benim uykum yok. Sadece patatesli börek... Yanıma Hümerya geldi. Hayırdır inşallah.
Hümeyra: Lan salak çok komik uyandın. Bak şimdi. Hoca dedi 'şu arkadaki uyuyor mu'diye. Herkes artık o kadar kabullenmiş ki senin uyumanı erkekler bile evet uyuyor falan dedi. Hoca seni uyandırınca birden kalktın ya Alper de sana bakıyordu. O kanlı kıpkırmızı gözlerini görünce çocuk korktu birden. Bir arkasına dönüşü var varya. Ağzını iki karış açılmış erkeklere gözlerini işaret ederek salak salak hareketler yapıyor. Biz Eylem'le bir güldük bir güldük varya. Allah'ım çok komikti ya.
İmamnur: Ay ne güzel çocuk sevindiriyorum. Neyse ya benim kocamı bulmam lazım çekilin bakim
Yeter artık bu patatesli börek sevdası. Artık kavuşma vakti. Hızlıca Cankır'ın sınıfına çıktım ve kocamı buldum.
Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim.
Bunlar niye süslü püslü. Allah Allah. Bir şey mi var la bunlarda. Bir etrafa baktım. Tüm 12'ler süslü püslü.
Beni gören Cankır yanıma geldi. Oha. Lannn. Bu çocuk bu kıyafetle hangi cesaretle dolaşabiliyor pardon.
İmamnur: Hayırdır ne bu haller?
Cankır: Sen niye geldin kız buraya?
İmamnur: Gelemem mi?
Cankır: Yok gelirsin tabi güzelim
İmamnur: Niye böyle giyindiniz? Bu kılık ne?
Cankır: Fotoğraf çekimi falan olacak ya işte okul bitiyor biz de gidiyoruz falan yani.
İmamnur: Aaa siz gideceksiniz
Cankır: Evet güzelim gidicez
İmamnur: Ben tek kalacam burda... Neyse ya ben şey için gelmiştim. Bana okuldan sonra patatesli börek alsana. Kaç haftadır canım çekiyor ama yok. Kimsede patatesli börek yok.
Cankır: Ta-
İmamnur: Ve ayrıca bu üstündekiyle çok dolaşma ortalıkta. Otur sıranda kalkma
Cankır: Niye
İmamnur: Ne niye öyle işte
Cankır: Sen beni kıskandın mı?
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
De TodoHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...